Zappaholic:
Ni tar ju iaf poäng när ni " slarvar " bort matcher. Vi förlorar och jag kan säga det redan nu, vi kommer sist.
maddog1970: Ändå ännu ett onödigt poängtapp. De sena målen i perioderna fortsätter.
Kan nån ringa TJ och tala om att en period är 20 minuter, inte 15
På grund av TJ missade vi en 3-poängare. Han var totalt frånvarande i coachningen i tredje. Det var totalt kaos i försvarsspelet i tredje.
Det jobbas inom sponsorkretsar för att Roger Melin skall komma hem till nästa säsong. Pär Djoos som backcoach.
Lööke är underbar. Jag säger det igen: ge honom ett a-lagskontrakt.
Westerholmarna är tyvärr mediokra. Hoppas på bättring under säsongen, men som det är nu är de klara som fjärdelinjespelare.
Härligt att Brodin är tillbaka. Nu väntar jag på Ollas.
maddog1970: Passa på och njut :-)
Vi vet ju det oundvikliga med en talang av hans format. Njut :-)
Redigerad kommentar
Peja: Jag vill se mer skott. Djoos tror jag försökte 1 gång....
Även om han är en spelfördelare i PP så tycker jag att han också skall kunna lossa.
Varför inte sätta Blomqvist framför mål så att han får ta ett "skitmål"?
Rödin får absolut inte förlängt med BIF. Det hoppas iaf jag.
Peja: Tänk när vi har Jonas och Felix som målvaktspar i SHL. Kapacitet!
Till en mindre Budget.
Godnatt kära vänner. Nu skall jag somna till spanska ligan.
Redigerad kommentar
bifhjärta:"Nu har han haft körtelfeber i 4 (!) år..Pratar fortfarande om "känningar" osv. Tennisen har tillsammans med Söderling mörkat det faktumet att han va dopad, allt för att tennisen inte ska tappa i status."
Detta påminner om när Lars Jonsson felaktigt utpekad som alkolist av ett antal tomtar här på forumet......
Lindström:"Vad vet du om L Jonssons ev. själv medicinering?"
Jag har faktiskt väldigt bra insyn i Lars familj genom någon som står mig väldigt nära. När det gäller Söderling så verkar hela situationen skum, hans sista post på sin hemsida var 2011 tex. Jag läste förresten att en comeback är nära just nu i alla fall för Söderlind.
Att inte TJ klarar att hålla spelarna fokuserade i minst 60 min visade sig IGEN.
Kostade oss en pinne idag.
Sen MÅSTE tvillingarna få lira J20 matcher eller med Damerna så dom får något självförtroende.
Rödin är fan inte OK att beskåda, skadad?