70 Rodrigues: Bergman och Claesson? När ska förbundet börja skicka riktiga domare till matcherna. Möjligen har vi fördel av att ha Claesson ikväll, han är ju notorisk hemmadomare. Å andra sidan är han kompensationsutvisningarnas konung. Bergman har jag ingen uppfattning om, men jag utgår från att han är värdelös, så slipper jag bli besviken.
70 Rodrigues:
Harju; make it or break it!
Bernhard Starkbaum
(Johan Holmqvist)
Kedjeformationer
Andreas Thuresson – Greg Scott – Johan Harju
Jesper Ollas - Jonas Nordquist - Bill Sweatt
Daniel Brodin – Sebastian Enterfeldt – Jonathan Granström
Alexander Larsson - Fredrik Warg - Alexander Lindgren
Backpar
Simon Bertilsson – Ryan Gunderson
Lukas Kilström - Robin Jacobsson
Jörgen Sundqvist – Djoos
Dennis Persson -Daniel Ljunggren
munkas:
mmm...arrogant sportchef, shl-fix-stjärna som ersätts av huvud-axlar-knä o tå-skadad
Jag o Jajjen går säkert hur än laget ser ut...men för att inte komma tillb t Gavlerinkens 4.500-snitt krävs nog lite mer...
4.500, nu 5.500, förr ca 6.500...hur mkt bättre är produkten...?
Garanterat årets sämsta publiksiffra ikväll om inte den sämsta sedan Läkerol byggdes. 80 biljetter sålda på hela kortsidan och på övre etage är det över 50 % ledigt. Dessutom har ståplats sett tom ut de sista.
Ser att Warg lockar publik...
Redigerad kommentar
bradberry:
Blev det inte Huss o Kyrö för Davydov när de övriga lämnade?
Vill minnas/tro att rysskedjan var intakt i stort sett hela sässen, liksom Louvi/Kivelä/Kyrö.
Davydov är legendarisk i vissa avseenden
Var på plats när han tjatade till sig assist fr Börje Johansson i en träningsturnering (!) i Mörrum, till slut fick han ett 3:e assist av Börje o de bägge skrattade högt...
bradberry: Japp jag romantiserar, de var kul som sjutton att se men läckte ju bakåt å det grövsta vilket gjorde att det inte höll i längden. Davydovs fiskande på blå är klassiskt. Klapp-klappet saknar motsvarighet i Brynäs i alla fall under den tid jag följt laget.
Redigerad kommentar
ÄNTLIGEN gör vi FÖRSTA MÅLET!
Fan vad roligt för Lindgren. :)
Redigerad kommentar