Redigerad kommentar
GävleLasse: "Jag har redan korkat upp... FÖ är jag en avgående ledare...det finns en del som grinar för mycket..."
Det där lät ju inte ett dugg martyraktigt.
Ohhhhhhhhh, nejdå....... :-)
Bissett19:"Blir en lugn kväll på HS,vi vann ju;)"
Jag har redan korkat upp... FÖ är jag en avgående ledare...det finns en del som grinar för mycket...
Redigerad kommentar
mk:Det är väldigt enkelt när man får ledningen och har lite att gå på. Det är först när motståndarna gör förändringar så man själv mäste göra motåtgärder som de duktiga trnarna visar sig. Där har Cz brustit.
Svårare än så är det inte.
mk:Jag är inne på samma linje. På något sätt så känns det som att det är spelarna som snackar ihop sig och skapar en förändring snarare än att det är tränaren som glr de nödvändiga förändringarna.
Ser man på de uttalanden han haft den senaste tiden angående tänket så blir man fundersam. Tredje och fjärdelinorna "skall stå för produktionen", och dessa linor har minst istid..
Hmm
Bissett19: Jag tror att Greiss kan bli riktigt bra bara han får lite tid att komma in i lunken så att säga.
När det gäller matchen i (D)Ö-vik så spelar det ingen roll. ALLA matcher är precis lika viktiga i det här skedet. PP måste ses över. Nästan en minut i 5 mot 3 och man lyckas inte ens etablera ett vettigt postitionsspel.
Där har man lite att tänka på.
Meeen 3 skööööna poäng. Nu kan jag gå in i dimman men lätt hjärta :)
Det måste vara slut på varannandagsmatcher nu.Det gäller att stämpla in till varje match,det gäller för fler än Dackell.
Brynäs har haft för jäkla svårt att ta poäng mot lagen som ligger efter oss.
SSK 2 matcher =0 poäng
Modo 1 match= 1 poäng
AIK 2 matcher = 3 poäng
Frölunda 1 match= 1 poäng