Brynäs IF

731197 inlägg · 7961 ämnen

Brynäs IF-AIK 28/2-12

« · 1471972 Till forumet

Sv: Brynäs IF-AIK 28/2-12
Här inne flödar ironin på ser jag!
Kommentera

foppa78: underbara! Spännande att se om hatfansen får mysa ikväll eller om det blir en VHS med någon förlustmatch för dem.
Kommentera

arnio: Hatfans och hatfans alla hatar vi förluster (eller kanke inte du) vissa mer, jag hatar dom något fruktansvärt och blir fruktansvärt grinig och irriterad efter en förlust och fullkomligt överlycklig och svävar på moln efter en vinst sen om du kallar det hatfans skiter jag fullkomligt i alla har vi rätt att uttrycka oss även om det inte faller dig eller Huge i smaken så lägg ner erat jävla dryga översittarsnack!!!
Kommentera

foppa78: Hatfans öser hat mot spelare och ledare i "sitt" lag vid motgång, tänk på det.
Kommentera

arnio: Din definition av hatfans torde mer vara "alla som uttrycker en kritisk åsikt eller har annan uppfattning än den store Arnio".

Du skulle passa bra i Nordkorea...

Kommentera

tobhund: Nordkorea? Har du läst om Nordkorea och hur de hanterade spelare och ledare när det går tungt där? Offentlig förnedring!. Det känns mer som hatfansens linje

Redigerad kommentar

Kommentera

arnio: Den var bra!

Men jag tänkte mer så här:

När det gäller Nordkoreas censur anses den vara den värsta i världen. En del definierar till och med Nordkorea som motsatsen till betydelsen av yttrandefrihet. I Nordkorea finns ingen tillgång till internet, medan övrig media, som tv och radio, lyder under total statlig kontroll. I varje hem i Nordkorea finns en högtalar inmonterad i väggen, som inte går att stänga av och som sänder propaganda. Den som ändå vågar uttala sig och har statsfientliga åsikter, löper mycket stor risk att hamna i fängelse eller till och med dödsstraff. Kopierat från "Nordkoreaguiden"

Hur som helst tre poäng i kväll vore väl kul, eller?

Kommentera

Det finns ju ärligt inget mer störande än när folk e positiva efter sn förlust och tycker: Vi spelade ju iaf bra.... eller: Vi tar de nästa match!
Kommentera

Sebastian Wackfelt: Det är väl ingen som är lycklig över en förlust, men allt är väl fan i mig inte svart eller vitt i en lång serie. När det blir slutspel, däremot, då är det svart eller vitt. Inget annat.
Kommentera

Zappaholic: Jag är rädd för att vissa härinne faktiskt är glada efter en förlust, det verkar inte finnas något bättre än att klanka ner på laget och alla omkring detsamma.
Kommentera

« · 1471972