Brynäs IF

724869 inlägg · 7958 ämnen

Brynäs IF-Luleå HF

« · 312406 · » Till forumet


Brynäs IF-Luleå HF
Igår var 1:a gången på nästan 2 säsonger som Brynäs gör en klockren insats, det var fart från start till mål, och jag vet att det kommer att fortsätta så även i morgon :-))
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
70 Rodrigues: I morgon blir det en ny seger. Tror (hoppas) laget fortsätter spela samma "tuffa" spel som i går. Lyfter pekfingret, känner vinden och säger.....hmmmm.. 4-1. Mål av Malmström, Molin, Lind och Kupan i öppen kasse.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Jag tror självklart på vinst mot Lule men jag tror
att det blir svårare att spela mot dom en vad det var att möta
Timrå igår.

Mitt slutresultat bli 3-1 men för mig
får det gärna bli så tvåsiffrigt.=)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Brynäs vinner med 4-2 mot "Lule",målskyttar:Lind,Malmström,Nicklas Danielsson för första gången och Anger i öppen bur.

Jävlar vad de var positivt här nu!!!

Men snabba vändningar i mittzon och ett bra försvarspel så ska Luleå kunna besegras tror jag.


[url=www.fyllefemman.com/BIFSupport/]Låt hockeykulturen fortsätta leva! Gör nåra klick här så får Brynäs in pengar!!![/url]


M.V.H Larry!


Brynäs IF ska BL DOM BÄSTA!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
GP ang ungdomarna: -Problemet är att få in ungdimarna i reguljärt spel. Jag försöker så gott det går och vill gärna ge dom mer istid, men det är svårt att hitta rytmen när man använder sig av fyra ytterpar, säger Gunnar Persson.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
70 Rodrigues: Men han har ju fyra centrar att tillgå, så varför spela Miettinen på kanten och bänka tre spelare? Jag ser inte logiken...
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Ford Prefect: Just det!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Ford Prefect: Brynäs fortsätter med 3 centrar o 4 ytterforwardspar mot Luleå. Hur laget ska se ut är ännu inte bestämt.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
70 Rodrigues: Kommer Soling att bli bänkad igen? Eller har GP gett upp hoppet om Miettinens centerspel?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
lindberg: Det lutar väl åt att Soling får börja i 4:e kjedjan även imorgon!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
70 Rodrigues: Det finns ju ingen fjärdekedja om man spelar med fyra ytterforwardspar...
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Ford Prefect: Så sant!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Hoppas att vi blir en 4500 imorgon, trots att det är en dag kvar till lönen. Brynäs hade infört nån form av biljettpaket, där man fick köpa biljetter mot Luleå, Hv och Södertälje för 300 kr tror jag att det var.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
70 Rodrigues: Det var kul att se när BIF rockade hem segern igår har själv vart i Tyskland sen söndag o har vart hemma nu sen inatt men åker igen till möra o då vill jag se igen att BIF rockar 8,3 på richterskalan imorn kväll!!!!EARTHQAKE vill vi se i gävle så skiten rasar så kan vi bygga en ny arena med försäkringspengarna självrisken ligger på ett ungefär det som vi har samlat in ;-) !!!!GO FOR IT BIF!!! Såg att lule hade ett litet qake på 3. nåt på richterskalan men det var ju fjuttigt men det räckte tydligen mot en för dan lamt MODO!! ;-)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Ford Prefect: Soling bänkad. Gp säger ju att JS ska få komma ikapp i lugn ro. Miettinen ytter alltså endast tre centrar.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Mickis: 150 kr för de 3 matcherna var det
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Via GD kort
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
70 Rodrigues: Tips till i morron:BIF-LHF 2-4.Grundat på att laget hitills varvat bra matcher med rena dyngan.Men jag har gärna fel.Drömmen vore 2 hemmavinster på raken nu,då har det gått så pass långt in i serien att man kan börja se varåt det lutar.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
sylf: 5-2 blir det och sen slår vi HV 71 av bara farten med 4-3 eftersom jag då ska vara på plats :-))
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
70 Rodrigues: Har precis räknat ut att Brynäs kommer att ta 24 pinnar på de närmaste 10 matcherna....Ser fullt möjligt ut
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
sylf: För dåligt tycker jag, kräver 30 pinnar :-))
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
70 Rodrigues: Kan ta en torsk mot FBK och ...nä,inte DIF,vi säger 27 pinnar.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
sylf: Ok då :-))
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
70 Rodrigues: 33 pinnar vore inte fel :-))
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
sylf: Vad fan är det som händer med oss broder, vi börjar ju bli positiva, fan vad konstigt det känns, nästan lite obehagligt :-))
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
70 Rodrigues: Det är det som gör att jag tror på en torsk i morrn.Men med rätt vilja kan dom vinna 8 av dom närmaste 10.Faller på otur och dålig domare i 2 av dom.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
sylf: Dax att ta ett snack med moderatorn för sidan..tydligen har någon stulit Sylf och Rodrigues nick. Snart kommer väl Huge och spyr galla över laget också.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Hong Kong: *ASG*
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Hong Kong: Vänta bara till dom torskar igen :-) då är vi tillbaka i gammalt gott slag...
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
sylf: Halleluja broder!!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
sylf: Torskar??..Det enda som behövs är att dom släpper in första pucken i morgon, så kommer neggovibbarna som ett brev på posten.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Usch vad långtråkigt det börjar bli.....
Rodrigues, Sylf och alla andra dysterkvistar börjar ju tro på laget.
Det är nå´t som inte stämmer här.
Och jag känner mig arbetslös.... :-)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Hong Kong: Rädd för det.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
70 Rodrigues: Nu fattas det bara att du säger som det är angående Kupan också så tror jag på din frälsning.
Kom igen nu....KUPAN E KUNG!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Huge: Det är medicinen jag äter, du kan vara lugn, du lär nog få arbeta snart igen :-))
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
70 Rodrigues: Fentanyl ??
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
God natt alla bröder o systrar!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
sylf: Citodon o Voltaren!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
70 Rodrigues:
ska du redan hoppa ibingen..trodde stenhårt på att du skulle passera 600 inlägg ikväll..det är nästan så vi andra har slagit vad...;0)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
70 Rodrigues: Kalas bandage då håller väl du ställningarna här imorn kväll o ser till att vi rockar hem storslam ;-) vi höres en annan dag ska upp om 4timmar!!!Hu huj!! TIPS 6-2!!!Till BIF såklart!!!Ha d!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Godmorgon alla spammare och lösdrivande personer!

Jag fick en uppenbarelse i natt, Cartman i Southpark pratade i tungor till mig om kvällens matcher.

Modo - Timrå slutar med extrapoäng till MoDo

Brynäs - Luleå Klar seger till Brynäs i en stökig match där Sundlöv
kastar vattenflaskan efter Anger

HV 71 - Frölunda HV vinner hemma
Leksand - Djurgården Här svamlade Cartman, men han tror på DIF (bra att ha en buffert nedåt till strecken)

Färjestad - Södertälje FBK ångar på för att totalt tappa självförtroendet i slutspelet

Mif - Linköping Extra poäng till MIF, direkt efter slutsignalen så kommer Ekobrotts myndigheten och gör razzia på kansliet.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Nicklas Danielsson kommer lånas ut till sin moderklubb Almtuna from fredag.

Se länk
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Världsklass: Synd att han inte får mer istid i Brynäs men det är ju bra att han får spela i AS under dessa två veckor. Om inte BIF kallar hem han i förtid.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
65Selander: Känns lite tråkigt ändå, anledningen till att han inte fått så mkt speltid är väl att GP så sällan vill spela med 4 kedjor, Danielsson har ju inte gjort bort sig direkt.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
lindberg: Tittar man på facit så går det ju hyfstat att rulla på som vi gör nu, men det måste slita på dom som jämt får spela. Och då är det nog bra att låna ut lite spelare så att dom får lite tempo iaf.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Världsklass: Det är så jävla synd att han inte kan göra nåt mål, för då tror jag att spelet skulle från Nicklas sida skulle bli bättre och mer jämnt.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
65Selander: Väldigt synd att Nicklas Danielsson lyfts ur A-truppen. Killen har otrolig potential. Jag hoppas att detta inte blir mer än två veckor. Nicklas är en av våra egna produkter och det vore enormt trist om det skulle gå dithän att han går till någon annan ES-klubb för att få mer istid där, och sedan utvecklas till en riktigt bra forward där. Jag förstår att GP måste ställa det för dagen bästa laget på isen, och att det kan innebära mindre istid för spelare som Nicklas och Rönnkan. Men killarna måste förr eller senare lära sig att ta ansvar och få spela i andra femmor än fjärdefemman. Nicklas åkte bort sig ett par gånger mot Frölunda men uträttade faktiskt rätt mycket positivt framåt också.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Jompe: Jag tycker att det är en skandal att man plockat bort N Danielsson, förstår inte Brynäs rädsla att matcha fram yngre killar??
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
65Selander: Det är sådan här behandling av dom yngre spelarna som gör att dom sedan väljer en annan klubb.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
70 Rodrigues: Jag håller med dig jag. Om killen kunde ha fått fortsätta spela med Lind som han ju gjorde under försäsongen så hade han satt ett par pytsar, det är jag övertygad om. Återigen visar Brynäs upp slapptasken.
Kommentera

« · 312406 · »