atilla: Borde han göra? Hade han inte 92% innan ikväll?
Gnaget borta på söndag, alla matcher är viktiga nu
mattiaskarlgren:
Haha satt o tänkte på samma sak.. andra frågan missförstod till och med Starky =)
Zappaholic:
Mycket viktigt. Endast 4100 i Löfbergs Lila ikväll...
Och vi ökar avståndet mot FBK nedanför oss. Viktigt. Tar in på några av lagen ovanför. Lika viktigt det.
Titta på HV. Nu är de på kvalplats igen, trots fyra klassvärvningar.
Älskar stabila odramatiska segrar :)
+ Sweatt, myckt nöjd med hans delaktighet och närkampsspel idag
+ Brunk-linen, vann nog kampen varenda byte
+ Starkbaum 100 %
Inga minus idag. Jo ett. Claesson =)
ÄLSKA BRYNÄS
Sjukt viktig, efterlängtad och underbar seger. Fint spel från både utespelare och framförallt Bernhard Starkbaum - som motade 40 (!) skott. Säsongens värvning utan tvivel.
bifhjärta: Den där jävla Arlbrandt kan ju knappt stå på benen...
JAAAAAAAAAAAA
Enterfeldt
Och Starky håller nollan. Grattis
Redigerad kommentar
Carl Lejonkräk: Kom igen nu Brynäs. Sätt trean nu i PP och stäng matchen.
Håller med er andra. Starkbaum är en riktigt bra värvning. Tack för det Sundlöv.
Tycker vi är klassen bättre än LHC. Presterar vi sån här hockey blir det slutspel och topp sex.
LHC-Leksand 7-1
Leksand-SAIK 0-5 [hittills]
Nu kommer raset.
Warg: "..kul o spela hockey här" Och bra har du gjort det också!
Nu får man hoppas på Starkys nolla håller =)
2 grymt stabila perioder!
Man blir så jävla förbannad.
Jag köper att det måste vara sjukt svårt som domare, men tar man sådana utvisningar som på Brodin, och ja.. Den är tyvärr solklar MEN då måste dom även ta en tvåa på Arlbrandt. Man får bara inte missa den.
Det är inte konstigt att väldigt många spelare och tränare aldrig får respekt för domarkåren för att de är alldes för inkonsekventa.
Och jag vet att de inte har det lätt men detta är för dåligt.
Perfekt genomförd match. Från målvakt till anfall. Tycker Warg gör en bra match, gör sitt jobb liksom. Nu längtar man bara till att Rödin och Nokelainen kommer tillbaka.
Rödin Scott Thure
Ollas Nokelainen Sweatt
Brodin Enterfeldt Granström
Lindgren Larsson Warg
Nordan får tyvärr flytta på sig. Tycker att dom 3 första linorna är riktigt riktigt bra. Har jag glömt någon eller något, svara gärna med egna förslag.