7 Brynäsmål till så är mitt tips hemma!
Gissar att det blir Löf och Djoos som får flytta på sig när Persson och Franson kommer in i laget. Jonsson blir inte petad i år igen.
dreamland: Brynäs åtta senaste skott täcktes av försvarare. Jag tycker det är dåligt.
70 Rodrigues: Är det bara jag som tycker att Gundersons skott täcks mycket mer av försvarare denna säsong? Kan bero på att Silfverberg var ett sånt fantastiskt hot i PP att försvaret hade svårt att täcka av båda. Täckte man Gunderson gjorde Silfver mål...och vice versa.
70 Rodrigues: Bedrövlig förstaperiod...måste varit århundradets sämsta.
Gött!!!! Molin och Lindholm visar vägen...
Anders Berg:
och Brynäs kan inte göra mer än 2 mål så i bästa fall blir det 2-2 efter full tid men då ska allt gå våran väg de återstående 40 ;-)
Redigerad kommentar
Har precis samma uppgivna känsla som mot Timrå. Bryr mig egentligen inte om resten om det ser ut såhär. Bara plågsamt att se. Och precis som då så är det bara tre poäng som räknas, allt annat är ett jävla fiasko. GÖR MÅL FÖR I HELVETE!
Minst 5-2. Inget annat.
Slajsarn:
Dålig period med maximal utdelning för Rögle medans Brynäs utdelning är noll och intet Majoritetenav skotten går utanför målet och de som inte gör det går rakt på målvakten, snacka om kassa avslut och det är inte för inte som Brynäs har ett snitt på 2,2 mål efter 9 matcher.
Ja, ja... Det är två perioder kvar och detta går att vända med då krävs det att man börjar sätta chanserna.
Redigerad kommentar
Slajsarn: TJ måste göra något i periodpausen, gör några formationsändringar för att väcka laget.
Lindholm-Järnkrok-Molin
Thuresson-Enterfeldt-Harju
Widing-Nordqvist-Johansson
Ollas-Granström-Lavander
In med Berglind istf för skithögen LJ.
Extra: Hansen och LJ
70 Rodrigues: Jag brukar ju kunna försvara laget men detta är ju fan för mycket!!!
JAG BLIR GALEN!!!