mk: "Var fan är Huge när man behöver han?"
Här är jag, alltid till eder tjänst!
Kollektiv kollaps rakt igenom, bortsett från sista perioden då en uppryckning kunde skönjas men då var matchen redan över för länge sen.
Initiativlöst och tveksamt överlag vilket gör att man misstänker en svacka i antågande, ngt som kanske kunde märkas redan i förra matchen.
Eller så var det bara ett tillfälligt rejält bottennapp (vårt första iår, om det nu är nån tröst...) och isf är det bara att svinga sig upp i sadeln igen på torsdag mot Frölunda. Ngt som talar för en tillfällig blackout är väl insatsen mot Timrå hemma. Laget kan ju knappast ha gått ner sig så här mkt på bara ett par dagar. Tror att det knackiga offensiva spelet hittills har satt sig lite på självförtroendet eftersom vi inte fått nån utdelning på de chanser vi trots allt skapat tidigare under säsongen.
Kan ju inte gärna bli sämre än så här och Foppa fick en mkt behaglig inskolning i sin nypremiär så Modo behövde inte anstränga sig nämnvärt för att bärga 3 pinnar.
rafalski: Och vad detta kommer att innebära för publiksiffrorna de kommande matcherna vet vi ju..
Snart har vi bara säsongskortsinnehavarna som går för att det redan är betalat
Bissett19:Visst får han det. CZ besitter inte kunskaperna att ta ut ett lag som producerar. Brynäs har ALDRIG producerat mål under hans ledning.
De matcher som Brynäs gjort mer än 4 mål i en match sedan Cz tog över är väldigt lätträknade
Haha, man blir faktiskt lite full i skratt efter att ha scrollat tillbaka och kollat alla blodtörstiga domedagsinlägg.
Har WW3 brutit ut?
Är vi klara för KS?
Är allt slut?
Svar nej.
Vi gör i 20:e omgången årets hittills enda riktiga plattmatch.
Nyanserade inlägg?
Inte mkt va....?
GävleLasse: Ärligt talat så är jag säker på att många fler än jag inser att såna här bottennapp är fullt naturliga för alla lag.
Handlar inte så mkt om att vara positiv utan snarare om att vara realistisk och någorlunda nyanserad i sitt analyserande.
Dags att lägga sig och ladda mot Frölunda...
:-)
arnio: Ett mål framåt räcker ännu mindre om man släpper in fem.