Ser lika illa ut som vanligt. Bara Honken kan rädda poäng idag.
Zappaholic. Inte fan sparkar vi TJ. Inte en chans i helvete! Han är den bästa tränaren vi haft på bra länge! Roligare hockey har vi inte skådat på 30år.
Redigerad kommentar
Zappaholic: Inte en chans!!
Varför skulle han sparkas? Är det nån som ska sparkas är det ju Sundlöv!
Lindström: Man kan inte klaga på starten!!
Enterfeldt...
Nu fick jag ett mess av en polare som lyssnar på webradion. Där sa kommentatorn att det ryktas om att TJ kommer sparkas om inte laget vinner ikväll...vete fan om det kan stämma. Vem läcker ett sånt rykte. Måste ju bara vara några få som vet om det i så fall.
Mikael Sjökvist och Marcus LInde dömer kvällen fight.
Brynäs IF | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Goalies | |||||||
30. Rahm, Robin 40. Holmqvist, Johan | |||||||
1st Line | 15. Bertilsson, Simon | 13. Gunderson, Ryan | |||||
90. Harju, Johan | 9. Enterfeldt, Sebastian | 41. Widing, Daniel | |||||
2nd Line | 3. Djoos, Christian | 44. Franson, Cody | |||||
53. Thuresson, Andreas | 19. Järnkrok, Calle | 28. Lindholm, Elias | |||||
3rd Line | 22. Sundqvist, Jörgen | 5. Löf, Simon | |||||
29. Molin, Emil | 39. Nordquist, Jonas | 11. Ollas, Jesper | |||||
4th Line | |||||||
25. Johansson, Martin | 31. Granström, Jonathan | 62. Lavander, Mats | |||||
Extra Players | 27. Lindgren, Alexander (CE) 2. Nörstebö, Mattias (RD) |
Gurra88: "Hur kommer det sig att alla har samma åsikt om dig?"
"alla" ??
Har du frågat alla?
Isf hade du blivit rejält överraskad, det kan jag försäkra dig.
"alla" är faktiskt inte detsamma som du själv och den handfull skitkastare du brukar gosa med härinne.
"Har du rätt och alla andra fel?"
Nä, har jag påstått det?
"Att du enbart är här inne för att provocera och kommer med massa personangrepp.. Samt saknar egen åsikt"
Hmmm...
Du sitter ju själv härinne och provocerar genom att tala om hur allt ska skötas, antydandes att du vet bättre än ansvariga, som har kunskap, insikt och erfarenhet.
Dessutom sysslar du ju själv med personangrepp, så jag förstår inte varför du isf ska han nån sorts ensamrätt på det?
Vore kul om du definierade vad en "egen åsikt" är för nånting.
Du sitter här och kastar skit på allt och alla och tror att du vet bättre än fackfolket. Om du tror att det är detsamma som att ha en egen åsikt så får du väl tro det.
Om jag tycker att TJ gör ett bra jobb och du håller med, då saknar väl även du en egen åsikt, enligt din egen logik.
Så grattis: välkommen in i klubben där vi inte har några egna åsikter...
munkas: Klarsynt, tamejfan!
Men det är inget komiskt med att ledningen säger att laget är bra. Ett stort "no-no" att säga nåt annat utåt om man ansvarar för verksamheten. Att dom inser lagets brister är självklart. Men visst skulle det kännas lite bättre om Brynäs gör som alla andra lag med flis - köpa bra spelare.
Rossa: Om allt hänger på spelsystemet skulle vi i princip kunna plocka in spelare från div1 för att täcka upp skador etc. Det stora problemet i år är att vi inte alls har samma slagkraft i laget som förra säsongen. Duktiga spelare som lämnade har inte blivit ersatta av lika duktiga nyförvärv och i vissa fall har spelaren inte ersatts alls. Förra året var vi inte alls lika känsliga för mindre bra insatser av olika lagdelar eller delar av matchen då vi hade spelare som på egen hand kunde greja poäng ändå.
Att vi tog så mycket poäng i början av säsongen beror nog mest på att vi hade en målvakt som var övermänsklig samt marginalerna på vår sida. Det var ju inte direkt så vi utklassade lagen, de flesta vinsterna kom med uddamålet. Nä, jag tycker det är ganska komiskt att ledningen i Brynäs hävdar att vi har ett lag med oerhört hög kapacitet när alla som ser matcherna utifrån kan se att så inte är fallet. Nu när vi äntligen har lite deg i kassan och ett färskt SM-guld att försvara kan man väl åtminstone försöka låna/hyra in spelare för att täcka upp för skador?
Brukar aldrig tippa,men kan väl passa på nu när jinxläget känns överflödigt.
3-1
Harju,Lindholm,Franson.