Brynäs IF

727745 inlägg · 7961 ämnen

Brynäs IF-Rögle BK den 23/2-13

« · 1562641 · » Till forumet

Sv: Brynäs IF-Rögle BK den 23/2-13
Vi skådar det största fiaskot i Brynäs 100åriga historia.

Man kan konstatera att föreningen inte lärt sig något av säsongen efter guldet 99.
Kommentera

Gårdagens match visar ju en sak klart och tydligt, ni måste sänka biljettpriset mer. Den åtgärden ni genomförde sist är ju helt kjlart nyckeln till ert spel. Men det var för lite, ni måste sänka priset ännu mer och till ännu fler matcher!

Kommentera

spud: Nästa åtgärd blir att försöka få övriga lag att sänka till 50 kr när Brynäs kommer på besök;-)
Kommentera

spud: orgeln var dessutom felstämd vilket förklarar förlusten.
Kommentera

rafalski: *asg*
Kommentera

Såhär vill jag se laget imorgon:

Målvakter: Holmqvist(Rahm)

1:a Sundqvist-Djoos   Lindholm-Järnkrok-Harju

2:a Jacobsson-Gunderson   Ollas-Granström-Thuresson

3:e Löf-Nörstebö   Widing-Lindgren-Johansson

4:e                      Larsson-Hansen-Wännström

Extraspelare: Styrman och Lauritzen 

Kommentera

70 Rodrigues: Det måste vara dags att sära på Järnkrok och Lindholm. Det blir för plottrigt. Låt Lindholm centra en egen kedja. Prova Järnkrok tillsammans med Thuresson och Harju igen.
Kommentera

Zzz: Varför inte :-)
Kommentera

Zzz:Jag är inne på samma med Lindholm som center
Kommentera

Zzz: Men tyvärr så tror jag att vi får se i stort sett samma uppställning som igår?
Kommentera

70 Rodrigues:

Trodde Brynäs spel var barnförbjudet just nu...

Familjedag i Läkerol Arena

Redigerad kommentar

Kommentera

tjugo8:

"Trodde Brynäs spel var barnförbjudet just nu..."

Varför skulle Brynäs spel just nu vara barnförbjudet? Knappast så att Brynäs spelar fysiskt eller fult....

Kommentera

Carl Lejonkräk: Inte fan spelar vi vackert.
Kommentera

rafalski:inte vackert men barnförbjudet, nä

Redigerad kommentar

Kommentera

tjugo8: Ja fy fan ;-)
Kommentera

Carl Lejonkräk: tror att tjugo8 menar att Brynäs lägger sig på rygg, särar på benen och blir brutalt r-vkn-ll-de i 60 minuter!?
Kommentera

BTW så såg inte Bertilsson särskilt stolt ut över Brynäs då han gick in en snabbis på Allstar då Brynäs låg under med 7-0... Frågan är om han ens skulle vilja drömma om spel denna säsong ö.h.t., spelarna på sidan föredrar nog skada eller bänkning just nu, lika en del av spelarna på isen ser det ut som...

Kort sagt, fokus får vara på nästa säsong... Men för den skull vill jag se en totalvändning, ytterst tveksam på att den kommer dock...
Kommentera

DavyDjoos: jo allt är ju åt hellvete men inget blir ju bättre vad är GP svarar på en journalists frågor...bara att glöma matchen låter bra för mig i alla fall.
Kommentera

Carl Lejonkräk:

Du skriver bara en massa skräp

Kommentera

tjugo8: nödvändigt inlägg
Kommentera

Matchen imorgon kommer bli viktigt som satan men fortsätter dom att åka med röven bar så blir det stryk igen!

Nä efter den här patetiska fiaskomatchen (som så många denna säsong) så tror jag inte vi tar en enda poäng till tyvärr Torsk i morgon 2-7!

Kommentera

foppa78: Det gäller att få avblåsning i spelet vid rätta tillfällen. Åker dom med röven bar så kan ju pucken försvinna helt plötsligt och domarn måste blåsa av. Bra taktik.
Kommentera

Löf borta pga hjärnskakning, då lär vi få se Nörstebö från start imorgon.
Kommentera

70 Rodrigues: Herregud ska skadeelendet aldrig ta slut?
Kommentera

Carl Lejonkräk:

Jaaa du Carl, hur ska vi kunna upprätthålla nuvarande prestationsnivå utan Löf...?

Kommentera

tjugo8: Det handlar mer om hur vi ska prestera bättre. Det gäller ju att ta poäng för att ta oss till slutspelet. Löf är kanske inte så bra men det finns ju inte direkt många alternativ på backsidan nu med fyra ordinarie backar borta.
Kommentera

Carl Lejonkräk: Ser Löfs frånvaro som en förstärkning av baksidan. Skulle nu också Styrman lämna återbud så börjar det se riktigt bra ut.
Kommentera

rafalski: Ja, om Rahm, Honken, Lauritz, Styrbjörn, Nordan, Lavander, Widing, Sunken, Berglind mfl blir sjuka har vi en chans!

Såg just intervjun med Sveriges bäste sportchef!!!!! Snubben är helt rubbad!
Kommentera

rafalski: LJ, Bertilsson, Persson, Berglind och Löf borta från den backuppsättning vi startade serien med. Det måste vara rekord.
Kommentera

sylf: C more sport nu!
Kommentera

rafalski: +1
Löjligt dåligt av TJ att inte försökt med J20 killarna för att sätta press på Lavander, Nordan, Widing, Lauritzen mf l. tidigare innans skeppet sjönk.

Att ha Lavander som är skadad sitter i frysboxen skiter nog samtliga i truppen i.
Sen att Nordan som inte vart berättig en plats i A-laget på 1 1/2 sesse är ju inte heller nån skräll.

Ne TJ plocka bort dräll #16 & slapp #41 så sänder du signaler. Sen så får man ju röra om i laget innans det bara är 5 min kvar av matchen. Det kallas för att försöka ändra matchbilden...
Kommentera

Carl Lejonkräk: Flertalet av bortfallen kom tidigt men då kastade man in Berglin å co som var bra i EN match...

Säga vad man vill om Cody men med han i laget fanns det ivf en tendens till ryggrad.
Kommentera

1:a Sundqvist-Djoos   Thuresson -Järnkrok-Harju

2:a Jacobsson-Gunderson   Ollas-Granström- Lindholm

3:e Löf-Nörstebö   Widing-Lindgren-Johansson

4:e                      Larsson-Hansen-Wännström

Extraspelare: Styrman och Lauritzen 

Varför inte så då sära på kroken lindholm. men så har inte jonsson gjort något på hela säsongen.

Kommentera

Lindström: jag gillade Cody som fan och han var bäst i backbesättningen efter Gunde, synd att han drog.
Kommentera

The gallion:

Hur ser laget ut inför morgondagens drabbning?
- Jag kommer inte att lämna ut något lag idag, men en förändring i laget är ju Simon Löf som har fått en hjärnskakning.

Så, någon Löf bör du inte få se på isen...

Kommentera

DavyDjoos:

nä jag tänkte inte på de är så van att dom spelar med han. men tj lär ju inte ändra i femmorna något ändå. samma som vanligt. han verkar inte veta hur han ska göra.

Kommentera

The gallion: plantskolan när inte bra heller, J20 ligger näst sist och har vunnit tre av tolv matcher. Fy
Kommentera

DavyDjoos: Trodde att det var TJ som lämnar ut laget.
Kommentera

Treklövern1912: Jared Aulin som är lårskadad och borta säsongen ut berättade just på kanal 10 att det inte blir Elitserien nästa säsong pga skadan. Jag vet att det pratats om Brynäs för honom.
Kommentera

Carl Lejonkräk: Jag var i Kamloops på jobb år 2000 och såg honom då. Var riktigt bra med bra speluppfattning och ganska bra tempo i  åkning.

Har inte sett honom sen dess.

Kommentera

Säger som Nyström:
Hur bra är Brynäs på en skala mellan 1- 9?
Kommentera

Gurra88: -48
Kommentera

Treklövern1912: min favoritspelare i Örebro annars är Anders Eriksson, grym
Kommentera

Carl Lejonkräk: Tacka vet jag Staffan Tholsson i Örebro, sedemera tränare i Brynäs, men det var länge sen. Nalle Johansson var inte så dum heller.

Kommentera

sylf: Det värsta är att media, spelare och tränare har börjat vänja sig vid storförlusterna. Det blir liksom ingen grej av det. Aja, vi gjorde en dålig match idag men det är en ny på lördag. Spelarna känner att om man ligger under med 3-4 baljor kan man lika gärna skita i att ge järnet. Det blir ju ändå inga konsekvenser. Väldigt oroväckande.
Kommentera

Treklövern1912: Staffan och Nalle kommer jag inte ihåg.
Kommentera

Carl Lejonkräk:Staffan var tränaren som fick BIF på rätt spår igen.
Kommentera

Carl Lejonkräk:Anders Eriksson skötte sig mycket bra men missade åtminstone ett givet mål.
Kommentera

GAMEDAY. Vad tror ni om matchen, leker vi hem 3 poäng eller kommer vi att få stånga oss blodiga? Hur tippar ni?

Tips: 4-2

Kommentera

« · 1562641 · »