Jag skrev fel, jag menade ju att det är Thuresson som gör 2-2 ocg sedan Martin när det är c:a 2 min kvar. :-)
Lindström: JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
Thure kliver fram.
sylf: Fråga Huge, han är ju den allvetande o den mest insatta personen här i gb:n.
sylf: Själv tycker jag Luleå har fått ett oförtjänt dåligt rykte. Tycker inte deras hockey är så jäkla tråkig och defensiv. egentligen är det ju tvärtom, de pressar stenhårt högt upp för att återta puck så fort som möjligt.
rafalski:
Vårat mål suger könsord, det är ett faktum och frågan är vad man ska göra åt detta?
Antingen sitter man stilla i båten och hoppas att det lossnar eller så tar man aktion och värvar en sniper.
Vad tycker ni?
Redigerad kommentar
maddog1970: Luleå är ju klart bra på att försvaret en ledning. Sarg ut och snabba omställningar nu i 20 minuter.
Svackan börjar kännas avgrundsdjup, dessvärre. Bara att konstatera.
Det är nog bara Huge som kan hitta positiva saker efter dessa två perioder. Var är busschauffören?
Fan vad jobbigt det är med utlåning av spelare. Ena dagen sitter jag i hemma hallen och håller på vårt Asplöven, det innebär att man då håller på Daniel Mannberg som spelar i Asplöven då oh då.
Men idag sitter man och hatar honom när han spelar i Luleå mot vårat Brynäs..skum känsla. Och i o m att jag hänger i hallen ofta pga funktionärs uppgifter åt klubben så blir det att man pratar med spelarna i laget ofta också.
Rossa: Och där kom 1-2 levererat som ett brev på posten.
Jag saknar desperationen och jävlaranamma.
kan ingen pensionera Ankan snart. Han är sämst.