Brynäs IF

727708 inlägg · 7962 ämnen

Brynäs-Frölunda

« · 644876 · » Till forumet

Sv: Brynäs-Frölunda
Kung_Sjödin: Argumenterar inte emot,Veteranerna hade klarat en pinne!
Kommentera

Robban74: Sjödin ledde oss till stordåd en gång i tiden..tänk att han fortfarande är bästa back trots att han är 300% sämre nu..
Kommentera

lindberg: ja men de borde ju nästan kunna göra "förlustavdrag" på deklarationen för dessa nerlagda pengar
Kommentera

Kung_Sjödin: Du får börja med att byta nick-name nu iaf... sen kan vi börja diskutera :)
Kommentera

Kung_Sjödin: Måste vara jobbigt med ett nickname som Kung Sjödin efter kvällens match :-)
Kommentera

Robban74: lite beröm bör de nog ha för att lägga sina pengar och tid på ett lag som förlorar match efter match år efter år..
Kommentera

Robban74: om de förlorar resten av matcherna borde det ju innebära att vi vinner mot dom? eller?
Kommentera

Det var väl inte det mest patetiska man sett, men nära nog.
Vad som irriterar mig mest är att vissa av spelarna är så fruktansvärt arroganta, precis som någon sa - spela i 58:50 och inte 60:00. Det har hänt tidigare säsonger (var det i fjol?) att vi klarat oss på målskillnad från kvalserien.
Och sen - hur i helvetes svaga fysiskt är spelarna när dom låter sig hindras av en (1) domare från att proppa den där sillstryparn som åkte på våran spelare efter avblåsning. Det skall vara en sån fet smäll att den först sänker domarn och sedan sänker sillstryparn.
Jag tror på fullaste allvar att Brynäs veteranlag hade gjort en bättre match. Argumentera gärna emot mig för jag vill mer än gärna bli överbevisad om motsatsen.
Kommentera

Lavins och Danielsson bäst.
Kommentera

Robban74: Äsch, det glömde jag, nu är jag deprimerad igen.
Kommentera

rafalski: Men det gäller ju att VI vinner mot dem då också !! Och det gör vi ju inte med det här manskapet.....
Kommentera

Nä nu ska jag inte deppa ihop, torskar LIF och SSK resten av matcherna ser det riktigt lovande ut.
Kommentera

65selander: "Dom var ju där iaf." de hördes som vanligt ingenting....
Har hört att de ska köpa in en digital-klack och fylla ståplats med ett gäng högtalare i Läkerol Arena... så det äntligen kan börja låta lite
Kommentera

Robban74: Timrås centerbesättning är inte heller så mycket att hänga i julbocken sedan Krykov slutade.
Kommentera

Robban74: Precis som Brynäs alltså...
Kommentera

Robban74: Dom var ju där iaf.
Kommentera

Gusten: "Vad gjorde klacken?" Käkade korv och satt den i halsen så de inte kunde få annat än harklingar ur käften
Kommentera

Det är ju konstigt att man VET att Bäckström och Andresson ska till junior-VM. Har tidigare under säsongen haft ganska tur med lite skador. Skador kommer ALLTID, och vipps så blir Lind skadad. Vi har EN center nu och det fattar ju även en handbollsfantast att man inte vinner några matcher då. Centern är femmans VIKTIGASTE spelare.
Jämför med alla andra lag (kanske inte Leksand) och kolla in centerpositionerna... då förstår man varför vi ligger där vi ligger.
Kommentera

Bif_FANS: Vad gjorde klacken?
Kommentera

sylf: Boorkens coachning kan man verkligen ifrågaätta,b la att han kör med Almtorp o nye Hermansson i matchens första Boxplay,mål direkt!!

Såg slutminutrarna mellan Luleå o LHC,Lules coach Lener gjorde en härlig grej där.

Lule pressade för en kvittering i slutminutrarna men man hade redan tagit sin timeout,då bytte Lener målvakt in med Rautio ist för Leinonen o därmed fick man snacka ihop sej o lite vila,en halvminut senare kommer oxå kvitteringen!!

Leinonen stod sen förlängnngen tills Luleå genom Hynning avgjorde!!

Det kallar jag coachning!!
Kommentera

Bif_FANS: Finns ingen som var bäst i Brynäs...
Kommentera

M.Månsson bäst i brynäs...
Kommentera

pinsamt av Brynäs klacken:(
Kommentera

Skit i Boorken nu, det är inte han som spelar.
Kommentera

sylf: Sjödda i ryggen på DJ, stor konst. Rekrytera från cirkusskolan i Gävle och sätt en clownnäsa på Boork.
Kommentera

Bissett19: svårt att skriva rätt men jag tror nog du förstod vad jag menade...
Kommentera

Hur kan Boorken säga att man spelar BRA när man loosar med 5-1? Spelmässigt var det ju bra men jag har den filosofin (som Mats Hallin har) jag HATAR att förlora, sen spelar det ingen roll hur det ser ut på planen
Kommentera

sylf:
det hoppas jag också att ni gör. Då knappar vi in ännu mer på dem!
Kommentera

sylf: Vilket jävla pisslag, nu är jag så så trött på att se detta impontenta lag så jag börjar längta KS. Nästa säsong lirar vi i allsvenskan i seriens finaste arena inför 1500 betalande, avgå alla.
Kommentera

Robban74: Kommer målet kosta oss en plats i kvalserien??
Kommentera

Robban74: Lugn nu,vi tar HV i nästa:-)))))))
Kommentera

65selander: Bra skrivet.KS HERE WE COME!!!

Jävla pissförening!! Att lära sig av misstagen funkar tydligen inte i jantemecka!
Kommentera

Men NU jävlar blir jag riktigt heligt jävla förbannad ! Det är så jävla dåligt att Brynäs att de inte spelar 60 minuter utan 59,58 minuter. Är det någon som säger emot att det där 5-1 målet kommer kosta en plats i kvalserien??
Kommentera

måste säga att Lavins är riktigt bra idag...alltid kul att se Brnäs lira i alla fall. Jag tycker det ser helt ok ut..vi tar nog Timrå snart. oops 1-5
Kommentera

sylf: Sammanfattning för kvällen och året kommer här. Sjödin ta lång vila.
Kommentera

Robban74: Den har Foppa tagit för länge sen!
Kommentera

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!härligt fan va skönt yessssssssssssss
Kommentera

sargad: Jo kan man inte vinna så kan man jävlas med Salo ;-)
Kommentera

YES !!!! Där sprack mödomen på Salo
Kommentera

Man ska ju skjuta högt från mittlinjen på Salo.....
Kommentera

lindberg: Finns ju flera konspirationsteorier:
- BIF körde LIF i skiten genom att skicka först Sandelin å sedan sätta Masken som spindeln i föreningen.
- LIF kontrade med att skicka över Tomas Jonnson till BIF.
- Luleå som infiltrerat sig i Skell AIK och SSK genom Tavlan (mycket lyckat). Sedan skickade dom ner Micke Andersson som andretränare till TIK med ett ännu så länge "lyckat" resultat.
Kommentera

Bissett19: Kan ju ha Boorkens oanvända lövkratta i målet kanske... kratta som kratta menar jag
Kommentera

0-1 Hermansson,0-2 Honken,0-3 Sjödin.TACK GRABBAR!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

sylf: Borde tänka på målskillnaden kanske?
Kommentera

MadDog: Näe,nu har han stuckit.Dåren tror vi kan ta poäng!!
Kommentera

MadDog: På Måndag mot HV tycker jag vi hänger Boorkens Julslips i ribban som målis.............
Kommentera

jaha Honken ur kassen.. då har vi 0-4 strax
Kommentera

MadDog: Och vi som längtade efter honken.....He's back!
Kommentera

MadDog: Vi tar en match i taget!!
Kommentera

Bissett19: Hjälper inte,Räkodlarna kör över Brynäs med förbundna ögon,8 dar i veckan.Så jävla usla är dom!
Kommentera

« · 644876 · »