MarcusElving, Brynäslegenden:
Vad gäller publikstatsen är hockeyligan ofta opålitlig, swehockey har bäst koll där och snittet i LA ligger just nu på 5987 enligt dem.
Blev sen titt in här som vanligt, fan vilken skön seger idag!! =) Kändes viktigt med tre pinnar efter alla torskar! Har precis sett El classico skaplig match iaf..
Redigerad kommentar
Jag vill hylla Ryan Gunderson, han leder nu backarnas poängliga på 20 pinnar. Hietanen gjorde 29 poäng under sin poängstarkaste säsong i BIF. Gunde slår det, det är jag övertygad om.
Efter som trög start har han kommit igång REJÄLT!
En annan reflektion från dagens omgång:
0-1 efter förlängning i den "stora utomhusmatchen". Fan vilket antiklimax för publiken!
Såg matchbilder först nu. Vilket klassmål av Hansen!!
Starkt att studsa tillbaka och riktigt roligt att det var mycket folk i arenan.
Kul match! Om Brynäs vore lika bra i egen zon som i anfallszon skulle vi leka hem seriesegern. Och Larsson, 19 bast, dominerar oavsett motstånd. Bäckströmklass på hans talang.
Nu blir det två veckor av oro för att Brynäs landslagsspelare ska bli skadade i Izvetija-turneringen.
PMS-Lundqvist är en jävligt irriterande människa.
Huge:"Lite gammalt skvaller och beskyllningar, även om det inte har så mkt med matchen att göra.
Blir det en kontring av Boorken månntro? :-)"
Hur känns det då? Du har ju hyllat Boork i mängder. Onyanserat av CZ?
lu93rowa:Världens minsta violin spelar världens sorgligaste ballad för dig.
Seså, gråt ut nu...
Kul för Emil Molin att göra en pinne idag. Den första på en jävla massa får vi hoppas.
fan vilken viktig 3 poängare!
Nä, nu blir det att korka upp vin flaskan!
Puuhh, säsongens hittills viktigaste trea skulle jag vilja säga!
Grymt bra jobbat!
MarcusElving: Då leder vi igen då, om än högst tillfälligt...starkt gjort att vinna trots många skador. Vi har reservkapital att ta av efter jul!!