Brynäs IF

724912 inlägg · 7958 ämnen

Brynäs - HV rapportering

« · 111338 Till forumet


Sv: Brynäs - HV rapportering
IT-Gruppen: Tror ni det kommer upp en matchrapport redan ikväll? Isådantfall på hockeysnack eftersom brynas.se har kraschat...
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
Ser förresten på hv71.se att HV vann skotten med 32-20. Ytterligare en bra insats av mål-Ramen mao...
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
micke:
Ram simmar lite väl mycket, bra spel av backarna som rensade undan vid ett flertal tillfällen höll nere siffrorna.
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
Gavlerinken: Det är då för väl att backarna är etta på pucken och kan rensa undan. Tidigare säsonger tycker jag Brynäsmålvakter inte har haft sådan hjälp.
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
micke:
Backarna var väldigt alerta. Och den gode Janne var nere och rensade några gånger...
Men Ram blir nog bra i höst.
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
Gavlerinken: Skönt med segern igår kväll även om jag fortafrande menar att givet skadeläget ska vi inte lägga alltför mycket i resultatet. OK, litet då, eftersom det gick så bra...

GB:en från igår kväll ser ut som om ett gäng graffitiungar från Jönköping haft lekstuga där. Inte vackert.

Vet någon varför Miettinen klev av efter halva matchen? Är han också på skadelistan hoppar jag i närmsta vattendrag.
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
Jompe:

Behåll lungnet !! Vi behöver alla supportrar
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
Gavlerinken:
Hade fått för mig att Ram var en stand-up Goalie. Simmade han verkligen så mycket i går?
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
Jompe: enl tidningarna så var han lite trött bara samt att han kände sig lite förkyld (se länktips)
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
Jag såg det senare , 65:an. Kollade gd:s matchreferat. Tack för hjälpen!
Kommentera

« · 111338