Brynäs IF

725423 inlägg · 7959 ämnen

Brynäs - HV rapportering

« · 111123 · » Till forumet


Brynäs - HV rapportering
Andra perioden har börjat.
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
Inget av intresse har hänt i den andra perioden. 03.30
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
07.00 Brynäs har mera puck men inga vassa chanser. HV kontrar
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
2-1 Snyggt Hv-spel målskytt Pär Albrandt, snyggt framspelad lägger han pucken i öppen kasse.

2-2 Friläge
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
JAAAAAAAAAA !!! 2-2 ... BRA HÅVE !!!
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
3-2 Brynäs, har tyvärr ingen målskytt. De tekniska problemen ställer till det.
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
Det är jävligt starkt av Brynäs, att med endast 15 utespelare ha 2-2 mot HV71! Det är ju inga dussinlirare som saknas i kvällens match!
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
70 Rodrigues: Undrar hur bra Brynäs egentligen är? Är det två år se´n vi spelade med fullt lag?
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
70 Rodrigues:

Det känns som om det är ganska ömsesidigt. HV saknar Pelle Gustafsson och Mika Niskanen. Dessutom spelas Davidsson, Hassinen och Melin sparsamt som en fjärdekedja eftersom de varit på landslagsuppdrag. Vet dock inte hur många byten de får göra.
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
3-3 Hv-mål i powerplay. 17.27
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
OskarB: Dom spelar ju ialla fall!
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
OskarB: Pelle och Mika vem? Är dom bröder?
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
Fredde G: Vilken period är det ?

Hejja HV !
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
Fredde G: Lägg gärna in nummer på målskyttarna om du kan, så ska vi nog kunna reda ut vem det är.

Bröder? Av vilken anledning?
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
Paus efter två perioder. 3-3. Många Brynäsutvisningar har gjort att HV tagit över spelet.
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
OskarB: Dom har samma mamma!
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
Lilljanne: Nej det är dom inte .... Mika Niskanen och Per Gustafsson är det ... Per kallas Pelle !
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
Lilljanne:

Finns det någon ironi i det som jag borde förstå?
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
Dom många Brynäs utvisningarna lär väl vara tecken på trötthet pga för lite folk som kan spela!
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
mitt tips.. 4-3 till tigrarna efter mål av kenneth.B i 15e matchminuten i 3e perioden! :)
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
OskarB: Ömsesidigt känns som en stor överdrift, ni saknar alltså "bröderna" Pelle och Mika.

Vi saknar: Pär Djoos, Jonas Soling, Niklas Anger, Mikko Luovi, Björn Danielsson och Simon Östlund.

Det gör att man inte har plats för att snålspela en enda spelare som ni kan göra..
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
KentaK: Oavsett hur det går nu så tycker då iaf jag att Brynäs har gjort det bra med tanke att det är så många borta.

Sedan så får vi hoppas att inga fler får gå till sjukstugan i morgon, förresten har ni hört om P3 har fått spelat något ännu?

/Patrik
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
tredje perioden igång
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
KentaK:

Naturligtvis är det inte ömsesidigt på längre sikt. Då är vi betydligt mer skonade. HV har ju dock valt att vila ett gäng spelare idag, därmed torde det jämnas ut något under dagens match. Anser dock fortfarande att ni "leder", om man nu kan säga det i negativ bemärkelse...
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
kämpa nu håve! kass rapportering tycker jag! och du som är och refererar matchen. är du i sala eller?
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
hvkoffe: Men dra då till HV's gb och sitt där och glo om det inte duger...
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
hvkoffe:

Skönt att HV´s hemsida har så pass mycket bättre rapportering att komma med...
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
hvkoffe:

Sluta gnälla, ta det som en bonus att det är någon liverapportering ö.h.t.
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
Står det 3-3 eller?
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
hvkoffe: hehe.. en annan bor ju i Sala.. =P
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
hvkoffe: Då tycker ja du kan dra till hvs GB och sitta där o uggla, konstigt.. jag ser aldrig ett nytt inlägg i eran gästbok, men tro fan på att ni klagar när folk här fixar en matchrapportering!
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
HV71 vinner 5-3, Sahlstedt och Skröder avgör. SANT! ;U)
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
5 min. fortfarande 3-3. Några få bra målchanser men bra målvaktsspel från båda håll.
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
KentaK: Håller med dej!!!!!
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
OskarB: Ja, men ta i trä, och peppar peppar.. Fan om det blir en säsong fylld av skador såsom förra året, då kan man lika bra banta serien till 35-40 matcher och få lite rättvisa med i bilden istället!!
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
KentaK: Vilka "ni" syftar du på? Tycker du ska hålla din kritik till den personen som gnäller. hvkoffe t.ex. misstänker jag är helt ny här på HS, och har knappast särskilt mycket med oss som brukar skriva i HV's gästbok på HS att göra.
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
Fredde G: Har du nån kommentar på hur Jamie sköter sig i målet?
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
15 min fortfarande 3-3 lagen byter chanser.
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
KentaK:

Det vet jag hur det är. Det är inget man önskar ens sin bäste fiende.

Inga inlägg i HVs GB? Det var väl att ta i, och inte särskilt rättvist mot oss andra HV-fans som för en diskution på lite högre nivå.
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
jag får ursäkta mig då! det är bra att ni har en matchrapportering. bättre sådär en ingen alls. hoppas jag inte gjort er för förbannade. men jag undrar om han som rapporterar sitter i ishallen eller?
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
Dysso: Du har helt rätt, ber om ursäkt.. Men det är relativt irriterande när han kommer här o klagar på en liverapportering som minst sagt duger..
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
Slut efter tre perioder. 3-3 sudden kommer att avgöra.
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
KentaK: Vet någon hur länge det e kvar o hur har målvakterna skött sig.....!!!!o vem har mest chanser!!!
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
hvkoffe: Jepps jag är i hallen med en enormt långsam uppkoppling.
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
KentaK: Jo, det kan jag hålla med om. Förstår din reaktion, lätt att hugga direkt när man blir irriterad :)

På tal om skador så är man väl som HV supporter extra medkännande, efter våran hemska säsong med miljarder skador innan ni tog över manteln. Hoppas det löser sig!
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
Dysso: Hur e stä'llningen e det sudden det brukar det väll inte va i träningsmatcher...kan någon svara ärligt!!!//ett hv fans!!
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
ok det förklarar saken. är det en bra match eller? blir det straffar efter sudden eller slutar det oavgjort?
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
Fredde G: hm sudden låt det inte för guds skull bli straffar, för jag Larsson är inte vänner när det gäller straffar!
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
Fredde G: Inga straffar ?
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
2 min i sudden nu och fortfarande 3-3, vet ej om straffar avgör (visste inte om att det skulle bli sudden).
Kommentera

« · 111123 · »