Brynäs IF

727761 inlägg · 7961 ämnen

Brynäs IF-Luleå HF

« · 191862 · » Till forumet

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
PP nu!
Kommentera

Varför spelar Brynäs så nervöst så fort dom har chansen att kliva upp ovanför kvalstrecket ? Har ju varit så här varje gång ?! Vill dom kvala eller ?
Kommentera

Sylf: Ja o hur är det med effektiviteten tyvärr så är det inte årgång -99 vi har på is!!!
Kommentera

laila:Antagligen vill dom det,eftersom ledningen sagt att dom hellre gör det än missar slutspel,för nåt sånt lär det inte bli.
Kommentera

Lugna ner er det är bara första perioden än...
Kommentera

Sylf: Nä.. Men jag ser då hellre dom ovanför kvalstrecket. Skit samma om det inte blir slutspel. Som dom spelar nu så klarar dom nog inte ens av kvalet..
Kommentera

Natten: Och Brynäs är det bästa laget på att resa sig i ett underläge ?
Kommentera

Natten: Men BIF vaknar sent då står det väl 0-10!!!
Kommentera

Sylf: MIF, Modo och ssk leder! Lysande!
Kommentera

Nu leder Modo,MIF och SSK,,FAN om dom inte vänder det här nu.
Kommentera

laila: Varför, varför, varför ? tvåmålsunderläge och ett jävla jagande resyen av matchen.
Kommentera

70 Rodrigues: Modo leder oxå!!!vad är det som händer??ska vi behöva åka till Skellefteå Isstadion senare ivår!!Den här matchen är nog rökt!!!

Ettan kom,tvåan kom...........
Kommentera

Vi har som vanligt spelat den snabbaste perioden. Får man nåt extra för det? 5 poäng och 42 mål från kvalstrecket just nu.
Kommentera

Så här långt så har ju fipplandet med 5:orna varit ett genidrag av Persson!
Kommentera

rafalski: Jag vet inte varför.. :-) :-(
Kommentera

SSK har precis gjort 0-2 mot HV i num underläge!
Kommentera

Bissett: Bara att hoppas att inte trean kommer också... Brynäs får två snabba mål i andra.. Då är det match igen.. *hoppas*
Kommentera

70 Rodrigues: SSK nu med 2-0,verkar som om ALLA bottenlag vinner ikväll.Förutom ett då förstås.
Kommentera

70 Rodrigues: Och jag som trodde det skulle bli jämnt.Tror du ditt tips kan gå in än??
Kommentera

det enda possetiva är att LHC ligger under..
Kommentera

1:a perioden spelades på 28 minuter ??? har dom nån tid och passa eller ?
Kommentera

Sylf: Som vanligt alltså! Dax att kontakta flygkillarna igen?
Kommentera

Sylf: Jag har en teori.. Alla topplagen lägger sig för bottenlagen (Utom luleå då förstås) för dom vill att Brynäs SKA kvala. Dom vill bli av med publikfavoriten Brynäs... Vad tror ni om det ?!
Kommentera

laila: Nej brynäs har aldrig vänt ett underläge så du har rätt det är kört. Ni har verkligen förtroende för laget måste jag säga det är så man blir mörkrädd.
Kommentera

Sylf: Fattas bara att knätofsarna vänder också så är mardrömskvällen fulländad :-[
Kommentera

När vände Brynäs ett 2 målsunderläge senast???????
Kommentera

Natten: Klart jag har förtroende för Brynäs. Men som dom spelar nu så är det inte så konstigt att man blir förbannad.. Och Brynäs har svårt att jaga när dom ligger i underläge. Det har inget med mitt förtroende för Brynäs att göra.. Dom har svårt bara.. Så är det...
Kommentera

laila: Nej då nonsens men spelar BIF så här i fortsättningen så blir det en gastkramande kvalserie då åker jag med till Thailand!!!
Kommentera

70 Rodrigues: Nä nu jävlar vill jag se århundratets urladdning i andra. Jag vill se Taavola kasta in handuken och be om nåd:-)
Kommentera

70 Rodrigues: Förra säsongen kanske ? Vet inte...
Kommentera

Igor: Bara bra om LIF vänder,då torskar ju MIF.Det är nog dom vi får jaga,slutspel är snart en utopi.
Kommentera

70 Rodrigues: -63 mot Brinken ?
Kommentera

Det är inget dåligt gäng vi håller på att få däng mot. Patrik Tano och Magnus Nilsson giftiga målskyttar framför försvarslås som Patrik Bäärnhjelm och Fredrik Svensson. Var är svensk hockey på väg? Skellefteå och Björklöven har en vassare laguppställning.
Kommentera

Tror vi behöver en Tommi Santala, och det illa kvickt!
Kommentera

Världsklass:Varifrån kommer ryktet att Tommi Santala skulle vara på väg till Brynäs??? Däremot så är Kallio på väg till elitserien, han vill inte vara kvar i NHL eftersom han får spela i 4:e linen hela tiden, Frölunda och Färjestad ligger närmast att få hans signatur, tillskillnad från Brynäs så är det ju 2 gäng som verkligen måste förstärka! Suck!
Kommentera

laila: Ursäkta men jag blir bara så less på hur tongångarna går här direkt brynäs ligger under med 1-2 mål speciellt när det är så tidigt i matchen.
Kommentera

Världsklass: Santala ?? Vi behöver Foppa,Lemieux,Lidström,Jagr och en handfull till för att slippa kval.
Kommentera

Sylf: Ve3t du något om skotten i 1:a?
Kommentera

Natten: Kanske beror på erfarenhet ? det faktum att dom ALDRIG vänder ett underläge.Men dom får gärna bevisa motsatsen.
Kommentera

Natten: Det är för att det nu det gäller för BIF o vinna dessa viktiga matcher o spelar man så här som dom gör nu så får du läsa sådana inlägg men blunda o hoppas att BIF tar sig i vete faan vad dom ska ta sig i skrevet kanska så det blir fart!!!!
Kommentera

70 Rodrigues: 9-8 till Luleå var skotten i första
Kommentera

70 Rodrigues: skott 9-10....SSK 3-0 nu.
Kommentera

Sylf: HV-SSK 0-3 nu!
Kommentera

observant: *GRRRR* "KANSKE" ska det vara o inget annat!!
Kommentera

70 Rodrigues: 9-10
Kommentera

Sylf: Är det nåt lag vi kan hinna ikapp så är det väl HV. Om inte dom tar poäng på 5 matcher och vi vinner 5 så är vi över strecket. Huge kan säkert köpa resonemanget!
Kommentera

PP nu, mål tack.
Kommentera

Alltså va e det här...
Frölunda ligger under mot Modo och Leksand ligger under mot Malmö.
Räcker det inte med att Brynäs ligger under, måste alla lag precis före leda sina matcher.
Kommentera

Lilljanne: Och Dragan gör mål för SSK andra matchen i rad. En kille som normalt lirar i juniorserien och ligger en bra bit efter Nicklas Danielsson i skytteligan.
Kommentera

PP, nu måste den in..
Kommentera

« · 191862 · »