Brynäs IF

727959 inlägg · 7962 ämnen

Brynäs IF lämnar Hockeysnack?

« · 269526 Till forumet

Sv: Brynäs IF lämnar Hockeysnack?
LUNDSTRÖM 6: Vad sägs om en kupp även på den fronten? Vi är ju ändå ett antal människor som brinner för hockeyn, det finns gott om folk som förstår spelet och som har tillgång till dator. Nog borde vi kunna göra en insats och se till att det kommer upp matchreferat på hemsidan? Ju fler synvinklar desto bättre. Bara en tanke.
Kommentera

westerlind: Man ska nog använda Brynäs forumet för att få en mera direkt kontakt med Brynäsarna ute i landet.
Kommentera

Ford Prefect: Han satt vid sargen och skrev direkt vad som hände på isen.
Kommentera

LUNDSTRÖM 6 & passbie: Jag fick mejl från Fredrik i måndags, så nog arbetar han på kansliet fortfarande. Kan det vara så att han sagt ifrån sig vissa arbetsuppgifter?
Kommentera

Detta har inget med denna tråden att göra, eller ens med forumet kanske, men jag gjorde en himla dryg sak i fredags: jag var så piss över inställningen i matchen mot SAIK så jag skickade ett mejl till Henning där jag krävde att ersättning skulle utgå till dem som farit upp till Skellefteå. Men det mejlet bara studsade tillbaka på grund av att Hennings inlåda var full, så då skickade jag två smärre modifierade mejl, ett till Ulla (varför???) och ett till Micke Sundlöv.
Jag har inte fått några svar, och det är jag rätt glad för, för jag tycker inte att man (jag) ska skicka mejl efter kroghemkomst... *suck* Skönt att få ha lättat det från sitt samvete... Förlåt Ulla och Micke, om ni nu skulle råka se detta...
Kommentera

passbie: Jag håller med dig. Det vore en fin gest av Brynäs IF mot Brynäs-supportrarna som åkt upp och sett eländet. Det vore inte mer än rätt om dom fick lite pröjs.
Kommentera

Makkan: Var på alla matcher under KS, for land och rike runt.
Jag kan nog sej att det var ingen som kommer att kräva att dom ska få något för att vi var upp och "såg eländet" som ni skriver. Det var det bästa resan som vi hade under hela KS.Det ända vi vill är att Brynäs inte hamnar där igen.

MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Kommentera

LUNDSTRÖM 6: Då är allt bra och frid och fröjd. Men jag satt och så matchen i TV-soffan och tyckte synd om alla Brynäs-fans som var på plats i Skellefteå.
Kommentera

Makkan: Vi led inte , det var en alldelens otrolig rolig fest vi hamnade på.
Kommentera

LUNDSTRÖM 6: Okej. Bra.
Kommentera

Makkan: Vi fick igång vågen efter ett par försök.
Kommentera

LUNDSTRÖM 6: Inte illa.
Kommentera

westerlind: Jag tycker också att det skulle vara bättre att ha kvar HS. Men om nu BIF vill följa undersökningen så får det väl bli så. Brynäs kommer ju ändå att finnas på HS eller hur?
Dom som har hand om Brynäs på HS, har dom något med Brynäs att göra, dvs. jobbar de för BIF?
Kommentera

KungMartin: Inte generellt. Jag kan bara tala för mig själv och jag har inget med Brynäs förening att göra.
Kommentera

Ford Prefect: Och du kommer väl att fortsätta med Brynäs på HS även om det kommer att bli en gästbok/forum på den officiella sidan, eller hur?
Kommentera

« · 269526