Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.
- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.
- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.
- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.
Håller till stor del med.
Fast allt är ju relativt. "Vi är helt enkelt inte bättre" betyder alltså att vi inte är så mkt bättre än ex Djurgården eller övriga lag som vi slåss med för att komma topp6 och slippa play-in.
Det tycker jag faktiskt är ett bra betyg, trots att vi förlorat 2 matcher på mestadels oflyt i slutminuten och en bra genomförd match igår där vi tyvärr inte hade marginalerna med oss heller, vare sig bakåt eller framåt.
Och med tanke på att vi saknar 3 landslagsspelare och där jag tycker att du har tokfel när du påstår att det inte hade gjort nån skillnad i vårt spel om dom hade stått på isen, så tycker jag att vår prestation så här långt är mer än godkänd.
Broadhurst har varit relativt osynlig men har spelat 3 matcher. Tillräckligt bra underlag för att bedöma en spelare? Tja, ex Gunderson behövde väl en säsong på sig att visa vad han kan så man kanske bör ge Broadhurst åtminstone mer än 3 matcher tycker jag.
Tycker även att ditt omdöme om Vrana känns märkligt. Skridskosvag? Jag tycker tvärtom att han är en av våra mest rörliga och kvicka spelare med puck, har bra spelsinne och dessutom ett bra skott. Har väl varit lite ojämn men det beror nog mest på en kombination av skadan och att han trots allt borde ha en bit kvar innan acklimatisering till ett nytt spel i ett nytt lag är fullbordad sas.
Som mattiaskarlgren så korrekt uttryckt det: allting tar tid, betydligt mer tid än vad den genomsnittlige läktarcoachen i allmänhet tror och inser, när spelare framförallt blir skadade eller ska inlemmas i ett nytt spelsätt.
I många fall kan det som sagt ta en hel säsong innan en spelare på allvar har anpassat sig, det är utifrån den förutsättningen man många gånger måste se spelet och insatserna innan man börjar kritisera allting som upplevs som dåligt.