Brynäs IF

727738 inlägg · 7961 ämnen

Brynäs IF-Luleå HF

« · 191464 · » Till forumet

Brynäs IF-Luleå HF
Tips: 7-2
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
70 Rodrigues:
Lite väl optimistiskt, Lule är heta nu ju. 4-2 får räcka!
Kommentera

claesw: 2-4 menar du väl? :)
Kommentera

claesw: När man för en gångs skull är optimistisk så är det också fel:)!
Kommentera

70 Rodrigues:
Haha! Nä du är ju alltid optimist, men hetlevrad i motgång vilket är helt ok till skillnad från min filbunkestil : )
Kommentera

70 Rodrigues: Larsson och Molins återförening kommer att betyda rena målexplosionen ikväll ! Efter 6 insläppta målet begär Taavola time out och byter ut Henriksson men ack vad hjälper det. 3 puckar till ramlar in i en sällan skådad utskåpning, 9-1 !
Kommentera

rafalski:
Jag hoppas verkligen Molin kommer igång- han kan ju vara en så grym trollgubbe, men lite gnälig när det går emot. Den här säsongen har det varit mycket gnäll...Våga släppa loss och ha kul, så kommer målen med spelglädjen!
Kommentera

claesw: Jag tror att JanneLarsson kan hjälpa Molin att hitta rätt nu faktiskt, han har ju misslyckats med det tidigare under säsongen.. Men Molin har sett mycket piggare ut på sistone och Larsson tillsammans med Anger och Miettinen var ju riktigt bra ett tag där! Kan bli ett lyckat framgångsrecept.. SPÄNNANDE!
Kommentera

KentaK: Hoppas det blir den bra match ikväll, tror att det blir jämt och spännande men dock en vinst för Luleå med 4-2 :). Ska följa matchen med spänning på hockey live ikväll
Kommentera

KentaK:
Ja, det ligger något stort i luften, typiskt då att Luleå är så heta nu, men det ska vi kunna stå emot om vi ska ha i slutspel att göra faktiskt. Lite mål skulle smaka bra, det är alldeles för mycket 2-1 hit och dit...
Kommentera

claesw: Matchen ikväll ja??jag tror det blir torsk tyvärr,vi har vunnit många täta hemmamtcher med t den senaste tiden,frånsett Timrådebaclet. Och till slut håller det ej,Så jag tror formstarka Luleå går segrande ur striden.
BIF-Luleå 2-4

Men ingen blir gladare än jag om jag har fel!!Tänker iaf hålla tummarna och lyssna på Magnus "Skalman" Wahlman samtidigt!!
Kommentera

Bissett: Luleå är formstarka förnärvarande så nog är dom en liten favorit till vinst i kväll i Gavlerinken men Brynäs kan överasska säkert med ett bra spel men jag tippar 5-2 till Luleå vinst!!
Jag tror inte att det är så smart drag att sätta i hop Molin Och Larsson igen då dom är båda puckkära och vill hålla puck så mycket som möjligt!
Kommentera

NallePhu: Jag tror på 3-3 och straffhjälte blir kösa alltså 4-3 till Brynäs på straffar.
Kommentera

Bissett: Om jag vore du så skulle jag lyssna på hockeylive.
Då slipper du allt hoppande mellan matcherna, samt alla musikinslag och alla avbrott för nyheterna.
Kommentera

Natten: Kösa brukar ha rätt bra flyt just mot Luleå så inte skulle det förvåna mig ett dugg om han trycker ditt något mål ikväll!!
Kommentera

Portello: Kanske jag ska!!!På radiosporten är det risk för att det blir mycket Handboll,det är ju landskamp ikväll Sverige-Island,drt blir nog mycket därifrån är jag rädd!!!

Men några Skalmansågningar hinns nog med,undra vem han tänker attackera ikväll!!!???
Kommentera

70 Rodrigues: Givetvis hoppas man på en BIF seger men jag är rädd att även denna match kan sluta hur som helst o jämnt blir det huga mig dessa viktiga matcher,NERVÖÖÖÖST!!!!!
Kommentera

observant: Äh! Ikväll kommer Luleå att få sig en resa dom sent ska glömma, jag står fast vid mina 7-2.

Målgörare: Molin 2 Anger 2 N Danielsson, Laitinen och Sjödin!
Kommentera

70 Rodrigues: Tjena Roddan; Brynas vinner med 5-4, de ær sådana vinster vi behover, vi ska kampa ner dem! Efterlyser MENTAL TRANING i Brynas IF.
Kommentera

70 Rodrigues: Jag hoppas du får rätt ska ratta in P4 ska åka till Helsingör om 1.5 timme "Business as usual"sen ska jag vara på Landvetter 08:25 ska hämta en polare som har varit i Thailand våga man skaka hand med han?;-)
Kommentera

5-2 till tigrarna, Anger, Janne, Molin, Sjödda och Nyllet sätter baljorna
Kommentera

observant: Handen kan du nog skaka men nåt annat skulle jag nog inte skaka, då kan nog grejer börja ramla av grabben!
Kommentera

Jag tror på 4-2 till Brynäs.. Helt klart.. :-)
Kommentera

70 Rodrigues: Ha ha ha Hoppas nu att BIF kör över LULE!!!!
Kommentera

Tippar 5-1 till brynäs :D
Kommentera

70 Rodrigues:

Jag tippar likadant. Sist vi hade samma tippning stämde första siffran - det räcker för mig. Äh, jag tar samma målgörare också, men byter självklart Laitinen mot Ram.
Kommentera

DIF-LHC 1-0
Kommentera

Nej fan.. Malmö får inte göra mål.. Kan inte dom ha måltorka ?! :-(
Kommentera

westerlind: För mig räcker det att BIF vinner med 1-0 o sen vem målgöraren är skiter jag fullständigt i "materialförvaltaren" kanske ;-)
Kommentera

Fan!!!!!!!!!!
Kommentera

FAN... Lule gjort mål
Kommentera

observant: 1-0 lär det inte bli,,,,0-1 nu.
Kommentera

observant: Lite svårt för BIF att vinna med 1-0 nu.
Kommentera

observant: 0-1, det är ju för fan helt jävla otroligt!
Kommentera

Sylf: Det var väl så jävla typiskt när man skrev så då:-(
Kommentera

Det e lungt!!!
Brynäs kommer igen!!!
Kommentera

Jaha, så var det dax för lite BP
Kommentera

70 Rodrigues: Är det gonatt redan ??? 0-2 nu !!!!!
Kommentera

70 Rodrigues: Bra matchöppning som vanligt med andra ord :-( voi vi**u!!!
Kommentera

Sorry! dubbelutvisning!
Kommentera

Sylf: Det verkar som om dom tränat bra dom senaste dagarna! Fan i helvete!
Kommentera

70 Rodrigues: Hallå BIF matchen har faktiskt börjat VAKNAAAA!!!
Kommentera

70 Rodrigues: Jag saknar ord.......apatisk....förbannad.....
Kommentera

Att det ska vara så omöjligt att få en bra matchstart
Kommentera

Luleå uppträder som ett hemmalag, är det spelförande laget och Brynäs kryper tillbaka och tappar puck, allt enligt Wahlman! Låter lysande!
Kommentera

Att Persson känner sej tvungen att göra om i samtliga femmor är knappast ett tecken på harmoni. Illavarslande inför kvalserien när vi får möta lag som möblerar om pga spelarvärvningar.
Kommentera

70 Rodrigues: För första gången är jag beredd att tro på det han säger.
Kommentera

Lilljanne: Den trista sanningen tyvärr!!!!
Kommentera

PP nu,läge att hoppa på tåget innan det går för den här gången.
Kommentera

observant: Kan trösta er med att ni nu har haft två väldigt bra lägen men Hento räddade båda.
PP nu för er.
Kommentera

« · 191464 · »