Brynäs IF

724852 inlägg · 7958 ämnen

Brynäs IF-Luleå HF

« · 345022 · » Till forumet


Brynäs IF-Luleå HF
Usch vad skadelistan börjar se lång ut! Laget på tisdag enligt mig:

Målvakter: Korhonen(Lundström)

1:a Sjödin-Andersson N Danielsson-Lind-Malmström

2:a VPL-Kuparinen B Danielsson-Miettinen-Molin

3:e Johansson-Björck Rönnqvist-Johansson-Nylander

4:e Karlsson, Anger, C Eriksson, Östlund.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
70 Rodrigues: Anger står inte så högt i kurs, antar jag... vad är oddsen för att han kommer med i landslaget nu igen? :P
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
bobbe: Skulle inte förvåna mig för 5 öre om han blev uttagen till 3 ören idag...
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
70 Rodrigues: Ungefär min tanke också... ville bara få det bekräftat av någon i "rätt" läger.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
70 Rodrigues: Och kan med all säkerhet stå för 50 % av målen i den här turneringen också.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
70 Rodrigues: Skador är något vi i Luleå också har väldigt bra med. Petter Nilsson är långtidsskadad. Emil Lundberg samt Stefan "Skuggan" Nilsson är borta fram till jul.
Mot er hemma samt Leksand borta saknades 5-6 spelare pga skada/sjukdom. Det är så att man tycker vi har lite skador när tre stycken är borta...
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Såg att HV-klacken döpte om Djurgårdskeepern till Björn Bjudning, ganska fyndigt får man säga.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Portello: Been there, done that...
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
p j davydjoos: Verkar vara på väg dit igen.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Hong Kong: Om jag ska vara ärlig så skiter jag fullständigt i hur många mål Anger gör i Tre Kronor, det är Brynäs som är hans arbetsgivare och det är där han ska prestera, anser jag!!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
70 Rodrigues: Platsar Anger i landslaget så skall han tacka nej och träna på hemmaplan istället. Arbete går före lek!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
70 Rodrigues: Men han kanske hittar en nytändning i landslaget...*letar halmstrån*
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Hong Kong: Ja kommer Anger med så bör Hardy lämna in sin avskedsansökan samtidigt!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
65Selander: Allvarligt, tror du att han har sån känsla att han tackar nej till landslaget till fördel för klubblaget, trots att det går dåligt i klubblaget? Jag tror inte det, han göder sitt ego med landslagsspel, sen kan han komma tillbaka och prestera lika lite... Som du skrev, arbete går före lek(ibland, men där kan man ju börja diskutera existensiella frågor :-) ), och nog borde han lägga ner mer arbetsinsats i det han företar sig åt Brynäs...
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Hong Kong: Nytändning my ass, det känns som om han har tankarna någon annanstans, typ i Djurgården. Ang halmstrån så letar du nog förgäves broder :-))
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Swordster: Hardy skulle ha lämnat in efter fiaskot mot Vitryssland!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
70 Rodrigues: Bli inte förvånade om M Lind är med i truppen!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Hong Kong: Jag blir snarare förvånad OM Lind och Prestberg får vara med och leka... däremot Stefan Pettersson får ju givetvis vara med, han spelar ju i Djurgården.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
p j davydjoos: Om han skulle komma med så kan man hoppas att han tackar nej och visar att arbetsgivaren går före. Då kommer han att återfå min respekt iaf.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
bobbe: Jo undrar när han gör slag i saken och tar ut alla svenskar från Djurgårdens trupp
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
65Selander: Brukar inte dom flesta tacka nej, hur roligt är det att åka till Ryssland strax före jul.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
70 Rodrigues: 3:- slapp Anger, men vem fan är Kollar?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Swordster: Tomas Kollar spelar i Djurgården, han kom från Hammarby inför denna säsong.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Swordster: Djurgårdare, oväntat va?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
p j davydjoos: Inte direkt, och Hedström hade inte kommit med om han hade spelat i en anna klubb!

Pettersson däremot ser jag som given att prövas på. Men varför i helllvete är inte Prestberg, Lind och Mattiasson med?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Swordster: Tre spelare från Leksand....Hmm...dom har ju verkligen imponerat.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
p j davydjoos: Återigen så blir Prestberg sidosteppad, tror att det har blivit prestige från Hardys sida när det gäller Prestberg, tycker tidningarna att han ska vara med så gör Hardy tvärtemot.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Swordster: Som sagt, tidningarna vill ha med alla 3!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
70 Rodrigues:
Om så är fallet tycker jag man kan lägga till det till listan varför han borde avgå i så fall .
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Nu tycker jag att vi som vill diskutera Tre Kronor gör det på rätt ställe, dvs i 3 kornors GB :-)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Hong Kong: Vad var det jag sa? Ingen Lind, ingen Prestberg... :P
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Tips: 7-2 Mål: Soling 2, N Danielsson, Miettinen, Rönnqvist, Molin och Sjödin.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Brynäs vinner med 5-3 mot "Lule",målskyttar: Lind gånger två,Nicklas Danielsson,Miettinen & Adam.
Med bra försvarsspel,100% jobb av ALLA på plan,snabb spelvändningar.
Sätt målchanserna och kämpa utav bara helvete tills matchen är slut!
Då vinner Brynäs.


[bild]www.brynas.se/elit/bilder/idol/36.jpg[/bild]
Gör två mål ikväll.





M.V.H Larry!



Brynäs IF ska BLI DOM BÄSTA!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Larry: nu skriker du mkt ikväll =) eller hur, ´du borde bli klackledare =)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Larry: nädu min käre Larry...något målkalas blir det inte. Kommer med all säkerhet bli målsnålt som vanligt.

Lägg pengarna på 1-0 eller 2-1 seger till Brynäs.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Hong Kong: Jojomensan, kär HK; ikväll blir det målkalas! 5-2, Anger hänger alla fem och får duscha med matchstället på som belöning.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Jompe: Kanske 1:a gången han behöver tvätta sitt matchställ denna säsong ;-)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Jompe: Lite tiger balsam i kalsongerna kanske sätter fart på Anger...
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
65Selander: Appropå matchställ så hörde jag en kul komentar på Brynässhopen förra säsongen. En gamal spelare som har åsikter om det mesta sa frågande - Undrar vad Brynäs har fär material i sina tröjor nu för tiden för dom blir ju aldrig svettiga? För de som inte förstår ironin i detta kan jag förklara att "den gamle spelaren" menade att Brynäs inte kämpade på tillräckligt.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Anneli: Jag vet vem spelaren :-))
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
70 Rodrigues: Inte så svårt att gissa för dem som brukar gästa shopen på Lördags morgonen.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Anneli: Men han har väl fel han med, för den personen kan ju ingenting om hockey, han är nog "medgångssupporter" han med :-))
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
70 Rodrigues: Ja men en jä..... rolig sådan i sådana fall. ;-)) Karlen har en helt underbar humor och en distans till sig själv och sin tid i BIF.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Anneli: Jag gillar han som fan, men han är ju ruskigt kritisk till hur Brynäs IF sköts, han är ju jävligt bestämd när det gäller namn han vill ha med i Brynässtyrelsen. Det daltas för mycket sa han :-))
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
70 Rodrigues: Nämen titta har Tony hittat någon som är lika glad som han .-))
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
65Selander: Skönt att veta att en av Brynäs största profiler(om inte den största) genom tiderna tycker som jag och 90% på den här Gb:n, du o Custemo är ju bundis :-))
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
70 Rodrigues: Du har aldrig tänkt på att han kanske tycker lika galet som dig :-))
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
65Selander: Inte en chans!!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
70 Rodrigues: Nu skiter vi i 3 turkiska lira och koncentrerar oss på viktigare saker.Tycker GP ställt upp med en schysst formering av laget ikväll.Möjligen hade Rönnkvist kunnat ta Angers plats.Annars helt OK.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
sylf: Har Brynäs varit i Luleås zon än???
Kommentera

« · 345022 · »