Brynäs IF

727972 inlägg · 7962 ämnen

Brynäs IF-Luleå HF

« · 479370 · » Till forumet

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Brynäs ställer upp som följer:

Målvakter: Holmqvist(Jokela)

1:a Sjödin-Casselståhl Sjögren-Lind-Miettinen

2:a Phillips-Andersson Molin-Wahlberg-Viitakoski

3:e Kuparinen-Johansson Soling-J Johansson-Malmström

4:e B Danielsson-Almtorp-Bäckström
Kommentera

Hong Kong: Mentalt, Huge har ju sagt att hockey är 99% mentalt :-))
Kommentera

70 Rodrigues: Trampar på och tröttar ut...Hur ska Brynäs orka de??
Kommentera

Hong Kong: Luleå går runt på 5 backar ikväll, vi får väl hoppas att Brynäs trampar på o tröttar ut dom o att dom får Fernandez att jobba mycket i sidled, vilket inte är hans starka sida :-))
Kommentera

70 Rodrigues: Det är en klart oviss match. Dom som har mest vilja och dom som tuggar taggtråd bäst kommer vinna. Fast som du säger, allt annat än 3 pinnar kommer kännas som en förlust.

Lite sur på att både svt och tv4 kör årskrönikor i kväll.
Kommentera

70 Rodrigues: Verkar som dragare har hakat upp sig.De senaste fyra inläggen från honom/henne har nästan sett likadana ut.
Kommentera

Hong Kong: Vad tror du om kvällens nagelbitare?? Det enda som gäller är 3 poäng, allt annat kommer att kännas som en förlust!!
Kommentera

dragare: Så ödmjuka Timråiterna blivit. Eller har dom bara fått ett nytt hatlag?
Kommentera

wesse:Jag sitter också i Sydkraft arena ikväll och håller tummarna för att Brynäs krossar Hugg och Slå.Heja Timrå, heja Brynäs.
Kommentera

Så här kommer en del inlägg att se ut om vi torskar ikväll -Matchen betydde mer för Luleå eftersom dom var tvungna att vinna pga att dom har 2 matcher mer spelade och skulle hamna långt bak om dom förlorat, bla bla bla!!!!
Kommentera

ERIKSSON47:

Ni har det bra ni som får se. Själv får man förlita sig till hockeylive då man befinner sig 70 mil från Gävle.
Kommentera

Ahlbom:
Ja det gör vi...
Kommentera

Nej dags ayy dra till rinken ses där grabbar
Kommentera

Brynäs Frölunda och Linköping är tre klara vinnare ikväll så bara att satsa lönen på det trippel spelet ;)
BIF vinner med minst 4mål
(Har börjat med droger och att förtränga verkligheten nu som andra här på HS)
Kommentera

Jompe: Vi har inga avstängda spelare. Därimot kan det vara spelare borta pga skador eller sjukdom.
Och det där med att vi är formsvaga är väl inte riktigt sant.Innan TIK-matchen i tisdags hade vi tre raka utan förlust men då var bara en seger.De andra två var oavgjorda matcher.

Otroligt viktig match i kväll.Speciellt för oss. Vid Brynässeger så har ni tre poäng mera samt två matcher mindre spelade, så det är ett måste för oss att vinna ikväll.
Kommentera

70 Rodrigues: Okej,Jag har lagt upp dom på sovloftet nu!!"
Kommentera

Nu jävlar ska vi bara vinna!!..Sådeså!!...5-1 till BRYNÄS!! =)

PS: Bara dom inte släpper in nåt tidigt mål, som dom ALLTID gör.. =p
Kommentera

66Berglund: 5-2 har jag tippat :-) Hälsa tillbaka så mycket!!
Kommentera

70 Rodrigues: Brynäs vinner med 6-3 ikväll där med Basta!!!

Anneli o Anders Hälsar.
Kommentera

Krossa hugg o slå Luleå i kväll nu, jag ska sitta i Sydkraft och hålla en tumme för er.
Kommentera

Freddan: nej nej nej Brynäs drar det längsta strået Bif vinner med 4-2
Kommentera

Får väl som varandes Luleåsuporter passa på att önska er lycka till ikväll. Personligen tror jag på en jämn tillställning som vi till slut vinner. Matchresultat 2-3.
Kommentera

70 Rodrigues: Vore kul med lite omväxling till det gamla vanliga:
Kasta yxan i sjön vid eventuellt 0-1.... :-)
Kommentera

Huge: Varför det??
Kommentera

70 Rodrigues: "Jorå, vi slår dom mentalt :-))"

När det gäller själva spelet, självklart.
Kan man hoppas på lite mentalt stöd här på sidan också, kanske? :-)
Kommentera

Jompe: Tyvärr så har ju Brynäs en förmåga att vika ner sig o vara sämst när det gäller, vi får hoppas att den trenden vänder ikväll??
Kommentera

sylf: Vinner vi inte över Luleå ikväll vet jag inte vad jag gör. Typisk sexpoängare, de har fler spelare skadade eller avstängda än vi har och är inte formstarka just nu. Seger är ett måste.
Kommentera

Sören Persson som domare,hua! Trodde att den tomten hade dömt färdigt??
Kommentera

sylf: Jorå, vi slår dom mentalt :-))
Kommentera

70 Rodrigues: Blir inga pinnar ikväll,bara så du vet.Nu har vi ingen kvar som har förmåga att vända och vinna matcher.Bara samma gamla lirare som förr......
Kommentera

Jompe: Både Björne o Soling spelar!!!
Kommentera

70 Rodrigues: Björne spelar väl ikväll, hans skada var inte allvarlig. Och Soling slapp väl undan med en tiominutare så han är är också med, antar jag.

Att de har problem med att hålla tempo i 60 minuter beror på att vi, som alltid, är kort med folk. Truppen är så tunn att den är genomskinlig.
Kommentera

70 Rodrigues: jo men vi får hoppas att lule inte går ut på samma sätt som mot timrå i tisdags
Kommentera

Ikväll så är det bara 3 poäng som gäller. Luleå saknar folk o kommer att gå runt på 5 backar till en början, Johan Tellström kan gå ner om det behövs. Hoppas att Brynäs kan spela o prestera i 60 min den här gången, det brukar ju vara lite si o så med det??
Kommentera

dragare:
Jag har hört att de spelade grisigt mot TIK. Kupan har sköljt bort blodet efter Foppas tackling och håller servetterna varma.
Kommentera

claesw: Lycka till ikväll Brynäs men passa er för nu får ni möta vedhuggarna från norr.Hugg och slå Luleå.Heja Brynäs!
Kommentera

Hong Kong:
Nr 21 är bäst i serien, onödigt att tjafsa om hans status hos domarkåren.
Kommentera

Jag tror på 1-5. Alla Lulemålen kommer att ske med målburen ur sitt läge. Domare för aftonen är nämligen Sören Persson...
Kommentera

Tror på 5-1!!.. (Megaoptimist!)
Kommentera

Fyfan va viktig match detta är asså!..Nu ska vi bara vinna!!..annars så..!
Kommentera

Snacket om att så många gnäller och att man då inte är en riktigt bra BIF supporter är ju så lamt.
Den som har störst Hjärta för BIF lider nog absolut värst nu och är man lite klarsynt och drogfri så är det svårt att slå sig för bröstet och skrika att vi är suveräna och allt löser sig....Att hela tiden säga att allt blir nog bra och de fixar sig är ju rent idiotiskt och korkat,Men man kanske mår bra av att förtränga den bittra verkligheten
Kommentera

Hong Kong: Eftersom du inte var där kan jag upplysa om att Forsberg for fram till Kupan och bad om ursäkt för att tacklingen tog illa. Inte direkt ett svinigt beteende enligt mig.
Kommentera

RavenLord: Jag hoppas autav denna värld nu att dets tas krafttag inför slutspurten när fönstret öppnas och om konflikten är kvar.

Om Brynäs har så ont om cash så får dom jobba ännu hårdare med sponsorer och icke sponsorer. Vi måste ha förstärkningar och det gäller även om vi hamnar i KS!
Kommentera

Hong Kong: Han vill inte springa längre sen jag lovade att göra honom sällskap...antar att han är rädd att jag drar åt mig alla blickar istället:))
Kommentera

Lundström 6: Alla vet också att droger inte är bra :-)))
Kommentera

Nu ska ni vara snälla
för ALLA vet att BRYNÄS är alltid BÄST

MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Kommentera

Den Brynäsare som inte insett att BIF är usla och har en trupp som inte ens klarar ett kval får nog sluta med drogerna.
Det har varit bra med folk på matcherna i år som nog har haft ett hopp på slutspel "äntligen" men dem sviker man totalt när man satt handlingsförlamade och såg på det öppna fönstret stängas och bommas igen fram till den 24 Januari.
Kommentera

Hong Kong: Det var nära i helgen, skulle få support från en kvinnlig medlem men jag ändrade på förutsättningarna när jag drog till Ludvika istället!
Kommentera

65selander: Och du kommer tydligen aldrig överens med dig själv. När ska du springa över torget???
Kommentera

Tycker ni kan droppa denna diskussion nu för att ni kommer aldrig bli överens ändå!
Kommentera

« · 479370 · »