Brynäs IF (Black) | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||
Goalies | ||||||||
30. Rahm, Robin 40. Holmqvist, Johan | ||||||||
1st Line | 10. Styrman, Fredrik | 13. Gunderson, Ryan | ||||||
90. Harju, Johan | 9. Enterfeldt, Sebastian | 11. Ollas, Jesper | ||||||
2nd Line | 8. Persson, Dennis | 44. Franson, Cody | ||||||
53. Thuresson, Andreas | 19. Järnkrok, Calle | 16. Lauritzen, Sebastian | ||||||
3rd Line | 22. Sundqvist, Jörgen | 5. Löf, Simon | ||||||
62. Lavander, Mats | 39. Nordquist, Jonas | 41. Widing, Daniel | ||||||
4th Line | 4. Berglind, Victor | |||||||
25. Johansson, Martin | 24. Hansen, Mads | 31. Granström, Jonathan | ||||||
Extra Players | 27. Lindgren, Alexander (CE) |
90Steen_:
Ja med tanke på hur svårt vi haft med målskyttet så är sådana där väldigt välkommen.
Jaaaaaaaaaaa! 2-0
90Steen_:
Enterfeldt borde skjuta oftare, han är väl den i Brynäs som har bäst effiktivitet, närmare 20% har jag för mig.
tompap71: Nytt PP...stänk in trean nu!!!!
Det är en order och inte en önskan!!
Gillar Enterfeldt mer och mer. Bra attityd, ledare på isen och bra på att ta media. Klart kaptensämne som borde ha minst ett A på bröstet.
Klantarslet Lauritzen i farten igen.. Oerhört sömnig match. Mål på ickechanser är ju aldrig fel dock. I övrigt oerhört uddlöst.
Gurra88: Du är i din fulla rätt att föra meningslösa diskussioner och jag är i min fulla rätt att poängtera vad jag tycker om det. Likväl är jag i min fulla rätt att påpeka om en domare är kass, likafullt är det din rätt att klaga på mitt klagande.
Meningsfulla diskussioner är bättre än meningslösa, men det verkar vi inte vara överens om...du är nog ganska ensam om att föredra meningslöshet det på detta forum.
Lustigt att du tycker vi är uddlösa när vi leder mot seriens klart bästa defensiva lag med 2-0 efter en period...det är du nog ganska ensam om att tycka det också.
Redigerad kommentar
90Steen_:
tyvärr inte ovanligt av honom den här säsongen...
90Steen_: JAAAAA!! Enterfeldt!!
Fan vad uddlösa vi är!!