1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.

« · 1735565 · » Till forumet

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Forsberg 1978: Hur är det.Får man kopiera från AB?
Kommentera

Brynäslegenden: Mats vet inte mycket, då han inte går på så många matcher så vet han ju inte. Han kanske var på Modo-Skellefteå när det var fullsatt och lördagsmatch. Till Gavlerinken gick han sedan en måndag i december när vi mötte typ. Rögle eller nåt.
En trovärdig lista på bästa fans kan endast röstas fram av spelarna själva då de verkligen har upplevt allt från rätt sida så att säga.
Kommentera

mk: Nej, det är en betalartikel och skyddad av upphovsrätten. Du kan återge vad som står med egna ord.
Kommentera

Gameday! !! Fyfan vad vi kommer bli bortdömda idag😢😢😢
Kommentera

Vill bara att matchen ska börja... klockan får ticka på fortare. men, jag är rädd att Brynäs blir utskåpade och inte har en chans. sen dessa domare kan ju hitta på vad som helst. man vet aldrig vart man har dem.
Kommentera

Brynäslegenden: Att vi har 200-300 fler på ståplats än er är verkligen inte sant. Jag själv tror inte äns att vi 200 på ståplats på en "vanlig match" utan kanske 150,och det är ju på båda sidorna. Nu säger jag som jag tycker,vi har SHL:s sämsta ståplats. På ena sidan av ståplats sektionen där dom faktiskt sjunger så brukar det ungefär vara 70 stycken om äns det och typ 10 av dom sjunger. Men det är väl Lumberjacks som förening som måste bättra sig,mer tifon och sedan så låt bara dom som sjunger stå i ståklacken.
Kommentera

Discolight94 Hopas vi är med från start idag och inte ger bort några gratismål. Det kommer att bli grymt spännande och jag hoppas på krig..
Tänka sig att kvart 1 spelas på onsdag i Skellefteå, då vill jag att vi finns med...
Kommentera

6984: Mest gammal skåpmat, recensioner som ligger i linje med vad man kan förvänta sig av en Stockholmsblaska. Djurgården nr 1, femstjärniga blev även Växjö. Sämst betyg fick brynäs, malmö och modo. "Kämpa brynäs in med pucken" bäst brynäsramsa, i övrigt befinner sig publiken på samma nivå som laget (dvs play-in).
Kommentera

7225: jag har "bara " 25 mil till Skellefteå så det skulle vara najs om vi gick vidare :)
Kommentera

Pudas tillbaka så lite +/- 0 på det iochmed Torstenbös feber..
Kommentera

Hoppas inte, men då är faktum att Mattias Nörstebö och Petr Vrana kan ha spelat sin sista match i Brynäs?
Kommentera

pjåtor: Med tanke på min egen säkerhet så kan jag inte tyvärr inte gå ut med var jag bor.
Kommentera

7225: Du bor alltså i Leksand? :O
Kommentera

7225: okej men om du törs kan du ju skicka på mail
Kommentera

eljuliano: Själv tycker jag Modo och Karlskrona har sämsta fansen. Sen kommer Brynäs, tyvärr.
Kommentera

7720: Beror lite på hur man räknar, i Gavlerinken har det historiskt varit lite dött, dock har en enorm uppryckning gjorts och klacken idag är klasser bättre än för några år sedan. Sen är jag ganska övertygad om att vi är ett av de lag som har mest supportrar på bortaplan, då det finns en stor skara Brynäsare genom detta avlånga land.

Snälla, snälla, ge nu inte bort den här matchen i första perioden. Jag tror att får vi första målet och kan hålla koll på Brodin och norsken, så ska det kunna gå vägen....
Kommentera

Honken: Absolut, klacken har tagit stora steg. Men det som saknas är att få mer alla i klacken. Känns som att det är en väldigt liten del som sjunger trots att det är i stort sett fullt på hemmastå
Kommentera

Ikväll gäller det att grabbarna KUKAR UPP ordentligt i säsongens viktigaste match såhär långt😉. Det gör ont att lira hockey om man gör det på riktigt.
Kommentera

När vann vi två raka senast?
Kommentera

70 Rodrigues: I början på februari vann vi 3 på raken. Sedan var det knappt några vinster slls.
Kommentera

Nervös är bara förnamnet!!!
Kommentera

Forsberg 1978: Det här är inte roligt alltså...
Kommentera

Forsberg 1978: Jag tippar torsk 4-2 sista i tom kasse. Sunken spelar -2 idag
Kommentera

Brynäsgubbe: Nä det är jobbigt och sen är det tragiskt att på Tv:n se killar på 9-10 år i DIFtröjor stå och skrika Djurgården... Snacka om fucked for life! 😀
Kommentera

6984: Djurgården kommer givetvis att starta i ett ursinnigt tempo. Kan vi bara möta det direkt så vinner vi😃
Kommentera

Spelar Porseland? 😰
Kommentera

Vad 17? Är det allsång på skansen?
Kommentera

Var med i början för helvete Brynäs. inge massa skit nu.
Kommentera

Synd med Nörstebö. Hade varit perfekt att ha en stabil backbesättning utan Sundqvist och Porseland i denna match. Även om Bulan kanske inte bänkat Sundqvist i ett sådant läge...

Nu blir det riktigt nervöst.
Kommentera

Helt jävla otroligt, vi har inte lärt oss ett skit😠😠😤😠
Kommentera

Bedrövlig start...
Sitter dom kvar i bussen idag igen?!
Kommentera

70 Rodrigues: Är det bara jag som inte vet vart Djurgården står? bägge gångerna vi mötte dom på hovet så har dom läckt som ett såll bakåt och vi fick hur många chanser som helst. Känns som att dom kan köra lite hawaii hockey emellanåt.Var första play-in matchen så också?
Kommentera

Forsberg 1978: Som så ofta spelar vi fast oss själva i egen zon istället för sarg ut....
Kommentera

Har en känsla av att domarna aldrig kommer att palla med publiktrycket😠😠😠😠
Kommentera

70 Rodrigues: Som vanligt på tok för omständiga i uppspelen.
Kommentera

70 Rodrigues: Naaaaeeeee......tror du.....
Kommentera

6984: Helvete Salmela😠😠😠
Kommentera

70 Rodrigues:
Deeet var ganska billigt...
Kommentera

Herregud nu börjar domarna igen
Kommentera

Det där var en solklar filmning...
Kommentera

Vilken jävla svan, skämmes
Kommentera

Snälla Brodin...?
Kommentera

4345: Shit vad Brodin faller lätt. Kan inte klaga på Salmela för det.
Kommentera

Klubban är uppe, vi möter Djurgården på Hovet, då måste man tänka till en extra gång, tyvärr😠😠😠😠
Kommentera

« · 1735565 · »