Brynäs IF

727850 inlägg · 7961 ämnen

Brynäs IF - MoDo | 28/9

« · 755674 Till forumet

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
GävleLasse: Helt klart ska dem man ju inte röra om för mycket.

In med Almtorp i Hansen-Molin kedjan o ge Spets ett kort på gymmet.
Kommentera

GävleLasse: Ströms try-out fortsätter enligt brynas.se. Lite konstigt med tanke på vår breda trupp men jag antar att han måste få en rejäl chans att visa vad han går för.
Kommentera

Gusten: Jag vill förtydliga lite på det du skrev.

Jag pratade med Boorken och fick det bekräftat att Almtorp kommer att spela med brynäs. Han ansluter till laget i morgon men kommer troligen inte att spela imorgon. Detta på grund av tidsskillnaden.

Om han spelar center eller ytterforward återstår att se. Personligen så tror jag det blir som ytterforward då Sundlöv och Boork hade planer på det inför den här säsongen. Planer som sedan inte blev av, förrän nu?

Jag hoppas att man kan få in Almtorp i laget UTAN att röra om för mycket i truppen. Det är fin harmoni i laget och det innebär alltid lite störningar om/när man ändrar.
Kommentera

Hagge_87: Ja hoppas på över 7000 mot Modo, inte omöjligt. Vi har gått bra och möter serieledarna, då ska det väll inte vara omöjligt med 1200 mer än mot Mif.
Kommentera

mEN MALMÖ HEMMA. Hör själv. Malmö på en vardag. Dom spelar ingen rolig hockey och jag tror nästan aldrig Brynäs har haft fullsatt mot dom. Tror på 7000 mot Modo.
Kommentera

Någon som vet vart man kan följa Biceks framfart?
Kommentera

Brynäs IF - MoDo | 28/9
Är väl lika bra att sätta igång denna nu ;D Tror på en stenhård fight mellan dessa 2 nuvarande topplag. Kristan mot Krizan, det klingar verkligen ;D
Tror på 2 - 2, men hoppas självklart på TRE poäng. Men man vågar ju inte hoppas på föör mkt mot MoDo ;P Vi får se!
Kommentera

« · 755674