Brynäs IF

728199 inlägg · 7961 ämnen

Brynäs-Frölunda

« · 30483 Till forumet

Sv: Brynäs-Frölunda
GRÄV NER STRIDSYXAN NU, Här ska vi kunna sammsas och ha kul när vi diskuterar nåt.
Men med somliga går det inte, säger inget namn men det börjar på S.
Kommentera

BORÅSINDIAN:
Är det jag som attackerar?
Nu får du ge dig. Och detta är en BIF sida om du inte märkt det.
Kommentera

BORÅSINDIAN:
Är det jag som attackerar?
Nu får du ge dig. Och detta är en BIF sida om du inte märkt det.
Kommentera

Rohlin,Ekman,Nord,Nauomov,Strandberg,Pardavy,Håkansson? Alla skulle lätt ta en plats i Brynäs,jämför dom med Pekkala,Wågström,Eriksson,Danielsson,Williams,Rhenberg så kanske du fattar.Den enda av Brynäs nyförvärv som får godkänt är Soling!
Kommentera

Jag får väl ge mej för dej. det går ju inte diskutera med dej.
Kommentera

williams:
Naumov en avdankad Leksing. Det är klart det finns några bra DIFare. Höll inte du på Brynäs? Du låter mer o mer som en Djurgårdare. Räkna ut medelåldern på dom spelarna. Klart Rohlin är bra han är ju VIKare...
Kommentera

Noterar att det är väldigt lugnt på frölundas del av hockeysnack med hittills 8 inlägg idag så det kanske är förståeligt att boråsindianen håller till på brynässidan
Kommentera

Håller du på VIK nu?
Kommentera

tack lindberg
Kommentera

SOTON! Det finns nog inget/ingen som jag hatar så mycket som DIF med undantag för dig såklart!
Kommentera

Börjar undra om soton och williams har förfest framför hockeysnack tonen blir högre och högre...
Kommentera

williams:
Varför drog du upp spelarna för då?
du får nog en fin karriär som ungdomsvårdare...
Är det nån mer som ser humorn i det hela...
Kommentera

williams:
Har alltid hållit på både VIK och BIF med hjärtat hos BIF.
Lång tränarkarriär hos VIK
Kommentera

"Den som inte kan prestera ......", sa Melin i tidningen. Måste betyda att vi kommer att få se Bisset m.f.l. "etablerade" spelare på bänken framöver. Tänk om han äntligen gjorde allvar av detta. Skulle nog inte skada.

Melin verkar ha väldigt svårt att få alla spelare att känna sig delagtiga. I "trängda lägen" försöker han göra förändringar som alltid slutar på samma sätt. Låt istället laget "spela på", med förtroende, i en hel match så kommer segrarna. Det visar sig gång på gång att vi inte bara kan förlita oss på 1:a femman, som spelade 0-3 idag. Ge övriga spelare förtroende.

Berka verkar vara den spelare som mest får "sota" för Melins tveksamma coatchning. Den enda spelare han vågar sig på, verkar det som. Tacka för att självförtroende sviktar! Jag blir mer och mer rädd för att vi får se flera Brynäs-spelare i motståndarlagen nästa säsong.

Nu tar vi nya tag! Lika mycket istid för alla! Får en spelare misslyckas, kommer vi också att lyckas! Nu bär det uppåt, något som Färjestad kommer att få erfara!
Kommentera

« · 30483