Brynäs IF

723315 inlägg · 7955 ämnen

Brynäs IF-HV 71

« · 427259 · » Till forumet


Brynäs IF-HV 71
Tyvärr så kommer vi att åka på en riktig stjärnsmäll i eftermiddag, 2-6 i baken.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
70 Rodrigues: Tyvärr verkar det så,och Tränare Jonsson verkar lite lätt panikslagen sina uttalanden,nä idag visar HV klassen,synd för oss!!

Och kommande matcher ser inte bättre ut LHC och Frölunda.....suck!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
Bissett19:Som jag skrev i ett tidigare inlägg så kommer vi tidigast att ta våran 1:a 3 p mot Malmö den 16/10.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
70 Rodrigues:

Va snackar ni om?? HV har varit direkt usla så här långt, undantag för den andra perioden mot Frölunda hemma. Brynäs har stor chans att vinna nu, jag har en etta på mitt tips!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
Danne_l: Det handlar nog om att sänka förväntningarna så lågt som möjligt så kanske man slipper bli så besviken ;-)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
Danne_l: Så här långt ja, tyvärr så har dom flesta lag en tendens att vända sina negativa trender mot just Brynäs men jag hoppas verkligen att du får rätt.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
70 Rodrigues:

Du har fel. Alla vänder sina negativa trender mot Frölunda. Det är fakta:)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
70Igor: You got me.......
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
70Igor:Tyvärr så har det ju inte varit så mycket att vara positiv över dom senaste säsongerna o det lär knappast bli bättre den här säsongen, tyvärr!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
Bissett19: Ha!! Givetvis blir det vansinnigt tufft idag. När man läser laguppställningarna och ser HVs kompletta slås man av: Blir aldrig andra lags spelare sjuka? Vad har dom i sportdrycken egentligen? Bra att det ska dopingtestas i år.

Poäng idag skulle vara lite av en skräll. Men det ska bli intressant att höra kommentarerna om Boumedienne i alla fall.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
Samtliga ES-lag utom BIF och DIF ställer upp med fyra fulla kedjor idag. Dags att börja ladda med vitlök och C-vitamin!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
70Igor: Brynäs har inte spelat med fyra kedjor i någon match, ibland funderar man på vad det är för glaslirare i Brynäs, det är ta me fan alltid skador o sjukdomar!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
70 Rodrigues:
Det är sån historik som gör Rönkens utlåning än mer ofattbar!
Varför inte ha 13 forwards i truppen, jag menar Molin missar väl alltid minst 4-5 matcher per säsong.

Det faktum att Brynäs bara har 12 forwards (1-3 kommer alltid vara borta) Malmö har 14, SSK 15 och Mora har 17 kan mycket väl avgöra vilka som spelar kvalserien i långa loppet.

Tips ikväll: 2-4 men hoppas på en hederlig chocköppning med 3-0 efter 12 minuter av Molin och Dackell.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
Gusten:Fattar inte hur dom resonerar i Brynäs, det är alltid för lite folk i truppen men "som man bäddar får man ligga"
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
70 Rodrigues: Ingen Tempur-madrass direkt
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
Gusten: Ha, ha, nä det är rätt o riktigt!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
70 Rodrigues:

Vad tror du om matchen , vinner ni idag?

(Så jag vet vad jag ska tippa) :)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
danoj: Vi torskar med 6-2
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
Vem tar ansvaret för målrapporteringen i em, är hemma hos morsan o hockey Live fungerar inte här??
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
70 Rodrigues: Wow, här har dödgrävarmentaliteten brett ut sig ordentligt. Varför bara 2-6, varför inte hugga till med tvåsiffrigt direkt, med tanke på hur miserablet allting ser ut? Stefan Liv vittjade nätet sju gånger senaste matchen och HV har långt ifrån imponerat. det har inte vi heller, det ska gudarna veta, men några 2-6 blir det inte.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
70 Rodrigues: Jag ska rapportera alla målen till Dig. Alla fem Brynäsmålen och HV-målet! Fast om Du insisterar på 2-6 så rapporterar jag d***lar inga mål..:-)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
Jompe: Just för att Liv fick plocka ut pucken 7 ggr senast så kommer han att storspela i dag, HV kommer att vara råtaggade!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
70 Rodrigues: Avvaktande start,det var ju precis vad som inte skulle ske? FULL FART FRAMÅT!!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
sylf: Varför är du så förvånad, full fart framåt har dom endast haft mot Modo i 1:a matchen :-)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
70 Rodrigues: BP nu. Cassel ut.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
rafalski: Spel 5-5 nu, HV uträttade inget i PP.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
70 Rodrigues: Vem är Bo Medin ??
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
Jompe: Vem är domare???
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
70 Rodrigues: rådbjär
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
sylf: Skönt, han kan ju döma iaf. Hade det varit Lahti, då vete fan!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
Jompe: nytt bp
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
sylf: BP igen, hemmadomare ?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
sylf: Bommen får matchstraff--lysande, hur mycket betalade vi för honom?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
5 min BP,,,va fan håller dom på med????
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
sylf: Matchstraff , BP 5 min, bra hemmadebut.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
sylf: Fan vad patetiskt!! Vad åkte han för??
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
70 Rodrigues: Davidsson klämde en finne så det kom lite blod tydligen...
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
Bommen gör en Björkman...voine voine...

Dagens viktigaste fråga: Hur många mål kan HV göra på 5 minuter?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
Gusten: 2-3 st
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
70Igor: 5 min BP. Kompensationsutv nu då!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
grabben kanske blir matchavgörande trots allt, det är mer än vad jag trodde.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
rafalski: Jag tror att Bommen körd een NHL-tackling vid sarg och visste inte om att checking from behind inte tolereras här. AARRGH.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
Jompe: Han blir väl avstängd xx antal matcher också. Bötesbeloppet blir intressant.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
70Igor: Blir man avstängd för det ?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
70Igor: Han blir väl avstängd till den 8 november....han fick spela 9.52 i Brynäs iaf
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
70 Rodrigues: Aldrig!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
Gusten: Nu har det brunnit i skallen på Rådbjer.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
70 Rodrigues: Rådbjer, vilket jävla skämt.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
sylf: Ytterligare en Brynäsare ut. Låter som om det är hela havet stormar i Gavlerinken nu.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
sylf:Ok, hans brud då, Linda Lampenius :-)
Kommentera

« · 427259 · »