Brynäs IF

727764 inlägg · 7961 ämnen

Brynäs IF-Linköpings HC

« · 247030 Till forumet

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC
westerlind:Alla vet inte om det, o rostiga har dom varit hela säsongen så det är inget nytt!!!
Kommentera

westerlind: Inget toppgäng? I kvalserien? Nu tycker jag du är väl pessimistisk.
Kommentera

Lilljanne: Vadå, jag har ju rätt. Trea? det är ju för f-n skandal.
Kommentera

westerlind: Förjävligt helt enkelt.......:-)
Kommentera

westerlind: Ettan, tvåan och trean är väl ändå toppen på serien. Vilka krav somliga har. Det är sånt som kan knäcka grabbarna.
Kommentera

LHC lanserar under kvalserien ett sportspel. Registrera dig för ett eller flera lag, köp och sälj spelare och, förhoppningsvis, se ditt lag få en massa poäng och vinn ett pris.

Spelet börjar i och med omgång 4, den 27 mars 2003 och pågår kvalet ut.

Gå till LHC:s hemsida www.linkopinghc.com och anmäl dig nu!
Kommentera

Lilljanne: 3500 st var på jernvallen och såg skotertävlingen men de va nog messt S-vikare och bönder där..Gävleborna satt nog hemma och pillade sig i naveln...och för mig får gärna gävleföretagen pumpa in pengar i SAIK nu ;)
Kommentera

RavenLord: Är det sant? 3500 på skoterrally och 4000 ser Brynäs i kvalserien. Krisen är betydligt djupare än nån kunnat ana!
Kommentera

westerlind: Det är bra Olle, på dysterkvistarna bara.
Känns skönt med lite avlastning..... :-)

I ett slutspel går du in med positiva tankar och har inget att förlora. Förutsättningarna är väl som bekant lite annorlunda i ett kvalspel. Spelkvaliteten blir nog också därefter, speciellt i en nervös premiärmatch.
Skärpning, alla pessimister!!

För övrigt är det ju snudd på skandal att det inte är fullsatt i detta viktiga läge. Inte ens en 100%-ig höjning av biljettpriset borde avskräcka, om man är en riktig supporter.
Skärpning, alla Gävlebor!!
Kommentera

Lilljanne: Japp bara att se här www.saik.com/
Kommentera

Tänk att det alltid finns förklaringar till Brynäs usla spel kvalseriepremiär or not!!! Det kan inte va så att Brynäs är där dom är för att dom inte är bättre???
Kommentera

Bortförklaringar ska det naturligtvis vara!!!
Kommentera

70 Rodrigues: Jo tänk för att just detta kan vara den enkla förklaringen. Nerver hit och nerver dit... Spelkvalitén sjunker i en premiär... Sicket snack! Brynäs har inget eget spel, så är det bara. Det enda de kan klara kvalet på är genom att kriga, kriga och kriga och att möjligen motståndarna visar sig vara ännu sämre än Brynäs just nu är. Men det vete 17...
Kommentera

Vill bara säga att jag är otroligt glad över att vi fick med oss 2 poäng i går. Vill också ge lite beröm till Henrik Petré, Niklas Anger och Janne Larsson. Petré tyckte jag spelade bra igår, samma sak med Anger och Jannes straffar *WOW*.
Kom igen nu Brynäs.
Kommentera

Huge: Gävlepubliken kommer nog när det blir medgång igen, typ år 2013 ;-) På söndag ska jag se hockey och då lär det väl vara fler bajenfans än Brynäsfans där antar jag.
Kommentera

Igor: Vad grundar du det på ? Är det Bajens fina publiksiffra på 2400 i premiären? Alla gnäller på publiksiffran men det var trots allt den bästa i 1a omgången så det så. Jag tror på närmare 6000 på söndag och en kraftig dominans av BIFare!
Kommentera

Många som klagar på att det bara var 4000 på matchen i onsdags... men vart var ni själva?
Kommentera

RavenLord: Poangen med det jag skrev var inte att Din kommentar om att det kapmade var lustig utan att en annan GB-skribent som bevisligen inte sett matchen fallde en allmant nedgorande kommentar direkt efter Ditt inlagg.
Kommentera

Men herregud.......Jag trodde att Brynäs var bättre än så här efter uppehållet och träningsmatcherna. Illa. Jag var på träningsmatchen mellan BIF-SSK eftersom jag håller på SSK. Nu var SSK sämre än sämst och hade 0% motivation. Brynäs vinner med 3-0. Jaja tänkte jag...Men fan när BIF spelar 1-1 i full tid hemma mot LHC så kan man ju undra var det bär hän?
Jag vill fortsätta se SSK i Gavlerinken nästa säong och då ska inte BIF spela så här......
Bort med Larsson, Molin och Sjödin. Dom är ju för fan lastgamla !!!!!
Ta med ett gäng juniorer som är sugen på att spela och som dessutom har farten !!!!!

Jag ger mej på att de flesta av er skrattade gott när mitt SSK fick stryk av LIF om sista slutspelsplatsen, men fan.......Vi kan vara lugna......Inte ni !!

Som Skutskärsbo känner jag att ett decimerat Skutskärs SK skulle kunna ge er en match. Ta er i kragen och sätt igång och spela innan ni hittar er själv i allsvenskan......!!!

Ps. Detta är inte nån kritik mot BIF Supportrar. Bara mot laget i stort ! Ds.......
Kommentera

nanne: Är det utsläppen från fabriken som fått dig att hålla på SSK ellr finns det nån annan anledning?
Kommentera

Det var riktigt skönt att dom vann mot Linköping, den poängen kan va avgörande sen fram igenom. Sen får vi ju tilläga att det var ju två elitserielag som möttes BIF-LHC... Det ska bli kul och se idag och på söndag vad det är för skillnad på Elitserien och Alssvenskan då vi tar oss an AIK och Hammarby!
Kommentera

Jompe: Okej nu hajar jag :) det var så du menade.
Kommentera

Da vet det dags for rond tva i "Colgate eller Triumfglass", eller vad det nu var Tor Kallade KS. Det blir stamning pa Hovet ikvall. Jag vill se mer av P3 framfor mal. Tonys analys att vi gjorde Sampan bra tror lag det ligger mycket i; vi ar kass pa att skymma motstandarens malis. Sen vill jag se fler snabba spelvandingar och tvazonspass mot Anger i forsta hand. Mindre pucktransport, mindre sarg-ut. Jag vill se mer fysiskt backspel, inte minst av Rehnberg som har kilona pa ratt stalle. Mest av allt vill jag se riktigt bra tempo; det har borde vara en match laget kan spela ut i.

Vi vinner med 2-3 efter tre perioder. Anger hanger tva pa de forna lagkompisarna pa rent javelskap.
Kommentera

nanne: Som SSK:are måste du ju vara jättenöjd med er säsong.
Missat slutspel med den satsningen. Skämmes.....

Varför behåller ni Popovic och Peter Larsson? Dom är ju lastgamla..

Som f.d Bomhusbo känner jag att ett decimerat IK Huge nog skulle kunna ge SSK en fight, åtminstone med "Melker" i laget.
Trots många års inandning av "Karskärslukten" har jag inte konverterat till någon falsk lära. (apropå Lunkans inlägg)

Ps . Detta är inte någon kritik mot SSK som lag. Bara mot en förvirrad supporter som har noll koll... Ds
Kommentera

« · 247030