Brynäs IF

723728 inlägg · 7956 ämnen

Brynäs IF-Modo Hockey 1/10-07

« · 916094 Till forumet


Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 1/10-07
sylf: Hahaha ja man vet aldrig ifs..
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 1/10-07
Lindström: Brynäs har fallit in i grottmongostadiet igen: 1-8 ikväll.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 1/10-07
Dagens resultat blir; 3-2
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 1/10-07
65selander:

4-3.
Såklart!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 1/10-07
65selander: Vinst ikväll??
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 1/10-07
Kvällens blåsbälg är en Slovak.

Domare:Daniel Konc, Slovakien
Peter Sabelström, Tony Carlsson


tippar förövrigt 4-2
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 1/10-07
Tycker hela parodin/debaklet gör att man börjar tröttna alla redan på denna säsong. Har alltid ÄLSKAT Brynäs och Brynäs har ALLTID älskat mig! Nu tvivlar jag på om det är ömsesidig kärlek oss emellan, någe mer? Mitt gamla Brynäs har ALLTID gjort sitt FRÄMSTA för att blidka min hunger på framgång. Det nya Brynäs som jag ej längre vet var jag har, förlorar på ett för mig ytterst tråkigt sätt..Brynäs är till för Boork, Brynäs är inte till för mig känns det som..))
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 1/10-07
tjugo8: Det är mer befogat att ställa av stjärnorna i en sån match. Där har vi juinte vunnit på åratal... Men det blir väl toppning och en hedersaam förlust i vanlig ordning
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 1/10-07
Bissett19:
mnnjjaau....Lurigt m Brendl...han behövs för att fylla LA...

hoppas han vilar mot FBK ist då vi ska gneta till oss en seger...
...o sedan show i revansch-mötet på lördag...:D
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 1/10-07
Gusten: Ja skall det spelas på Brynäs så får man lägga in lapen jävligt sent. Jag gjorde misstaget med att tro att Brynäs spelade alla matcher för att vinna..
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 1/10-07
GävleLasse: Nu la jag in min långenlapp så pass sent så jag körde SSK, FBK, LHC och HV. Så jag är mer grinig på HV än på Boork...ur den aspekten vill säga :)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 1/10-07
Gusten: Ja nu vann ju inte HV hemma mot DIF men hade de gjort det så hade man ju varit grmt besviken på Boork. Då hade läggmatchen kostat mig en vinst på 4500:-

Men det värsta av allt är att Boorkens hunger efter rubriker drar Brynäs klubbmärke i smutsen. Hur reagerar sponsorerna? Blir anmälningarna till supporterklubbarnas resor påverkade? Hur påverkas publiksiffrorna rent allmänt på hemma matcherna när man inte vet om det är A-laget eller B-laget som spelar?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 1/10-07
Bissett19: Ja Brynäs är nog ingen favorit hos spelbolagen :)

Bara tre matchers underlag. Men jag tror att Boorken har tänkt köra "bästa" laget på hemmaplan, och fyra kedjor.
Färjestad borta i veckan blir det nog antingen DJ-Sunken eller Hietanen-Kankaan som vilar. Kanske Molin-Lind-Björne också då.

Håller faktiskt med Wennerholm, jag vet själv hur jävla besviken man blivit på topplagen när dom lagt sig på rygg mot nån av våra bottenkollegor genom åren.
Kommentera

Brynäs IF-Modo Hockey 1/10-07
Ny matchtråd,omöjligt att tippa eftersom man inte har en aning om vilket lag Boork väljer att ställ upp med,vilka vilar imorrn?

Brendl lär väl vila,han har ju spelat allla matcher,dock inte full speltid igår........
Kommentera

« · 916094