Pigalle:
Krönikan har du väl inte missat heller...?
Förstasidan på pappers-GD var ingen vacker syn;
Mer än halva sidan m Brynäs o citatet; "Brynäs hanterade matchen mot Leksand med ett lojt förakt mot varje nu levande supporter."
En smärtsam sanning om det man älskar är alltid att föredra framför en lögn...
Super-analys av Kaptenen fö, framtida head coach ämne?
Carl Lejonkräk: Bertil och ??? Om du tänker på Kilström så är han väll han kanske tillbaka till ett EVENTUELLT slutspel kan vi vänta på detta tycker du?
Defensiven har varit kass i stort sett hela säsongen!
Redigerad kommentar
Forsberg78:
Vem ansvarar för att bara Gunde o Bertil av 8 backar har utvecklats positivt?
Vem ansvarar för att Bertils PP-spel inte utvecklats överhuvudtaget?
Försvarsmissar och åter försvarsmissar och inte ett jävla skit görs åt saken vad väntar man på? Behövs en back och då menar jag en spetsback i defensiven som det finns lite COJONES i !!! Sen så är det hög tid att kontakta syföreningen och sprätta bort Sunkens C !!!
Redigerad kommentar
Äckligt jävla pinsamt detta.
Och åter igen tjänstefel av TJ att inte plocka Honken i PP med tre, fyra minuter kvar av matchen. Kunde åtminstone ha gjort det efter halva. Riktigt jävla uselt - och fegt som satan.
"Brynäs hanterade matchen mot Leksand med ett lojt förakt mot varje nu levande supporter."
"Uselt, Brynäs. Pinsamt, Brynäs. Skämmes, Brynäs.
Vi var ju så många som trodde på så mycket. Vi aningslösa. Vi drömmare."
Blir det över 4000 på lördag...?
Smart att inte se ett derby som en möjlighet utan ett ok, sickna sköra pojkar...
Smart att ge bort matchen i period 1
Smart att ha en kapten som visar vägen genom att vara mest usel bland de usla
Smart att skämma ut sig när folk kommer till arenan
Har svårt att se att säsongen inte tog slut ikväll...
God natt, allt är skit!
Forsberg78: Exakt. Jag har jävligt svårt att släppa förlusten idag..så onödigt och svagt. Men jaja..ska inte tjata mer om min personliga besvikelse.
Jag hoppas att Brynäs gottgör oss alla på Lördag mot Örebro, då jag är på plats.
70 Rodrigues:
Två derbyn i rad har vi låtit Leksand vara det laget som jobbar hårdast. Det är inte ok och får inte upprepas igen.
– Vi är för tama i den första perioden, jag vet inte varför. Vi ger bort det för enkelt. Jag känner mig fruktansvärt besviken så här efteråt, säger Tommy Jonsson till C More.
– Det såg ut som att vi hade någon anspänning av någon form. Tråkigt, tycker jag.
No shit TJ!!!!
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Honken släppte alltså in de två första skotten han fick emot sig idag..
Fan asså..Jag är så sjukt besviken på Brynäs idag. Trodde verkligen laget skulle komma ut brinnandes med tanke på förra mötet med Leksand.
Istället gör man EXAKT samma misstag, enda skillnaden är att vi förlorar FLER närkamper än sist...
NEj ta in Czarnecki igen så får han styra upp defensiven! :) Han har väl mjölkat ut lönen från färjestad nu. Börjar bli fruktansvärt less på att inte ha en fungerande defensiv. VI och LHC har samma problem gör mycket mål men båda läcker som såll....
Avd lesss
bifhjärta: Så jävla rättvist!
Hockey är ett spel med kampmoment. Behöver väl inte säga mer... Det här var säsongens besvikelse. På det sätt man genomför första halvan av matchen alltså... Jag blir förbannad! Underskattar man motståndet? Är man dum i huvudet eller...? För att gå in på enskilda så får Nordans, Ollas, Sweatt godkänt.
Största fiaskona var Sundqvist, Löf.
Scott var dålig, Honken svag... Gundersson stagnerande för varje match... Skadad?
Helt oförlåtligt hur laget uppträder ikväll. Jag tycker det är förjävligt mot oss fans, speciellt de som behövde bevittna insatsen på plats.
Vi gör en bra period idag. 40 minuter av förlorade närkamper och lågt tempo gör tyvärr uppförsbacken lite för stor.
Varför går man ut och pratar om revanschlusta innan matchen när man sedan ska förlora varenda kampmoment och skämma ut klubbmärket mot våran ärkerival ?
Jag har biljett till lördagsmatchen, men efter den här skitmatchen ser jag inte direkt fram emot att resa totalt 125 mil.
Fy fan vad svagt.
Redigerad kommentar
Första perioden igår var bland det sorgligaste jag sett. Varför försökte man inte ens? Är det för många "legoknektar" i laget? Har Thuresson och Gunderson redan checkat ut?
Leksand ser ut som Brynäs under Czarnecki. Idel allsvenska spelare men tätt bakåt. Vem kan klandra dom?