Brynäs IF

727035 inlägg · 7960 ämnen

Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.

« · 1735950 · » Till forumet

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Lesky: Säsongen gick bra innan Rödin och Salmela blev långtidsskadade. Då kollapsade Brynäs. Din slutsats = sparka alla?
Kommentera

Vi får skylla oss själva när vi förlorar 9 av 10 matcher och får möta DIF istället för Örebro. Hade vi fått Örebro hade vi alla fall fått in lite pengar till kassan i och med kvartsfinalerna - även om vi hade åkt ut där med dunder och brak.

Säsongen får räknas som ett EPISKT misslyckande då raset mot slutet nästan är historiskt! Det måste få konsekvenser!
Kommentera

Okej, kom igen! nu får jag upp hoppet :D
Kommentera

Forsberg 1978: Nu börjar det likna nått. Ska det räcka att hela vägen?
Kommentera

Forsberg 1978: VINNARSKALLAR!!!!!!!!!!
Kommentera

Undra hur säsong sett ut om vi vunnit mot Rögle och Karlskrona...
Kommentera

Forsberg 1978: 36, 42, 39... Trots Scotts dippar får du sammantaget ändå en pålitlig poängproduktion från hans klubba. Lätt att ta för givet att dyra nyförvärv gör succé men Modo mfl har ju upplevt att så inte behöver vara fallet.
Kommentera

Forsberg 1978:
Blomman tar pucken mellan mittlinjen och blå, publiken går bananas och vill ha offside
Kommentera

Zappaholic: Ja Scott iaf han kommer ju att bli dyrare nu och han är inte värd någon fantasilön med sina dippar!
Kommentera

70 Rodrigues: Du bör ju vetavom vinnarskallar. Om man inte ör det ,så jobbar man väl inte som Scott efter dom smällarna?
Då jobbar man väl inte in en reducering som nyss?

KOM IGEN BRYNÄS !!!!!!!!!!!
Kommentera

Chris11: Salmela och Scott ut??? Är du full?
Kommentera

Forsberg 1978: Jag har undrat varför mina deppressioner alltid kommer i samband med SHL premiären för att sedan plana ut efter säsongen....
Kommentera

Horace: Finns ju inga vinnarskallar😠😠😠
Kommentera

Chris11: Ja, om vi får in Andersén och Gunderson så känns ett tapp av Salmela nära. Scott har som sagt på tok för långa målsvackor.
Kommentera

Gamnacke: Frugan kom ner och såg resultatet och kläckte ur sig åh gud vad skönt att skiten är över!😡😡😡😡

6-2 snart!
Kommentera

Rensa laget:
Scott ut
Salmela ut
Kommentera

riggen: Snacket på isen är inte snyggt, obegripligt för mig att domarna går med på att åka omkring med en kamera på hjälmen men inte ens går med på att intervjuas efter matcherna.
Kommentera

Önskar jag inte brydde mig...Varför utsätta sig för en massa negativ energi? Finns ju många saker som är mer uppbyggande än detta...
Kommentera

Horace: Finns ju inga vinnarskallar😠😠😠
Kommentera

Lindström: Blir det Arlanda direkt från hovet och en skön golfresa som alla verkar längta efter?
Kommentera

Brynäsgubbe: Jocke skulle vara en grym förstärkning.
Kommentera

Discolight94: Salmela hade inte spelat den här matchen om Brynäs övriga backar hade hållit hyfsad klass. Det är ju uppenbart att han inte är 100%. Stjärnstatusen har varit enkel att se under hela säsongen, en riktig klasspelare.
Kommentera

Peja: Tror inte heller på det. Dock lite roligt att följa diskussionen kring det, för det lär det bli. Lite så jag menade. Vidhåller dock att jag inte tycker det är snyggt gjort. Även om jag inte anser att något särskilt bör "göras" åt det.
Kommentera

Discolight94: Om du har sett fler matcher än den här denna säsong så har du koll på hur bra Salmela har varit. Men det har du tydligen inte gjort.
Kommentera

Forsberg 1978:
Varför ger vi upp? Dif säkrar ju för fan. Nu är ju chansen!
Kommentera

Fan är bara tvilligarna som visar lite jävlar anamma
Kommentera

Steenm: Joacim Eriksson borde väl ligga rätt högt upp på Bengtzéns lista? Bakgrund i Brynäs och utgående kontrakt.
Kommentera

Discolight94: Skärp dig. Salmela spelar skadad tyvärr.
Kommentera

Alldeles för klen trupp rent fysiskt för slutspelshockey. Behövs kilon till nästa säsong om det ska bli nån bättring. Rena rinkbandylaget ikväll och blir fysiskt överkörda.
Kommentera

Steenm: Exakt. Sandström är en grym målvakt för sin ålder med stor potential, men är inte redo för att vara förstamålvakt.
Kommentera

ska faktiskt bli skönt att följa resten av slutspelet utan att behöva sitta med en kudde och skämmas. Lika bra att åka ur på detta sättet. hade jag vetat i förhand att matchen skulle se ut såhär då Brynäs blir absolut shat on. så hade jag hoppas att man aldrig vann förra matchen. hoppas på MYCKET förändringar i truppen till nästa säsong. skaffa en första målvakt som kan ge laget en chans att vinna matcher. som faktiskt kan rädda en straff, som inte gör de stora misstagen varje match. Brodecki kan vi skänka till hockeyallsvenskan (om ens det).

är det någon som faktiskt ser "stjärnstatusen" på Salmela? han kan ju dra också så slipper han käka upp en fet lön.
Kommentera

riggen: Tvivlar starkt på att det blir någon följd alls av det där, vanligt snack ute på isen som Sanny också säger...
Kommentera

mattiask: Hänga ut? Det gjorde inte jag bara för jag tycker han ska ta den. Lundberg är uppvaktad, kan i princip bara göra den dragningen. Där måste han stänga till
Kommentera

mattiask: Ca 80% i räddningsprocent är inte vad vi behöver idag. Knappast godkänt.
Kommentera

Sandström ska (ännu) inte vara förstamålis i Brynäs. Han ska vara tvåa bakom en rutinerad burväktare nästa säsong. Vem vet jag inte, men någon med högre lägstanivå än Starkbaum förhoppningsvis.
Kommentera

Blir en lång Silly.... Bengtzén! Nu får du ta över...
Kommentera

munkas: Sandström/Johansson nästa säsong får bara inte hända men blir inte förvånad när det gäller snålBrynäs!
Kommentera

Kul säsong. Såg ut att bli det bästa på länge. Det blev istället den värsta.

Nu är man rätt hockeytrött alltså. Vore bra med lite extra cash i två hemmakvartar men men...
Kommentera

Lindström: Sandström är bättre än Svedberg i samma ålder och där behövdes inte 700 matcher för att han skulle bil en guldmålvakt.
Kommentera

Pinsamt att se vissa av er hänga ut Felix för det målet. Väx upp!
Hur i helvete ska han ta den? Testa istället att för andra gången i matchen att inte tappa pucken på offensiv blå och få friläge mot oss.
Bara inse att vi inte har trycket för att klara av detta.

Men sluta häng Felix för att han släppt 1 mål billigt (Hultströms skott).
Kommentera

Som sagt, sämst när det gäller som mest. Finns tyvärr inga vinnarskallar i det här laget. Ska bli intressant och se vad Bengtzén lyckas åstadkomma med till nästa säsong?
Kommentera

munkas: Det mesta ser mörkt ut, både nu och inför framtiden....
Kommentera

Peja: Absolut ge han 700 matcher till så kanske han får bort junis misstagen och har lagt på sig 5 kilo muskler.
Kommentera

Lindström: Sandström/Johansson nästa säsong kan bli intressant. Sperrle/Kohronen-klass?
Kommentera

« · 1735950 · »