Brynäs IF

724837 inlägg · 7958 ämnen

Brynäs IF-Leksands IF

« · 378796 Till forumet


Sv: Brynäs IF-Leksands IF
64Waern: Tror nog att det måste till mer än at bara Cassel kommer tillbaka, om man totalt faller ihop pga att en spelare saknas så är det illa, mycket illa... Jag hoppas fortfarande på att Vladimir Machulda eller Jari Kauppila kommer och förstärker.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
70 Rodrigues: Det är inte frågan om att leda utvecklingen men nog fan har de väl material för att komma bätter än 11:e plats i årets allsvenska.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
70 Rodrigues: Man kan ju hoppas att dom vinner debyt i morgon och tar 3 viktiga poäng och sen hittar samma spel som sist mot Luleå på lördag. På tisdag så kommer ev Cassel tillbaka och kan skapa lite mer trygghet i laget och då kan vi få se lite spel som i höstas.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
66Hagberg: Jag undrar när/om Brynäs IF återigen blir en toppklubb och leder utvecklingen framåt???
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
Frasse: Det kan också vara en av anledningarna, jag tror dock att vi skall kunna vara bättre än 11 plats som Tony säger.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
66Hagberg: Nope! Tyvärr så tror jag inte att dom är bättre än vad tabellen visar, själv så har jag tipat dom på 11:e plats innan säsongen. Men man hoppas ju alltid på något under men som det känns nu så hoppas man nog förgäves.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
66Hagberg:
med tanke på att vi i Sverige alltid proklamerar att laget skall gå före individen så blir det dessvärre så att ingen vågar ta tag i ett problem utan att all går omkring och hoppas på att någon annan skall göra jobbet åt dem.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
70 Rodrigues: Du tror inte det kan vara så att viljan att prestera blockerar förmågan att göra så, det är ganska typiskt svenska idrottare och lag att råka ut för detta.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
Pinsamt var ordet.- Att inte göra mål på sin egen hemmaplan...

Men nu ser vi framåt istället...

Leksand hemma imorgon. Sista derbyt denna säsong...

Nu så ska vi se till att vi går till slutspel och att förpassa Leksand allt kvalserien....

Forza Brynäs!
Valsa Brynäs!
Älska Brynäs!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
Frasse: Göra sitt jobb? Igår sköt dom 43 skott hade 10 min i PP men lyckades ändå med att inte göra mål. Det är något som inte stämmer i Brynäs och vad det är tvista dom lärde.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
70 Rodrigues:
Nej gör bara Brynäs sitt jobb så skall du se att Leksand åker poänglösa även i från Gävle.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
Frasse: Som sagt, det spelar ingen roll vilka spelare som saknas för motståndarna, dom vinner tyvärr inte ändå!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
70 Rodrigues:
Ni slipper åtminstone Jens Nielsen i matchen i morgon och med tanke på hur bra han var i går fram tills dess att han fick för sig att använda klubban till annat än att spela pucken med så är det nog bra för Brynäs.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
Huge: For me to know and you to find out :-)) I morgon så måste det vara slut med duttandet nere i sarghörnen, det måste gå mera rakt på mål och fightas framför dom båda målen som jag tjatat om och som både Molin och P3 nämnde igår. Det MÅSTE göra ont att spela hockey, annars så har man misslyckats. Vinnner dom inte i morgon så tror jag att det kan vara kört tyvärr.
Kommentera

Brynäs IF-Leksands IF
Så här vill jag ha laget i morgon:

Målvakter: Korhonen(Lundström)

1:a Sjödin?-Kuparinen Anger-Miettinen-B Danielsson

2:a Johansson-Björck Malmström-Lind-N Danielsson

3:e VPL-Karlsson Soling-Molin-Nylander

4:e Andersson, Rönnqvist, Eriksson, Östlund
Kommentera

« · 378796