Brynäs IF

727643 inlägg · 7961 ämnen

Brynäs IF - Frölunda Indians Tisdag den 29/1-08

« · 974758 · » Till forumet

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians Tisdag den 29/1-08
Brynässtockholm:" fan va ni ropar hej innandet är slut , det är 40 min kvar detta går mycket väll att vända ."

HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

Nu e de kvalserien nästa, vårt lag bara vägrar vinna hemma detta håller inte borta får man fölora men hemma ska vi kunna räkna med vinst men nu e det 4 raka hemmaförluster
Kommentera

Vi missar 3 öppna mål : Lind,Danielsson,Månsson

Vi missar 2 frilägen : Brendl,Danielsson

Vi har säkert 10-11 heta chanser runt kassen utöver det genom matchen.

Detta är så jäkla tungt...
Kommentera

Davey_22: SAIK-Mora 2-2. Slut
Kommentera

sylf: Vi bränner alldeles för många chanser. Hu många missade Lind?
Sperrle höll väl inte pucken någongång i 1:a

får väl tacka Mora att de kämpade till sig en poäng.
Kommentera

Nu KRÄVER jag seger mot Modo annars ska jag upp till gävle o spränga spelarnas postlådor
Kommentera

Positivt: Luleå har HV borta på torsdag. Om Modo går på halvfart kan vi ha 6 poäng till strecket.
Negativt: Vi har 6 hemmamatcher kvar varav Luleå är en.
Kommentera

StoltBrynäsare: Visst blir det KS, med såna här målvakter och backar vinner man bara var 17:e match. Återigen har man skrämt bort 500-1000 åskådare och återigen har man missat chansen att rycka ifrån botten, och återigen har man missat att kliva på slutspelståget. Hietanens insats vid 3-4 är så jävla pinsam att skåda så det är äckligt. Va fan har han i armarna, spagetti? VF har en lugn kväll på jobbet och åker hem med 3 pinnar, precis som alla andra lag som kommer till LA.
Kommentera

Tveksamt om vi tar oss upp på slutspelsplats nåt mer den här säsongen. Spelar ingen större roll heller. Inte en chans att det här ojämna, otillräckliga laget i en kvartsfinalserie skulle kunna vinna fyra matcher mot varken HV, LHC, FBK, Timrå, Modo, Frölunda eller DIF.
Kommentera

StoltBrynäsare: Jag e så jävla förbannad...HUR kan vi undvika att kvittera med alla dem chanserna i slutet ?

Och varför måste vi bjuda dem på så enkla...ah skitsamma, allt är åt helvete ikväll.

Positivt : Dackell var bra.
Kommentera

sylf: Jag skriver under på ALLT i det inlägget.
Kommentera

Davey_22: Förutom att det blir KS typ..
Kommentera

Huvudsaken är att vi slipper kvalserien, måste jag än en gång betona.
Kommentera

Clarence: Ja, för den klarar vi inte.
Kommentera

sylf: Det jävliga är att vi har ju inte spelat bra ens när vi vunnit. Att vi spöa Luleå sist var ju med hjälp uppifrån.

Jag tror att både Leksand och Malmö kommer att lattja med kvallagen från elitserien. Lagen från SSK och neråt är genomusla. Det blir två nya elitserielag nästa år. Mitt tips till Brynäs är: Stay out of the Swedish Kvalserien.
Kommentera

Jag hoppas påkvalserien, hoppas där vi åker ur ES och får känna på hur det e o vinna o hur det e att föra en match för en ggn skull. När man ger dem e fin arena, en grymmt fin tröja. lön och spel i sverige kistoriskt bästa klubb så ska man fan kunna kräva vinst!
Kommentera

Davey_22: 

Jo Dackells match var bra,hela den linan fungerade bra.Men vad hjälpte det?Sundlöv måste skak fram en målvakt det närmsta dygnet.Annars kommer detta barka åt helvete........

Kankaperääs inhopp i tredje är det bara att skratt åt.Sen att han är med när Olof tar ut målvakten på slutet är ju jävligt egendomligt.
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Ända glädjeämnet ikväll är att Dackell verkar vara på väg att hitta formen, men den dansande potatisen är riktigt usel.
Kommentera

Och dessutom åker vi ut slipper vi följa skiten!
Kommentera

Jajjen: Mitt tips till Brynäs är: Agera! Idioten som har värvat ihop det här laget MÅSTE kunna hitta en matchvinnande målvakt, även om det är i elfte timmen.
Kommentera

StoltBrynäsare: Hur fan kan du hoppas att laget åker ur?
Tror du verkligen Brynäs tar sig upp sedan. De kommer inte få samma stöd och uppbackning som Percy och Ejendal kan ge.
Kommentera

65selander: Inte en chans att dom tar sig upp, du ser ju vilket stöd dom har idag, fast dom inte åkt ner än.
Kommentera

Var inte Kriztan sugen på Elitserien med artistkontrakt? 2dygn kvar om han är ledig...
Kommentera

kexxet:

Det är bara att laxa upp,kosta vad det kosta vill.......
Kommentera

Bissett19: Är han verkligen DEN målvakten?

Men det spelar ju ingen roll, the morons däruppe har inga pengar.

Men vi har en fin arena (som alla andra vinner i)
Kommentera

Vi kan nog glömma stjärnmålisen, skulle dock inte bli förvånad om Sundlöv kom dragandes med Simon Skoog inom nån dag...
Kommentera

65selander: Vi slipper ju se laget förlora lika ofta, är inte det positivt?
Kommentera

sylf: Vad som helst känns bättre än slipsarna som hänger i ribban nu. Nån som vet vad Fatikov gör nuförtiden?
Kommentera

munkas:

Mormor får sätta sej vid datorn(om han har ngn) o Googla på Håkkymålvakt + bra.
Kommentera

munkas: Ja vem vet, till nästa säsong kanske Simon Skoog platsar..... Sinom Skoog och Hutten var ju Sundlövs drömvärvningar....Herregud! Han kan bara inte sitta kvar till nästa säsong.
Kommentera

sylf: Det räcker inte att byta ut målvakterna. Det är ju nåt generalfel på allas agerande i egen zon. Förra säsongen var vi näst tätast i serien. Ring Boork.

Nu är det bara 13 matcher kvar (hoppas) av ytterligare en skitsäsong.
Kommentera

Davey_22: "Jag e så jävla förbannad...HUR kan vi undvika att kvittera med alla dem chanserna i slutet ?

Och varför måste vi bjuda dem på så enkla...ah skitsamma, allt är åt helvete ikväll.

Positivt : Dackell var bra."

Ja, det är klockrent analyserat.
Vi får skylla oss själva som bränner så många chanser. När Frölunda nu var så mediokra så känns det extra tungt. Även om Sperrle borde tagit nåt av målen så är det bara löjligt att skylla på honom.
Och som sagt: Dackell såg riktigt bra ut, så man får hoppas att han är på väg uppåt i form.
Kommentera

Bissett19: Googlade själv, det finns ingen ledig ;-)
Kommentera

Alla måste ju hålla med om att det är skittrist o vinna borta, alla vill väl vinna i får fina dyra borg hemma i gävle?
Kommentera

Speeeerrrleeeeeeeee, ´var rädd för pucken. Höll fan på o tabba sig hela tiden. Sämsta målvakten, släng honom i papperskorgen. VIll inte se honon meeeeeeerrr
Kommentera

Bissett19: Näe, det funkar inte, det var nog så han hittade dom här två.
Kommentera

Huge: Sperrle var inte ensam, Sjödda x2 och Hietanen vid 3-4 är de övriga som borde tjäras och hängas upp på torget.
Kommentera

Ni är helt sjuka! När vi vinner så har vi supermålvakter, och när vi förlorar så är dom hur dåliga som helst.

Vad i H-vete har ni för fel? Ni ändrar er ju lika mycket som en 3 åring som går in på BR leksaker för första gången och vill ha allt i affären!

Vissa matcher så prisar ni målvakterna och andra dagar så måste Sundlöv köpa en ny annars är det skandal och vi kommer åka ur elitserien.

Skärp er för i helvete!

Over and out!
Kommentera

BaDMF: Nämn ETT tillfälle då NÅGON här inne har sagt att vi har supermålvakter??
Kommentera

65selander: Håller med. Visst är vi nedtryckta men vi får aldrig bli så apatiska att vi berått önskar vårt eget lag ur elitserien. Men att Brynäs inom 5 år spelar i allsvenskan tror jag dessvärre är högst troligt. En klubb utan de riktigt stora, nödvändiga ekonomiska resurserna överlever inte på högsta nivå i det långa loppet.
Kommentera

BaDMF: SPERRLE GÖR JUNIORFEL HELA TIDEN! Han håller inte klubban i isen. Dags att skicka han till samma tyska soptipp som DJ å Baggen.... Förutom detta är våra målvakters problem att de aldrig gör det där lilla extra som vinner matchen åt en...

Korhonen= Medioker...på sin höjd ok som back-up
Sperrle= Platsar inte i J20. SKICKA!
Kommentera

sylf: "VF har en lugn kväll på jobbet och åker hem med 3 pinnar, precis som alla andra lag som kommer till LA."
Precis som påstått en längre tid, vi har inte material att föra matcherna men är duktiga på att spela defensivt borta. Gör som gjorde i höstas, gnetspela även hemma så blir det poäng.
Kommentera

Clarence: Inte en klubb utan bra organisation heller.
Kommentera

sylf: Vi har supermålvakter ;-)
Kommentera

Huss: Målvakter som super menar du väl:-)
Kommentera

Huss: Gör som Skansen gjorde i höstas alltså...
Kommentera

Huss: Sperrle släpper fan varenda isare som går mitt på. Varför inte klubban i isen? Pecka vakna! Pecka vakna!Pecka vakna! Pecka vakna!Pecka vakna! Pecka vakna!Pecka vakna! Pecka vakna!Pecka vakna! Pecka vakna!Pecka vakna! Pecka vakna!
Kommentera

bradberry: Försöker du väcka Pecka Lindmark från de döda?
Kommentera

Huss: Jag tror Pecka Langer skulle göra ett bättre jobb.
Kommentera

Huge: Jag tycker inte att Korhonen och Sperrla är direkt dåliga, men ingen av de är någon riktig matchvinnare. I hur många matcher överglänser Brynäs målvakt motståndarmålvakten? Det är inte många.
Kommentera

« · 974758 · »