Brynäs IF

724847 inlägg · 7958 ämnen

Brynäs IF-MoDo Hockey

« · 378435 Till forumet


Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
sylf: Nix LIF är nog sämre just nu, FBK har heller ingen positiv tabell efter jul. F-N något positivt måste man hitta. Nej tillbaka till groggen.

Grattis MoDo och till Timrå säger jag....
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
65Selander: Tackar Tackar , o Skål o Tack!! Ny match nästa Torsdag, repris??
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
Bright: Det var 7:e nollan som kom ikväll!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
westerlind: 'ingen vill förnedras mer av Brynäs' ??
Rökat på nu igen?? GLÄD Dig i hjärtat!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
70 Rodrigues: Får se om vi kan tangera föreningsrekordet, 9 hållna nollor framåt, från ifjol på lördag! Nog är ishockeyn defensiv idag men mållös 7/39 är för dåligt!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
westerlind med w: Jaså nu passar det att tro att man känner en statistiker. Ingen seger på de sex senaste elitseriemötena. Jag fick iaf se en seger i Norrtälje i somras. Exakt hur många är de senaste åren? 102 möten de senaste åren? Räknar du möten med dina vänner mådåjterna?

:-)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
65Selander: "Nej tillbaka till groggen."

Har du grogg? Jag tyckte väl att det var något som de saknade i (öl)tältet...

Det positiva är det subjektiva; spelet och den offensiva överlägsenheten. Men jag går mot Huge och tar i detta läge hellre (tre) poäng än (bra) spel.

Sämst de senaste nio matcherna är Brynäs med sju poäng. (Tack, gavlenyhetsbyra!) Näst sämst är Leksand med åtta poäng. Färjestad tio. MoDo och MIF elva.

Sådärja, det var den sista regionomgången. Nu ska vi bara möta alla lag en varsin sista gång.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
20 Lindgren: Nu tror jag bestämt att du läser Bibeln som självaste Belsebub himself.... ;-)
(bra) spel gör att jag än så länge är hoppfull, det var det jag skrev.
Att 3 p i ALLA lägen är bättre än bra spel måste väl ändå vara så självklart att det inte behöver sägas rent ut. Iaf i det läge vi nu befinner oss i...
Har tidigare lutat åt att det är en ny back vi behöver, men nu när Cassel verkar vara på G önskar man istället en ny forward. Molin som center verkar ha varit en snilleblixt av GP, men Oves plats som forward borde fyllas med en ersättare. Gärna en som vet var målet är beläget...
Kommentera

« · 378435