Brynäs IF

724868 inlägg · 7958 ämnen

Brynäs IF-HV 71

« · 315667 Till forumet


Sv: Brynäs IF-HV 71
66Hagberg: Är du på fri fot? Ja, jag såg att din ålderkatogori inte fanns representerat bland de inburade DIF:arna!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
65Selander: värkande knä?

Är det det som hindrar din närvaro? Gavlerinken har tolv rullstolsplatser och en av dessa skulle du kunna fylla. Norrland saknar dig och ditt alter ego "Party-Roffe"!

Interninfo: Känns skönt att "36 LIND" återbördats till hemstaden!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
Huge:
Självklart är det matchdags på torsdag,
inte i globen men väl på hovet.
Bira innan?

Nu är det dags att ge sig av mot gavlerinken, svår match idag men vi hoppas att Korhonens form håller i sig.

3-1 i öppen kasse av Malmström...
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
Fan att man ska till sthlm idag, jag tror vi vinner med 2-1. Molin gör det första och sen drar Kupan in sitt första för säsongen.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
Det känns lite i magtrakten att det nog kan bli en trevlig match idag.
Efter ett par vinster hoppas man att grabbarna kan slappna av lite grand, dock utan att göra avkall på disciplinen.
Verkar som att många SpS:are skall upp till Sätraåsen. Själv får man väl nöja sig med PPV idag, alltid ngt, som Fan sa....

Prosten: Blir det Globen på torsdag?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
Hutta: För övrigt tror jag på 4-2 till Brynäs idag.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
Det är ju tusan att man är upptagen under matchen. Nåväl får väl försöka lyssna på radiosporten om jag hinner.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
Observant: Givetvis idag tar ni dom o inte imorn ;-)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
Prosten: Då är jag nog mer sällan sedd där men i NOV SKA JAG DIT!!Brynäs nu tar ni dom imorn tyvärr måste jag jobba men när jag kommer hem så slår jag upp text-tv:n det första jag gör o då vill jag se BIF-HV sköt snett!! 3-1!!!Skrik för mig med GO BIF DO IT EASY!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
westerlind: Trevligt att så sällan sedda gäster dyker upp i Gavlerinken, väl mött.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
Ford Prefect:
Filåt, glömde dig raring. Äh, "Full fart framåt!", som Prosten brukar säga.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
westerlind: Att jag också masar mig upp till hockeymeckat saknar betydelse va? *åsidosatt* ;)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
67Noden:

Jag bringar ett glädjens budskap: Vi anfaller allihopa - Selander, Rodrigues och jag ankommer till hockeyns huvudstad idag ca kl 9:00. Liksom tidigare får alla de som vill träffa oss, få råd om hockey eller ha autografer skriva upp sig på listan som finns hos Brooklyn Tigers.

Kämpa Brynäs!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
67Noden: Blir det någon insamling i morgon ??? Jag tar gärna turnan o hjälper till :-))
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
65Selander: Köp nya svampar och tugga lite mindre så går det nog bra.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
65Selander: Och när fan fick du ett värkande knä, din härmapa, bara för att jag har ont i knät så ska du också ha det din fjant :-))
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
66Hagberg:
Hallååå eller...
4-2 till Brynäs enl mitt värkande knä
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
70 Rodrigues: Broder, du har förstått det här med hockey, jag har också tippat 4-3 imorgon dagens drabbning. Ha det så trevligt i Gävle och hälsa alla hälsningsberättigade.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
RavenLord: Kuparinen är ingen buse han är en spelade back
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
sagge: 16-1

Kupan 6 Rönken resten Soling gör HVs mål i ren desperation detta tänder honom till stordåd resten av säsongen!

Kom ihåg var ni läste det först!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
RavenLord:
hehe jo det vore nått det
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
WarhawK: Jag tippar som mot Timrå då jag trodde på torsk men hoppades på BIF seger med 5-2 och vad blev det :)
Så jag tror Hv71 vinner med 3-1 men hoppas BIF vinner med 4-2 sista i tom kasse efter att Liv har gjort sina sedvanliga kullerbyttor och sprattel på isen(som han gör vid seger efter matcherna) iväg mot avbytarbåset men hinner bara halvägs för då har Lind passat bakåt till Korhonen som lobbar in fyran..
övriga 3 mål gör Malmström,Anger,Sjödin..Kupan Matchstraff i 2a perioden då han sänker en Hiv spelare på blå med en Open ice Hit som är hur sjyst som hellst och regelrätt men som svenska domare aldrig skådat i Elitserien och blåser tills han får andnöd och blir lillablå i ansiktet
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
WarhawK: jag tror att vi vinner med lite klarare siffor 5-1
Målskyttar: Lind 2 Molin, Kuparinen, Casselståhl,
HV: Davidsson
Korhonen spikar igen kassen (nästan)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
WarhawK: Jag tippar 5-3, samma målskyttar.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
70 Rodrigues: Efter att ha trott att du var en RIKTIG guru och satsat alla mina slantar på Lulematchen. Så har man nu kommit tillbaks till verkligheten och jag tror att det blir målsnålt 2-2 efter full tid sen tar molle fram sin specialare i straffläggningen.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
70 Rodrigues:
Tror på 3-1 varav sista i tom kasse . Målen görs av Molin , Lind och Nylander
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
70 Rodrigues: Tror det blir målsnålt värre, vinst med 2-1. Lind och Molin för BIF och Sahlstedt för HV.
Kommentera

Brynäs IF-HV 71
Imorgon vinner vi en tät och hård match med 4-3 Mål: Miettinen, Soling, Kuparinen, Molin.
Kommentera

« · 315667