70 Rodrigues:Ja om FBK blir bjudan på lika många PP som vi har blivit i 2 perrar då blir det jobbigt.
Fanny gjorde en klockren analys!!
Zzz:Nämen tårka tårarna!!!
Prova att våga Risa & Rosa istället.
Eller är Bif bästa på allt jämt enligt dig?
Lindström: Kolla igenom dina 100 senaste inlägg, går det att hitta fem positiva?
Det är fan inte lätt att vinna sm-guld när det inte finns något att glädjas över i en match som denna.
Lindström:
Det har jag aldrig sagt. Men du påstår att brynäs ser slutkörda och viljelösa ut, den matchen ser inte jag. Att det finns saker som kan göras bättre, visst, men Brynäs spelar likförbannat bättre idag än de senaste tre matcherna.
Zzz:Så fort dom åker och har fart så äger vi matchen, varför då STÅ och spela hocky och bjuda in dom?
Men det är klart vill man inte se bristerna så blir det svårt att rätta till dom ch ta klivet mot ett SM guld.
Lindström: Helt sant, det finns alltid något att gnälla på. Varför glädjas över att vi leder och spelar bra när man kan vara negativ?
Lindström:
Ser du matchen på text-tv eller? Jag tycker det ser betydligt mycket bättre ut idag än den senaste tiden.
foppa78:Såååååååå jävla skööööönt!!
Så fort dom ökar tempot och tar hårda avslut så ringer det!!
Ollas GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT, visa att det är vår arena!!
Bra början på 2´ndra... 2 bjudningar på 38s..
bradberry:Då kan han ta Lasse med sig.
Inte sån snygg yxa av Lavander...
foppa78: Program enligt.
Sen Lasse J, åk hem till dina chips å dipp för hittils så ha du inte förtjänat att ha en Bif tröja på dig.
Redigerad kommentar
tompap71:Silverbrg ser otroligt lojj ut i denna match xå. Missar öppet mål, sen glider han mest omkring på isen.
1-1 målet låg i luften då alla i Bif duttar omkring i egen zon.
70 Rodrigues:
Liksom många andra o Färjestad är han duktig på att ta till tjuvnyp som domarna inte tycks se.
70 Rodrigues:
När allas vår lilla älskling Morgan dömer är risken stor att du får rätt tyvärr.
70 Rodrigues:
Men för helvete Mållgan!!!!!!!!!!
Bissett_19:Jaha ska Widing börja göra rätt för sin lön?
Kommer Lasse visa att han är våran 1é back efter petningen?
Kommer Tommy våga köra 4é linan som vart riktigt bra mer än i 2 perioder?
Tror tyvärr på torsk idag, NC kommer stå med myspinne å snutta på snusen..