Kahn: Nä, det blir vinst. Tror stenhårt på 3-2. Det är dags att rycka ifrån Färjestad.
Hoppas att någon Brynäsare kan proppa fröken Wallin också !!
Forza Brynäs
Lindström:
Just nu verkar han i alla fall vara utlånad till Malmö.
BRYNÄS4EVER NR1:
"nötterna på golvet" är det Church street du menar?
bifhjärta:
Nu passar det o åka upp efter lite vinster, alla ska tydligen dit nu
Men förra lördagen m 7 raka i arselet så var det inte många som gjorde mig sällskap
;)
tjugo8: När vi var i kvalserien sist så körde jag åtskilliga mil kan jag ju säga..och det var verkligen inga roliga resor allt som oftast. (Torsken i Ängelholm när K.Jönsson styrde upp hela Rögle...brrrr tårar hela hemresan) Så medgångssupporter är jag verkligen inte. Har stått uppe i Skellefteå nästan helt ensam också under en formsvacka och på en match där Brynäs var utpelade.
Nä nu ska vi inte dra igång någon kukmätartävling! Kul att det finns folk som stöttar oavsett om du är medg.supporter eller inte!
Redigerad kommentar
Skrubben: Fixar föreningen säsongen utan sparkade tränare och spelare är det imponerande. Men efter 22 omgångar är jag ännu inte övertygad om att laget fixar det här. Genomsnittsmatchen har inte sett bra ut alls. För övrigt håller jag med - bokslutet är lika viktigt som tabelläget.
Lunkan: Där ser man, har alltid trott att det handlar om grisar och höns.
Huge: Nån tvekan om att Lindholm dissar fysträningen i Brynäs?
Hur känner ni inför dagens match? Kan bli jobbigt tror jag. Magkänslan är att Pogge står i FBK och han har gått och blivit bra nu på sistone. Rajala kommer förstås få sätta en.
Idag kan vi bli näst sist om inget går Brynäs väg.
Zappaholic:Då MÅSTE Lööke vara skadad/sliten annars så är det bedrövligt.
Tips: 2-4