Brynäs IF

724868 inlägg · 7958 ämnen

Brynäs IF-Frölunda Indians

« · 340796 · » Till forumet


Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
70 Rodrigues:

Synd.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
Lundqvist gör årets räddning när Lind och B Danielsson kommer 2 mot 1, Danielsson väntar 1 sek för länge med skottet.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
Hong Kong: *ASG* Moppetechno... *lägger till i vokabulären*
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
70 Rodrigues: Verkar som om Korhonen har ett enormt självförtroende.

Är Soling petat??
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
Lilljanne: Hörs bara lite moppetechno och något jaaaa eller neeej.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
Makkan: Kohonen gör en kanonräddning och räddar Brynäs gång på gång!! Lind, Korhonen, B Danielsson, Kuparinen o Miettinen bäst så här långt! N Danielsson och soling har inte fått en enda minut än!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
Hong Kong:


Synd med så lite publik. 5000 hade man räknat med i alla fall trots det mindre bra spelet den senaste tiden.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
Hong Kong: Jag vet inte om publikljudet går fram över webbradion. Annars är det pinsamt tyst på läktaren.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
70 Rodrigues: Hade varit bättre om dom gjort mål.

F***ing webradio!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
70 Rodrigues:

Björne verkar jobba på bra i alla fall.
Björne tillsammans med Karhu och Lind har väl varit Brynäs bästa spelare så här långt in på säsongen.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
70 Rodrigues: 21 över budgetsnitt. Men ändå pinsamt dåligt.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
70 Rodrigues:

Mindre bra byte av Adam tydligen.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
Brynäs kontrar i BP och Frölunda åker på en utv :-))
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
Andersson gör en riktig indianare och i anfallet efter så ocker han ut, det syns att han inte hänger med!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
Hong Kong: Publik 4621
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
Hong Kong: Det SKA göra ONT!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
Ford Prefect: Tycker inte Sjödda ska till landslaget. Gubben börjar bli till åren och behöver den vilan han kan få.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
70 Rodrigues: Men står man framför mål kan man få stryk och det gör ju ont.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
70 Rodrigues: Landslaget suger. Anger platsar. Med andra ord: Det säger inte så mycket. ;)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
Ford Prefect: Tomas Jonsson tycker att Sjödin är landslagsmässig, härligt va???
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
Hong Kong: Betydligt bättre i slutet av perioden, mer fart men det saknas fortfarande folk famför mål. Frölunda leder på poäng efter den 1:a perioden!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
70 Rodrigues: Jag kom just hem. Hur är spelet från Brynäs, lojt eller finns det några kämpartakter?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
Makkan: Stefan Danielsson har jag bara sett vid nåt enstaka tillfälle. Han är en av få domare som jag har tyckt varit riktigt bra.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
Hong Kong: Nja,spel 5 mot 5 är VF bättre,då ställer Brynäs upp i box.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
Enligt webradion så var det Brynäs som hade det mesta av första perioden.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
70 Rodrigues: Måste vara i närheten av svenska rekordet.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
Lilljanne: Skrämmande statistik!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
140 minuter och 17 sekunder utan mål framåt. 6 matcher utan ett mål i PP.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
Makkan: Självklart så är det Danielsson, läste att det skulle vara Lahti så jag blev alldeles förblindad :-))
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
Skott 12-9
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
70 Rodrigues:

Det är Stefan Danielsson som dömmer va ?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
Makkan: Brynäs är ineffektiva och Frölunda har riktigt med jävla flyt just nu. PAUS!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
70 Rodrigues:

Powerplay.
Hoppas att vi kan få se det gamla fina vinstgivande powerplayet med ett mål nu. Det skulle vara jävligt viktigt nu.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
Makkan: Det har dom sannerligen gjort men nu har Frölunda fått en 6.e spelare i Lahti, han har missat 3-4 solklara utv!! Nu tog han en som ingen såg däremot :-)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
70 Rodrigues:

Det låter i alla fall som att Brynäs har lyft upp spelet och har skapat en del halvchanser. Men dom måste sätta en snart för annars kommer frölunda sätta en.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
westerlind: Nu har Brynäs kommit igång men inte tidigare, nu hade dom 3 man fria och missade!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
2 skott på mål i detta PP, det är alldeles för omständigt när det ska skjutas på mål!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
70 Rodrigues: Inte en chans? Vad jag kan höra på webbradion så verkar de redan att ha haft åtminstone tre heta målchanser.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
Makkan: Det är en sanning med modifikation.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
Brynäs har inte en chans, dom ställer upp i box trots att dom är 5-5 på isen, det går alldeles för långsamt och tacklingarna lyser med sin frånvaro. Det är pinsamt att se dom!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
70 Rodrigues:

Var inte kassen ur sitt läge när pucken gick in ?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
Tomas Jonsson och Perlskog sitter och onanrerar över och håller på Frölunda!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
Brynäs får ett mål bortdömt helt felaktigt!!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
Om vi överhuvudtaget ska ha en chans i em så måste Brynäs forechecka högt upp i banan, ligga tätt på Frölunda hela tiden och självklart våga använda kroppen så hårt och så mycket som möjligt, det ska smälla som fan längs med sargen och framför dom båda målen.Sen hoppas jag att dom har förstått att målen inte står nere i sarghörnen. Sen som avslutning så vill jag bara lägga till, SKJUT som fan!!! Varenda puck som avlossas ska gå på mål, om man blir stressad så ska man inte lägga ner pucken utan på mål, den kan faktiskt studsa på dom mest konstiga vis...
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
Då var det 35 min kvar till match.Tips 2-5. Hoppas at jag har fel!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
Man kan ju hoppas på vinst idag--vi skulle verkligen behöva det--men jag är rädd för att Evensson har pratat en del sanningens ord med Frölundagubbarna och att de är rejält taggade. Vi har Cassel, Björk och D. Johansson på skadelistan. Låt oss se ett Brynäs med en riktig killer-inställning idag.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
70 Rodrigues: Är också pessimistisk idag, men man vet aldrig i hockey.
Trissan är platt, som man säger. :-)
Åker till landet över dagen. Du får skrika för mig idag. Hoppas att få en positiv överraskning i em när man slår på sportradion.....
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
Huge: Precis!! Tyvärr så tror jag att det blir torsk, såg Brynäs mot både Leksand och Timrå och fortsätter dom att spela som dom gjorde då så är det god natt, ALLA måste höja sig rejält om det ska bli någon seger, famförallt Anger och Soling måste komma igång med målskyttet, dom krånglar till det alldeles för mycket. Tyvärr så tror jag på torsk med 5-2.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
70 Rodrigues: Danne, Cassel och Björck borta. Mot Frölunda. Som just förlorat på hemmaplan.
Hmmmm...
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians
Har precis prstat med Gävle, D Johansson har problem med smärtor i magen och det är ytterst osäkert om han kan spela i em, beslut tas under dagen. Fick också veta att GP tänker spela Andersson tillsammans med Kuparinen samt att Karlsson får spela hela matchen om Johansson uteblir.
Kommentera

« · 340796 · »