Brynäs IF

724837 inlägg · 7958 ämnen

Brynäs IF - Leksands IF

« · 408007 Till forumet


Sv: Brynäs IF - Leksands IF
Boström:Snackade precis med Sylf,han sa att dom provade 4 domarsystemet och alla domarna blåste för full hals utan att det var fult.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Leksands IF
Nu när jag har sett Honken måste jag säga vilken värvning! Helt otroligt stabil målvakt. Utstrålare ett lung, säkerhet och gjorde många grymma räddningar. Jag tycker helt klart att Honken skulle bli vald till Matchens Lirare, men Ove gjorde ju inte heller en dålig match så han förtjänade den väl också, på sitt sätt =)

Jag hoppas nu innerligt på att Honken stannar, han kommer att bli en enorm tillgång i vinter!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Leksands IF
Falken87: men såg ni hjälmen i tidningen vilken lackering...hade egen tröja med..hah.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Leksands IF
Falken87:
Fantastiskt att Ove lirade bra- vi behöver en inspirerad Ove i år!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Leksands IF
Boström: Det var en arkivbild ju. Han hade Brynäströja nr 1 på matchen, men inget namn, och skyddena i Wilds färger
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Leksands IF
Jag tror bilden var från hockeyskolan. Wild har gröna skydd.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Leksands IF
Dilba: Reflektioner över matchen

Riktigt bra Bra Dacke Honken Molin Walle Sulku

Bra Louvi Malmström Soling

Stabila Sjödin D.Johansson

Intressanta Karlsson och Andersson hmm ja det kan bli nått

Matchens besvikelse kedjan Viitakoski Miettinen Lind fick inget att stämma.

Största överraskningen Sulku (gillar att ha puck)

Leksand tja dom kämpade på riktigt bra i 1a sen mattades dom mer och mer om det nu är nån som bryr sig.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Leksands IF
salk:

Jo. Ove är riktigt värdefull för Brynäs när han är i toppform. Hans pass till 2-0 målet var hur snyggt som helst. Skottfintade och la ett stenhårt pass bort till Danielsson som snyggt satte pucken bakom Backlund! Riktigt läckert mål.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Leksands IF
Sulku trivs i Både Gävle och Brynäs.
Bravo!
Första gången jag ser någon sådan artikel så kvickt.
Undra om Vesa gör det oxå.?!
Har inte sett så mycket av honom, nån som sett det?

Och Honken har kommit upp som målvakt på eliten.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Leksands IF
Boström: Hmm. Vad oväntat. Vad trodde du han skulle ha svarat på intervjun då? "Jag hatar stan och mina lagkompisar kommer jag inte alls överrens med, BIF verkar f.ö vara en tråkklubb..." Självklart svarar alla spelare så i alla lag man frågar för att sedan publicera på klubbens hemsida.

Annars har jag inte sett att du inte har sett Vesa. Återkom gärna när du sett mycket av honom och berätta!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Leksands IF
micke: jag undra om nån sett honom gjort nån bra insats, jag var inte och kolla på mästarcupen.
Får man inte undra heller..???

Kanske spelare svarar så, men jag tror dom säger vad dom tycker.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Leksands IF
micke:Megatöntiga intervjuer det där! Miettinen/Vitakoski kommer nog igång var det lider. Det brukar vara yngre spelare som öser fullt på försäsongen. Dom brukar ju få försöka visa då vad dom kan.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Leksands IF
Boström: Klart du får undra. Jag bara undrade över vad du undrade över. Huruvida Viitakoski gjort ngn bra insats hittills på försäsongen vet du ju redan- du har ju läst sportsnack och Gävles dagstidningar.

Ang. Sulkus svar på frågorna. Oj, oj oj. Du har mycket kvar att lära av livet...
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Leksands IF
micke: Sulku verkar vara en ödmjuk kille. Och det verkar som vi har fått en riktig Brynäsambasadör i M.T.
Nog så viktigt.
Kommentera

« · 408007