Brynäs IF

725265 inlägg · 7959 ämnen

Brynäs IF-MoDo Hockey

« · 203373 · » Till forumet


Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
65 Selander: ...man borde åtminstone använda lönen för hans resterande tid i klubben för att göra en förstärkning...eller två. Nog för att det ryktats mycket om honom som person, men jag trodde nog inte (förrän nu) att de verkar vara sanna...
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
observant: ...måste säga att jag lider något fruktansvärt med Gunnar och Micke. Den enorma pressen de har på sig, inga pengar till nyförvärv och en handfull spelare som inte håller ES-klass.

Jag tycker nog de bör planera för kvalserien redan nu...jag antar att inte många säger emot detta påstående.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
spookyMulder: När dom uppträder så här dåligt i en så viktig match så är INGEN värd att bära den vackraste tröjan av alla! Dax att ringa flygnissarna igen, nä just det, det finns inga pengar till det!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
70 Rodrigues:Då har rögle tagit 13 SM-guld i rad med roger melin innan Brynäs är tillbaka!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
spookyMulder: Kan man stämma Berg för vanskötsel av föreningen?

Om Brynäsvänder detta på ordinarie tid så lovar jag att sluta äta Kebab och jag snittar ungefär en 5st i veckan.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
Enligt en polare på plats(som gick efter 2 perioder) så är Brynäs ett lag i spillror,en sån som den högt ärade lagkaptenen sämst på isen.Modos samtliga mål är oerhört lättvindiga.Stor jävla skandal att ett lag i den här situationen kan bete sig på det här sättet.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
65 Selander: Om Brynäs var värt att kallas för ett hockeylag så skulle vi inte behöva lita till andra lag för att säkra vår existens! Men vi har ett KANONLAG så vi vänder det här till något positivt genom spendera 10-15 år i Allsvenskan!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
70 Rodrigues: ...det finns en och annan spelare som inte förtjänar att dra på sig den vackraste tröjan av alla...ingen nämnd ingen glömd...:-(
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
70 Rodrigues: ja vad säger man. *censur*

Har vi tur nu så vänder HV för dom har börjat röra på sig 3-5 nu till MIF
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
70 Rodrigues: 3-1 till Modo undrar vad optimist jollarna säger nu jag undrar nu till dom NÄR ÄR DET KÖRT???
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
observant: 1-3 efter tavla av Ram! Brynäs hänger inte med längre! JÄVLA SKITLAG!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
70 Rodrigues: Tro mig du är inte ensam!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
Om MoDo istället för Brynäs hade lett skotten med 24-6 efter halva matchen så hade dom haft en ledning på minst 4-0, inte undra på att Brynäs ligger där dom ligger!! Jag skäms!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
70 Rodrigues: Vi får värva huge på grillorna då kanske vi kan ta det efterlängtade 10.e platsen!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
70 Rodrigues: Dom är direkt pinsamma,efter skotten 24-6 ligger man under med 1-2,nästan värt nobelpriset i fumlighet och okunnande.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
Sylf: Jaao o det gör ju inte saken bättre att BIF inte kan vinna sina egna matcher!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
Sylf: Framtills MoDos pinsama ledningsmål så hade Brynäs 10-1 i skott och dominerar fullständigt, men vi har ett KANONLAG och kommer vända detta.Fy fan vad jag är trött på det här laget, dom klarar fan inte av ett skit!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
1-2 i num underläge....FY FAN !!!!!!!!!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
NuMountain: Tåget gick i lördags BIF skulle ha vunnit då mot MIF!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
65 Selander: Man orkar knappt sitta och spekulera längre.Dom är värdelösa och får stå sitt kast.Men OK,vi skyller på Liv,OCH BERG DEN DÅREN !!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
Sylf: Nu får dom fan ta och sätta igång och pyttsa, 2-11 i målskillnad efter 2 1/2 match, ska det vara så förbannat svårt att göra mål???
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
observant: Det luktar skämt.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
Sylf: Nu är vi ju piskade att vinna för att ha chansen, glöm inte att MIF fortfarande har en match mer spelad, fast 6p ledning om vi förlorar i dag är ju inte lätt att jaga ifatt. Jag skyller allt på Liv
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
Men å andra sidan,kan man inte ta vara på alla de otaliga chanser som funnits att gå ikapp och förbi så kan man gott spela kval.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
65 Selander: HIV har problem!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
HV är fanimej helt otroliga.0-5 nu.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
65 Selander: 0-5 till MIF
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
65 Selander: killen har ju morsan sin på hjälmen,säger det mesta.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
HV är så j-a kassa, Förstår varför Liv är petat i Landslaget
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
Sylf:0-4
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
Sylf: HV71-MIF 0-3 nu!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
65 Selander: Jävla HV,0-3 där nu..
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
70 Rodrigues: Vet inte hur många gånger vi vinner skottena och har en utdelning likt skatteåterbäringen.

Skjut och framför mål och styr!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
70 Rodrigues: Visst,men inget går vår väg,inte ens att idioten ser att pucken var i skyddsnätet.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
Sylf: Skönt att vi har 1-1, men jävligt oroande att vi har 3 frilägen men inte gör ett enda mål, av 3 frilägen ska fan minst 2 in mål!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
Sylf: Swehockey är igång igen men det går seeeeeegt
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
14-5 i skott!!

Säger det igen Ryhed är en pajas!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
nån nämde AB´s målservice.Enl dom leder BIF med 1-0,TIK-LIF står 0-0(1-1)LHF-DIF 0-0(2-1) jävla schysst service.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
Sylf: 14-5 i skott, 3 frilägen för Brynäs och ett omdiskuterat ledningsmål för Modo, Ram styrde pucken i skyddsnätet bakom mål men "puckot" Ryhed blåste inte av och Modo kunde ta pucken och göra 0-1!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
dessutom skulle Modos mål ha underkänts pga att pucken var uppe i skyddsnätet.jävla flyt...
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
Sylf: Liket hostar till 1-1. Sen kul att höra att Molin har epo dopat grillorna. Se till nu bara att få in Pucken nu!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
Sylf: Kors i taket 1-1!Nu i gavlerinken!!Rättvist enligt skalman!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
observant: 1-1 Johansson!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
observant: 1-1 nu
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
Clarence:Nu leder MIF med 2-0 det är ju jävligt bra för vår del!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
2-0 till MIF och 0-1 i Gavlerinken....
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
Sylf och andra: Det är väl det j-a dataviruset som fortfarande spökar. Jag har haft ett segare än segt internet sen i lördags. Men hör ni, Expressen och Aftonbladet har hygglig målservie de också om ni vill gå in där.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
0-1...vilken överaskning....
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
Sylf: Tror nog att servern är överbelastad samt att HS är som sirap också

Tittar samtidigt på Canal+, där är det nu 1-1 och ett j-a tempo
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
3 frilägen för BIF....0-0.....
Kommentera

« · 203373 · »