| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Redigerad kommentar
Anders Berg:Jag tror inte att det endast handlar om jävlar anamma utan det är nåt mer. Hardy Nilsson är en väldigt duktig tränare på klubblagsnivå och han har hockeyfilosofi som går lite mot strömmen. På så vis får han det lilla övertag som kan räcka för att kamma hem poängen i många matcher.
arnio: Men Brynäs HAR ju defacto skador, detta är något som man får leva med helt enkelt.Man kan aldrig sitta och skylla på vad man "kunde" ha haft.
Brynäs har dalande form och DIF har stigande.. Det blir tufft men förhoppningsvis så kan vi kamma hem tre pinnar.
Cz föll tillbaka i fula ovanor förra matchen då han återigen igen var lite för passiv för min smak. Lite mer känslor och engagemang tycker jag man kan begära även fast man bara ligger under med 1-0
Hela laget kan bättre, det har man visat flera gånger, framör allt efter jul. Därför kan man inte vara nöjd med insatsen även fast man bara ligger under med ett mål.
GävleLasse:
Brynäs behöver första målet och spela smart på ledning...
sylf: Vad säger man... hahahaha. Dixon visar varför det är viktigt att ha en framför kassen och Juusos pass till Norda som sedan skickar den till Kahna är riktigt, riktigt snyggt.
Edit: rättat stavfel
Redigerad kommentar
65selander:
Brynäspassningar.
Redigerad kommentar
Tips: 4-3