Helt underbart. Räknar med att Thure får sig en öronvärmare tidigt i matchen :-)
Redigerad kommentar
4-3 efter sudden + straffar. All press ligger på BIF, så inte lätt.
Drygt 16 timmar kvar... hur ska man kunna somna i natt? :D
PREMIÄR!
Nu var det ett tag sedan man skrev här även om jagi princip är inne och läser dagligen.
Jag är liksom alla andra sjukt taggad inför kvällen och tror på en ganska komfortabel seger efter en trög första period.
Bor i Sthlm och har inget körkort så det får bli Olerys med frugan i kväll.
Spoiler alert, matchen slutar med seger till Brynäs med 5-2
fy fan va taggad man är nu. Väskan packad, dags att packa in ungarna i bilen. Åker från Borås! Finns 2 platser kvar i bilen om någon vill bli upplockad längs vägen :)
ska bli spännande att se laguppställningen.
någon som vet hur biljettförsäljningen ser ut?
förresten, matchen slutar 5-0 till Brynäs. Scott gör hattrick.
Skrubben:tackar! Ser ju väldigt lovande ut :) är det inklusive de 1000 som skulle delas ut till studenter samt klackpartner tro?
alla till Gavlerinken!
Åååå vad klockan går sakta idag. Hade man inte varit tvungen att hämta grabben på dagis idag så hade man åkt upp. Har en väldigt bra känsla i kroppen, den blev liksom lugn när BZ värvade in Salmela och jag brukar inte ha fel me min känsla, tror på en seger idag kanske inte med stora siffror men seger. 4-1 och det viktigaste inga fler skador.. Dukade fram chipsskålen redan igår och provspelade bioljudet igår på tven, funkade:-) samt att det står ett par kalla i kylskåpet vred upp kylan lite extra så dom verkligen är kalla ikväll:-)
jorgens3: Tror Salmela kommer spela 25min direkt första matchen. Han behöver inte matchas in på något vis. Han kan hantera det utan problem.
Sagt det förut och säger det igen, Salmela är en riktigt riktigt bra back. Hans enda nackdel som jag upplevt det är att han kan vara lite grinig. Inte Foppa grinig utan mer "diva" grinig. Eller vad man ska säga.
Redigerad kommentar
70 Rodrigues: Varför säger Bulan att det bara är Olden och Enter som är borta då?
Källa?
Kilström - Skadad
Bertil - Skadad
Lööke - Tränar med juniorlaget
Det innebär att Brynäs med största säkerhet ställer upp så här i kväll:
Målvakter: Bernhard Starkbaum (Felix Sandström)
Förstafemman: Jonathan Pudas, Anssi Salmela
Anton Rödin, Greg Scott, Oskar Lindblom.
Andrafemman:
Jörgen Sundqvist, Mattias Nörstebö
Jesper Ollas, Petr Vrana, Nick Johnson.
Tredjefemman:
Mathias Porseland, Marc Zanetti
Ponthus Westerholm, Pathrik Westerholm, Daniel Mannberg.
Fjärdekedjan:
Johan Alcén, Jacob Blomqvist, Adam Brodecki.
Extra forward: Linus Ölund.
Extra back: Lucas Carlsson.
Pettisbif: Håller med dig jag är också trött på dessa skador och allt skitsnack därtill!
Kom igen nu Brynäs nu kör vi över skåningarna!!!