Zappaholic: Har svårt med folk som inte ser sitt egna gnäll..Tydligen skillnad på påhopp och påhopp
Snyggt mål, i vårt första godkända PP i matchen.
Redigerad kommentar
Gurra88: " Har svårt med folk som inte ser sitt egna gnäll"
Den godbiten platsar helt klart bredvid ditt berömda "Det här måste vara det sämsta lag Sundlöv nånsin ställt på isen"......
Gurra88: Klart det är skillnad på påhopp och påhopp...eller är du så totalt fyrkantig att du inte kan se det?
Jag kan bara konstatera att jag inte tycker du har någon vidare värst bra koll...massa gnäll fast vi gjort tre framåt och släppt in noll bakåt. Ska bli intressant att notera när du är nöjd med någonting!
foppa78: Jag är nöjd och glad!! :-)
Snäll är jag också...innerst inne
Gurra88: Tror inte jag skrivit det någonstans...jag skrev bara att det är skillnad på påhopp och påhopp. Men jag tänker inte hålla på och käbbla med dig, det leder bara till spammande av forumet. Däremot tänker jag fortsätta klaga på meningslösa diskussioner så kan du klaga varje gång jag kränker en domare.
Asså, den här diskussionen vi har nu, så jävla meningslös ;-)
Gurra88: Ok, vi säger så. Du har rätt, jag har fel. Alla nöjda och glada. Nu går vi vidare och släpper det hela...tack.
90Steen_: Skit i skotten :-)
Jag tar 16 skott på mål och en 3-1 seger alla dagar i veckan!
90Steen_:
Nä va fan, se det som att vi var jävligt effektiva istället, 3 mål på 16 skott är inte illa. :)
En bra start av er inför stora publikfesten och 2-0 efter bara sex minuter. Därefter jagade Luleå resten av matchen mot ett hemmalag som kämpade emot och lyckades.
Bara att gratulera till vinsten.
Gurra88: " För att inte tala om din framtoning mot skribenter här inne"
Ja, när det inte funkar med att försöka debattera sakligt utan att du och andra kastar skit som svar, så tvingas jag ibland ner i er sandlåda.
Vet att det inte är fruktbart, men mänskligt.
Finns ett bra ordspråk som du borde lära dig:
"Som man ropar får man svar"
Sven.Savage: Du missade någonting. Ingenstans i ditt inlägg kan jag läsa ordet "Pölsa". *
* Pölsa är en klassisk svensk maträtt som enligt min åsikt serveras bäst med kokt potatis, inlagda rödbetor och ett stekt ägg. Sven Savage påstår dessutom att Pölsa och Brynäs stavas likadant på teckenspråk. Ett påstående som är helt befängt, korkat och felaktigt. Många döva tar det t.om som en förolämpning att en "hörande" sprider lögner om "deras" språk på internet. Det har Sven Savage gjort nu i över 10 år, spridit lögner och förolämpat folk...
Redigerad kommentar
Lindström: "Ja om man tittade på matchen så såg man tydligt att 2-3 spelare i Bif inte spelade för laget"
Synd att du inte tittade på matchen då.
Vi som såg den märkte nämligen att alla slet hårt i 60 minuter och gjorde ett bra dagsverke för laget.
Gurra88: Ja klaga på domare ska jag erkänna att jag gör. Jag utgår från att du aldrig uttryckt ett negativt ord om domare?
I nuläget leder vi med 3-0...är vi uddlösa menar du?
Var lite glad istället :-)