70 Rodrigues:
Hoppas vi kan ligga så nära motståndet o/el låta fötterna gå så att vi inte behöver använda klubban 9 gånger, med utvisning som följd...
Tror/Hoppas vi kan vinna...3-1, Scott i öppen kasse
tjugo8: Hålla oss från utvbåset samt så måste vi göra mål på våra chanser, hade vi gjort mål på dom bra chanserna vi faktiskt fick igår så hade vi vunnit, tyvärr så är det alldeles för fippligt när puckjäveln ska in.
Tips: 3-2
Kollade lite på Brynäs biljettsida precis, ser ut att bli runt 4000 på torsdag. Vad jag förstår är inte hur en klubb som HV71 aldrig har under 6500 medans vi snittar runt 6200. Vi har trots allt mest fans i Sverige tillsammans med några andra klubbar.
Vad beror det på att vi inte kan få mer folk till matcherna?
Brynäslegenden:
Många av Brynäsfansen bor ju långt ifrån Läkerol arena..... själv har jag ca. 60 mil till Gävle.... sen skall man ju hem oxå. Blir ju inte så ofta jag har tillfälle att se mitt lag live..... och man kan ju bara svara för sig själv.
6200 tycker jag också är en ganska bra siffra men det är bottennappen på vardagar när 4500+ kommer. Det är ingen bra siffra.
Samma med mig, jag bor 60 mil från Gävle också. Biljetter dock precis bokade till Färjestad hemma 16onde.
tjugo8:"synd bara att LA byggdes för stor"
Jag håller inte med där, Läkerolen är lagom och när guldet togs så var det ju grymt tryck i slutspelet (sen har vi ju kommande Gävledaladerbyn också).
http://www.expressen.se/gt/sport/hudacek-sparkad-fran-sibir---efter-en-match/
Något istället för rahm? ;)
TobiasR:
WILLIE NYLANDER | F | 5'11 | 169 | R | 5/1/95 | Rogle |
Vad tusan? Han tillhör MoDo!
DavyDjoos:
Wesslau petad!
Våga skjuta, det e tufft o göra mål...!!!
Qvarre:
Regler och bedömningsnivåer kan ju diskuteras i oändlighet.... men jag har lite svårt att förstå vad som är så tufft med att slå på varandra med klubban? Med rätt domarbedömning så lönar det sig att åka skridsko och spela pucken, skall man stoppa motståndaren får man åka ikapp och tackla..... alltså en mer teknisk sport där det inte lönar sig att åka runt med klubban runt midjan på motståndaren.
70 Rodrigues: Men fan vilket jävla gnäll!! Det har spelats två (!) SHL-matcher - tagga ner för fan! Hur dom än spelade hade Ni hittat något att klaga på.
Jösses!