Brynäs IF

723687 inlägg · 7956 ämnen

Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08

« · 976373 · » Till forumet


Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
Gusten: Mina handflator är limmade i golvet!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
Jävla skönt att inte Mora fick extrapoängen. Men Luleå vägrar ge sej.

Brynäs - Luleå 14 februari. Inte fan kan vi förlora 6 raka hemmamatcher. Redan 5 raka måste vara elitserierekord.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
munkas: BRYNÄS HEJ HEJ HEJ KOM OCH SJUNG MED MIG KOM MED OCH HYLLA VÅRAT LAG, VILKET HÄRLIGT GÄNG VI SKA TA POÄNG, UTI I DENNA MATCH IDAG.
Kommentera


Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
Jag antar att man ska leva efter "Älska mig mest när jag förtjänar det minst, för då behöver jag det mest". Heller nåt åt det hållet.
Hoppet om slutspel lever än, tre poäng upp.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
Macahan: Slutspel???
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
Macahan: "Hoppet om slutspel lever än, tre poäng upp."

Ti hi hi, nedrans skämtare:-)

SKITKORVARNA KOMMER INTE ATT GÅ TILL SLUTSPEL, DOM KOMMER ATT FÖRPASSAS NER I AVGRUNDEN OCH ALDRIG MER SE SOLENS LJUS!!!!!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
Jajjen: Ja det är klart, hoppet måste man få ha.
Men visst, håller med om att det inte är bra.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
Macahan: Det handlar om inte slutspel längre. Det handlar om ren jävla överlevnad.

Vi är på väg med huvudet före rätt ner i en hajtank.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
Davey_22: oops...bra svenska där
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
Jajjen:
alltså...det är inte en dålig insats av brynäs...
det är katastrofbyten av junisar o en crybaby som gör det ytterst svårt att vinna

så här har det varit i flera matcher nu...individuella katastrof-misstag som gör det svårt att vinna...

trist m enb förluster hemma sedan bottenrekordet i publik mot LHC (?)
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
Davey_22: Personligen vägrar jag se en kvalserie.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
Macahan: Typ då, "Älska mig mest när jag förtjänat det minst på grund av att jag:
- tycker att jag som spelare är större än klubben
- gjort läggmatcher i minst 7 omgångar för att jag tyckte tränaren var för jobbig
- tycker det är viktigare att mina gamla polare får spela än att vi vinner, eller ens är kvar i ES
- i allmänhet inte har några problem med att pissa på klubbmärket"

Tycker man det är ok, ja då ska man älska Brynäs A-lag mest nu.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
Förra inlägget skrev jag i vrede ! Men det här är ju fruktansvärt illa alltså... vad fan har hänt? Man spelar som ett gäng kärringar på hemmaplan och är totalt under isen. Sex senaste matcherna har vi spelat fyra hemma och ja - vi vet ju hur många poäng vi tagit.
Det är oförlåtligt att detta gäng att uppträda så jävla handlingförlamat och krampaktigt som man gör.
Som Sylf sa... De pissar på klubbmärket!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
Högst troligt att Brynäs spelar i Allsvenskan inom 5 år skrev jag för ett par dar sen. Inom 5 månader borde jag kanske skrivit...
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
Fattar inte hur man kan låta Månsson och Hansen spela powerplay hela tiden, två grovjobbare helt utan finess. Dock är de riktigt bra i boxplay och i forechecking. Varför inte låta Molin hoppa in och dribbla i pp.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
tjugo8: Jag tycker det är en dålig insats, förutom i anfallsspelet.

Hur mycke tycker du Modo fick slita för poängen idag ? Inte ett skit.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
Tommy Sjödin är inte värd en plats i brynäs, hoppas dom lånar ut han till GGIK!! där han kanske skulle ta plats i 3:e formationen, för kan man inte ens träffa en puck med klubban så är jag nog lite osäker på om han ens får plats där, kanske extraback!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
pastorn: Det spelar ingen roll om dom ställer Sperrle framför mål, Sandin i kassen, Sjödda som speedad center eller va fan som helst, laget suger och räcker inte till, hur man än vrider och vänder på det. Det GÅR inte att göra guldklimpar av en påse skitkorvar.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
AVGÅ: Jag tror inte det är så där komplicerat. Vi har helt enkelt för dåligt spelarmaterial. Ändå är det i stort sett samma lag som förra året. Hur fan bar sej Boork åt?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
Brunkfanskapen från Fittgävle är inte värda o ta på sig kuktröjorna som detta fucking skitlaget spelar i! Mrs Tommy Sjödin förtjänar att bli att bli r.vkn....d av leif boork!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
Jajjen: Professionellt.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
Jonte bjussar på 1an..Sperrle ska ha 2an, och 3an ja...den slog Tommy in i ett paket och lämnade över personligen.

Svårt att vinna då.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
Jajjen: Han ställde krav på spelarna, började bakifrån och att såg till att vi hade en bra defensiv. Superstjärnorna köpte inte hans ideer och ville styra skutan själva. Kanon!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
haha nej fan..jonte OCH sperrle bjussar på 2an. jag rör ihop det.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
Jajjen: Och inga förstärkningar kan/vill Mr Sundlöv köpa in. Vet inte om man ska skratta eller gråta. Både ock kanske, i ren apati och uppgivenhet...
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
Tack för ingenting, HV. Ett minusmål för Luleå.

Nu handlar det om att stålsätta sej. Förbereda sej på det otänkbara. Annars kraschar hårddisken när det är dags.

Och Keb är förvånad över att alla är så negativa. Finns Keb?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
Davey_22: Kristan hade tagit med lätthet tagit alla puckarna. Sundlöf avgå för fan du är inte kompetent att styra skutan. Du kommer att dra Brynäs ner i avgrunden med dina katastofala värvningar.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
Jajjen: Keb är ett skämt, har alltid varit och kommer så förbli.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
Jajjen: Vem är Keb? Kan han något om Hockey?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
Vad sa östblom efter matchen?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
Jajjen:

Extremt diciplinerat försvarsspel... ungefär som Pelle Olsson gör med Gefle IF i fotboll, skitråkigt spel men man hankar sig kvar år efter år.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
Brynäs gör ingen anhängare glad den här säsongen men vissa skribenters förkastliga språkbruk och personangrepp här inne är värt att ta skarpt avstånd ifrån, vill jag slutligen tillägga. Osmakligt är bara förnamnet!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
pastorn: Johan Oremo skulle ta en plats i Brynäs, Patrik Nilsson i SAIK likaså. När jag tänker efter så skulle nog Steven Hawkins göra det också.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
StoltBrynäsare:

-Vi kämpade väl men förlorade mot ett taktiskt skickligt lag, analyserar Brynäs tränare Olof
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
Curre: Bra scoutat på målvaktssidan av en fd målis, dumstruten är överflödig...
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
Skaplig sågning av Brynäs målvakter och backar i TV9. "Sämst i Elitserien". "Målvakterna, nä det håller inte". "Spelarna bestämmer". Därför skiter man i defensiven.

LEFFEEEEEE! Ring hem!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
sylf: 0 poäng av 15 möjliga de senaste 5 hemmamatcherna. Klart som korvspad att vi hör hemma i AS. Arboga hade nog kämpat till sig några poäng.

Inte nog med det, trots vår enooormt breda och braiga trupp så har vi kört nästan uteslutande med 9 forwards de senaste matcherna...vi är kassa OCH slutkörda inför KS...härligt!

FAN att Widing blev uttagen i landslaget...man skulle kunna tro att tuppkammen skulle växa på honom...men det var enbart rövraggen!

Fyfan spänningen är lidlig inför slutspurten...
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
Bissett19: Vi kämpade väl, menar han då att de höll emot allt de kunde för att inte skita på klubbmärket dock mäktade de inte med att motarbeta den taktiskt starka rövmuskeln som lyckades pressa skit över hela tröjan, medans fru sjödin satte punkt för det med en pöl diarre!??
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
Jajjen: Dom understryker ju bara det vi vet och har vetat hela säsongen.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
sylf: Får hoppas att Sundlöv och co kollade. Då kanske dom också vet.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
wap.hockeysnack.com
Sylf. Vad säger man... Paniken närmar sig och förlust på lördag så kan man fixa nytt cipramil recept.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
Jajjen: Mattias Karlsson till FBK:-)) Bra Sundlöv!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
Alldeles för många spelare som gör avgörande misstag, i typ VARJE match...är man enögd eller känns det inte som att vi knappt aldrig blir bjudna på mål ?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
sylf: "Johan Oremo skulle ta en plats i Brynäs, Patrik Nilsson i SAIK likaså. När jag tänker efter så skulle nog Steven Hawkins göra det också."

Ta en plats....., de skulle anses vara förstärkningar!
Om man skall nämna några som skulle ta en plats är det bara att börja från A:
Hasse Aaro
"Bagarn" från Åshöjdens BK
Cicciolina+hästen...
Dumbo
...osv
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
Davey_22: Det är ingen som har tid att ta emot bjudningar. Dom har fullt upp med att åka omkring och tycka att dom är bäst.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
Lika roligt efter varje match här inne. Om Brynäs vunnit har dom varit gudar men däremot om dom förlorar nästa match är dom inte vatten värda.
Nu har jag inte sett dagens match men har hört att Sperrle var bäst på isen och att Sjödda och Angell var så pinsamt dåliga att dom nästan skämde ut sig.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
wap.hockeysnack.com
Sylf: MK var på väg till Leksand enl tidigare rykten. Klart han väljer FBK. Funkar det inte så blir han utlånad till BIK. där slarvade BIF bort en ung och 94 kilo tung back.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
Varken Modo eller Brynäs gjorde någon jättematch. Tyvärr var Sjöddas tavla nog matchavgörande, annars tror jag att det hade slutat 3-3 efter ordinarie matchtid. Brynäs skulle verkligen behöva värva en back innan deadlinen går ut men tyvärr lär man som vanligt inte göra det på grund av övertro till vad man redan har.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey Torsdag 31/1-08
Peja: Annars tror jag att det hade slutat 2-2*
Kommentera

« · 976373 · »