arnio: "Att Lill-Djoos toppar +/- i Brynäs är värt att lyfta av hatten för.
Helt fel tänk.
Härinne sysslar vi inte med att dra fram saker som spelare gör bra, här gäller det att alltid fokusera på de misstag som görs, gnälla utav helvete och kräva utlåning efter 3 halvbra insatser....
Trött på torskarna nu. Känns nånstans som att laget kan bra mycket bättre än såhär. Vi har tagit ok med poäng,men målskyttet har ju egentligen hackat sen första matchen.
Man ska nog inte utesluta alternativet att försöka värva in en poängspelare.
Lindström: Ja den typen av "profetior" verkar gå igenom vissas filter här medan om nån skriver tvärt om så huggs det direkt.
Att Löf skulle få det svårt har jag sagt länge. Han är för sävlig med pucken, långsam att vända upp och värdera situationen. Det är inte av en tillfällighet att han hamnar i tidsnöd ofta. För detta VET motståndarna och är inte sena med att checka just honom i de lägen som blir när de dumpar ner pucken i/mot hans hörn.
Det krävs ett hästjobb från både center och backkollegan att hela tiden vara med so passningsalternativ. med tex Gunderson i samma situation så kan man "tjuva" lite och på så sätt transportera pucken genom mittzonen på ett bra sättoch hamna i numerära överlägen i och med att motståndarna tappat fol i forecheckingen.
Då kom man just hem från matchen i Gävle. Skitmatch, ingen fysik från något av lagen.
Vill att Brynäs säljer Simon Löf NU! Maken till kladd har jag inte sett sedan DJ:s dagar. Han ser ju helt loj ut på planen. Hoppas LJ får fart på grejerna och att Dennis Persson snart kommer tillbaka.
Håller med om vad många skriver, en sniper hade varit att föredra.
KÄMPA BRYNÄS!
vi har ett lag fullt med brunkare som inte har en jävla aning om var målet står!
Rögle-Brynäs 5-2 vi lyckas göra 2 mål
Timrå-Brynäs 3-1 målet gör Johansson som skjuter i sargen på domaren och via en Timrå spelare i mål !
Ursäkta det negativa men jag kan inte vara positiv efter 4 raka torsk detta suger stor jävla hästballe!
Publiksnittet är i jämförelse med med förra året efter lika många matcher 166 personer färre. Nästa lördag är det hockeyfesten och då bör det bli fullsatt. Då borde vi vara uppe på samma snitt som förra året efter lika många matcher. Så det verkar inte vara så illa.
Peja: En match gör ingen säsong. Nej jag var inte där, men jag kritiserade Gävlebor med god möjlighet att gå på matcherna. Betydligt svårare för folk (däribland jag själv) boendes 50-150 mil ifrån Gävle att ha tid och råd.
Riktigt surt dock att det blev torsk när publiken väl kom!
Redigerad kommentar
Jävligt äckligt pinsamt!
ett jävla poäng kommer man ingenstans med...
Redigerad kommentar