Lindström:
European Trophy 2012;
"Granis och anttila kastar handskarna men domaren kommer direkt och särar på dem. Den fighten låg i luften länge!"
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
tjugo8: Vad enkelt det kan vara med hockey ibland. Direktskott och mål.
maddog1970: Man vi kan nog enas om att R. Rönnberg är sveriges sämsta förlorare iaf ;)
skål btw
maddog1970: Nu när jag sett reprisen ett par gånger till så är nog Olimb i målgården strax innan, men jag tycker det är lite för mesigt i svensk hockey.
Jag personligen kan ju tycka att nuddar man inte målvakten eller hindrar denne från att utnyttja hela sin målgård då skall alla puckar dömas som mål
Redigerad kommentar
maddog1970: Man får ju hoppas att domaren med videohjälp gör rätt, men eftersom han direkt efter avblåsning slog bort målet så kanske han ändå inte vill sätta sig i en sits där han erkännt tagit fel beslut utan att pga tveksamheter helt enkelt räddar sig själv en aning?!
Det ser ju ut som att oscar är utanför linjen med sina benskydd?!
Sen kan man ju börja fundera på hur reglerna är uppsatta om du inte kan stå nån centimeter på linjen å "störa " målvakten för att det skall dömas bort, känns mesigt enligt mig.
70 Rodrigues:
Westlund har förutsättningar att även gå före Sunken-C, DP o Jacobsson
Redigerad kommentar
Carl Lejonkräk: Skriver här ist för alla modoiter är väl i fjällräven just nu ;)
Målet frölunda gör mot trottoarkantens if som blir bortdömt pga av offside i målgården, men på reprisen syns ju rätt tydligt att Ahlsenfelt är utanför målgården så jag undrar då hur i hela Olimb kunde stå offside?
Tankar kring det?!