Brynäs IF

728183 inlägg · 7961 ämnen

Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.

« · 1734318 · » Till forumet

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Davey85:
Fan, vilka bra utvisningar vi tar idag, har dom tränat extra hårt på det eller?
Kommentera

Zappaholic: Starkbaum kan ju försöka hålla i klubbjäveln! 2 andramålvaker och 4 fjärdefemmor så blir det svårt att vinna. Nu får fan Bulan ta fram hårtorken i paus annars kan han packa väskan och ta skotern norrut.
Kommentera

Då kör vi 4-1 då😠
Kommentera

En ica kasse med lite tejp på hade spelat första 20 min bättre än vad 29 presterar hittills ikväll

C visar klass!!
Skönt med stabila backar....
Kommentera

Puck-Out 😂😂😂😂😂
Kommentera

Davey85: men kilas..
Andra tvåan i perioden.
Han verkar skadad, går ju inte in i närkamper
Kommentera

Varför avrättas inte Kilas verbalt när han drar en puck out? Hade det varit Porse hade forumet spammats med skit.
Kommentera

Pigalle: "#8 står för precis allt som föreningen inte skall stå för..."

Står inte Porseland för det som står i föreningens stadgar eller vad försöker du säga?
Kommentera

Zappaholic: Skillnad på en spelare som gör det en gång och en som är världens återfallsförbrytare. .. (8)
Kommentera

Vad gror ni, har Sundlöv skydden kvar?
Kommentera

Zappaholic: Säsongens ABSOLUT sämsta period. Hur fan är det möjligt? "KUKA UPP" är fan på sin plats😠😠😠😠😠
Kommentera

Brynäs har tyvärr ingen målvakt som håller för SHL jag och definitivt inte i ett "slutspel"
Jag trodde inte på vinst i kväll men denna förnedring smärtar.
Kommentera

Så sjukt jävla besviken på hur detta lag uppträder...

Mathias Poseland förvånar mig. Skall vara en etablerad spelare men jag har ALDRIG I MITT HOCKEYLIV sett en sämre ishockeyspelare på den här nivån. Har följt Brynäs sedan 1982 och Porseland tar faktiskt priset som den sämste någonsin. Nonchalant, felbeslut hela tiden, fatala misstag, onödiga utvisningar, tillför inte ett skit. Är till skada...
Kommentera

70 Rodrigues: Ja man kan ju hoppas!
Vilken patetisk jävla period i en sådan här viktig match det är ta mig fan bara Brynäs som lyckas skämma ut sig så här!
Kommentera

Oavsett vilka spelare vi saknar får det inte se ut såhär. Inställning kan man visa utan att det står Rödin på ryggen. Jag är besviken på vad laget visar upp hitills.

Var är närkampsspelet, åkningarna och viljan? Ser ut som vi träningsmatchar mot Almtuna en augustidag. Det är säsongens viktigaste match !
Kommentera

Qvarre: Nu gäller det att gasa på för att vända det här. Vi kan inte förlora varje period men 19-5 i Scott , nä anfall tack !!!
Heja👍
Kommentera

Zappaholic: Kan ju bero på att Porseland förbrukat det lilla kapital han haft. En puck out från honom skulle ses som ett framsteg.
Kommentera

Horace76c: Inte lika allvarliga misstag...
Kommentera

Fan!
J-20 laget skulle göra det bättre.
Ta hem Jonas från Almtuna till på lördag.
Han har ju iallafall självförtroende.
Almtuna har ju vunnit matcher 2016.
Kommentera

Zappaholic: Spelare gör misstag, men Porseland slår fan alla rekord😠😠😠😠
Kommentera

rafalski: Kom igen nu förfan Brynäs!!! tror och hoppas att vi kommer slå ut Djurgården, bara en känsla jag har. Även fast alla rationella argument talar emot.
Kommentera

Davey85: Klart illavarslande med den här inställningen. Har knappast att göra med skadorna. Här har Bulan mfl ett stort ansvar.

När det gäller nr 8 upphör han fortfarande inte att förvåna. Custemo går inte att jämföra med.
Kommentera

Mittzon: hade vi inte en som hette Svanberg från HV som var i samma klass.
Kan minas fel.
Kommentera

Carl Lejonkräk: "Vi kan inte förlora varje period men 19-5 i Scott , nä anfall tack !!!"
Jag håller med, det gäller att slå icingpuckarna på deras målvakt istället.
Kommentera

Thias30: Ingen som gjort så många matchavgörande, oprovocerade misstag.
Kommentera

Mittzon: Det som är slående är hur jävla lojt det ser ut. Ingen energi, ingen fart, inget närkampsspel. En stor jävla kladdkaka över hela isen.

Förlorar vi så ska vi fan förlora efter att ha gett allting vi har. Bandysvängar över hela isen, det är här inte den hockey vi spelade i höstas. Den hockeyn ska vi kunna spela utan Rödin och Salmela. Sen att Rödin har spetskompetens som ingen annan i laget, är en helt annan sak.
Kommentera

Mittzon: okej.
Du har nog rätt.
Kommentera

Thias30: Du tänker nog på Simon Skoog Som jag för övrigt "dömde ut efter ett felpass på träning" enligt Huge Men vad rätt jag fick.

Brynäs har en diger lista på rejäla floppar, Svanberg inräknad.
Kommentera

Mittzon: Jag är inte ett dugg arg eller besviken. Jag visste att vi inte har en chans mot DIF. Det hade vi definitivt inte haft mot Växjö heller. Inte mot HV heller. Liten liten chans emot Örebro.. kanske. Men som sagt jag är inte ett dugg förvånad. Allt fel från alla i klubben har gjorts från jul och fram till nu. Men det som stör mig så fruktansvärt jävla mycket det är när Bulan spelar #8!!!! Han är utan tvekan den sämsta back vi har haft i vår anrika klubb på över 10 år!!!! Jag mår förjävla illa när hans visar sitt fula leende när Bulan försöker snacka med honom och när han åker ut på en 2a. Funderar fan på att mejla BZ och fråga vad dom ser i #8!? Han är inte värd att nämna vid namnet hans. Jag tar fan en volta snart!!
Kommentera

Vart är Huge med sina försvar på hur vi spelar nu då???? Netflix and chill..?
Kommentera

3-0 till Leksand
Är spännande match där.
Kommentera

Vi får vara nöjda med 1-3..... Jo jag tackar jag!😡😡😡😡😡
Kommentera

Bratwursten : Det är bara EN period av minst 6, finns tid kvar att reda ut det här.
Inget fel på inställningen, men chockstarten bedövade oss rejält och sen kunde framförallt deras förstafemma (förmodligen seriens vassaste nu när vår egen dito bara är en skugga av sitt forna jag...) göra lite som dom ville när dom mötte ett gäng med nästan obefintlig organisation. Vi hjälper inte varandra och jobbar en och en, det håller inte om det vi ska kunna göra match av det här.
Tvåan på Starky såg billig ut, alt helt felaktig. Ser ut som att gårdaren snubblar på skridskospetsarna. Bortsett från ettan där Porseland säljer sig billigt så får ju Starky tugga två styrningar, inte mkt att göra där.
Aja, bara att glömma och tänka framåt. En reducering är livsviktig, annars är det nog kört. Salmela har sett virrig ut och bjudit på ett par livsfarliga spelvändningar som kunnat resultera.
Kommentera

Vi får vara nöjda med 3-1 säger Bulan.

Huge: INGET FEL MED INSTÄLLNINGEN?!? Oh herrejesus vilken kommentar...Bulan sa ju det nyss. 4-1. HEJ DÅ
Kommentera

bifhjärta: Med tanke på hur det såg ut så får man vara det. Det kunde lika gärna ha stått 5-1
Kommentera

Huge: HAHAAHAHAHAHAAH JAG HÅNSKRATTAR ÅT HELA FÖRENINGEN!!!!! 😂😂
Kommentera

Hahahahahaha är detta på riktigt???
Kommentera

Powerfade: Där dog nog matchen. 51:an i DIF får stå och screena bort spelare kring mål. Solklara interference som sällan eller aldrig bli utvisningar.
Kommentera

Nu är det bevisat. Vi är SHL:s sämsta lag just nu😠😠😠
Kommentera

Fannnnn..
Starky är ju inte ens närvarande, bara han klubba...
Kommentera

Rodrigo:
Fan Leksand på gång, härligt
Kommentera

bifhjärta: Bulan ska vara nöjd att nån vill betala hans lön. Bra start på andra....

Laget är ett stort skämt.
Kommentera

Nu är Brodecki med...

Men då vänder vi nog ska ni se...🙈
Kommentera

Huge: Jag beundrar verkligen din optimism haha 😂 Kollar du på tvn kan jag tänka mig..?? Lyssnar du på vad Bulan sa?! Han var extremt besviken på inställningen!! Du kan verkligen ingen hockey överhuvudtaget 😂
Kommentera

Davey85: skönt att det är bäst av tre så att vi bara behöver vinna 2 👍🏼👍🏼👍🏼jasaa
Kommentera

rafalski:
Grymt impad av Westerholm där, inte många som klarar o missa där
Kommentera

Zappaholic: Ja, det har varit kört länge. De är inte där helt enkelt..
JA! Där satt tvåan.
Kommentera

« · 1734318 · »