Gårdagens match visar ju en sak klart och tydligt, ni måste sänka biljettpriset mer. Den åtgärden ni genomförde sist är ju helt kjlart nyckeln till ert spel. Men det var för lite, ni måste sänka priset ännu mer och till ännu fler matcher!
Såhär vill jag se laget imorgon:
Målvakter: Holmqvist(Rahm)
1:a Sundqvist-Djoos Lindholm-Järnkrok-Harju
2:a Jacobsson-Gunderson Ollas-Granström-Thuresson
3:e Löf-Nörstebö Widing-Lindgren-Johansson
4:e Larsson-Hansen-Wännström
Extraspelare: Styrman och Lauritzen
70 Rodrigues:
Trodde Brynäs spel var barnförbjudet just nu...
Redigerad kommentar
"Trodde Brynäs spel var barnförbjudet just nu..."
Varför skulle Brynäs spel just nu vara barnförbjudet? Knappast så att Brynäs spelar fysiskt eller fult....
rafalski:inte vackert men barnförbjudet, nä
Redigerad kommentar
Matchen imorgon kommer bli viktigt som satan men fortsätter dom att åka med röven bar så blir det stryk igen!
Nä efter den här patetiska fiaskomatchen (som så många denna säsong) så tror jag inte vi tar en enda poäng till tyvärr Torsk i morgon 2-7!
Carl Lejonkräk:
Jaaa du Carl, hur ska vi kunna upprätthålla nuvarande prestationsnivå utan Löf...?
1:a Sundqvist-Djoos Thuresson -Järnkrok-Harju
2:a Jacobsson-Gunderson Ollas-Granström- Lindholm
3:e Löf-Nörstebö Widing-Lindgren-Johansson
4:e Larsson-Hansen-Wännström
Extraspelare: Styrman och Lauritzen
Varför inte så då sära på kroken lindholm. men så har inte jonsson gjort något på hela säsongen.
The gallion:
Hur ser laget ut inför morgondagens drabbning?
- Jag kommer inte att lämna ut något lag idag, men en förändring i laget är ju Simon Löf som har fått en hjärnskakning.
Så, någon Löf bör du inte få se på isen...
DavyDjoos:
nä jag tänkte inte på de är så van att dom spelar med han. men tj lär ju inte ändra i femmorna något ändå. samma som vanligt. han verkar inte veta hur han ska göra.
Carl Lejonkräk: Jag var i Kamloops på jobb år 2000 och såg honom då. Var riktigt bra med bra speluppfattning och ganska bra tempo i åkning.
Har inte sett honom sen dess.
Carl Lejonkräk: Tacka vet jag Staffan Tholsson i Örebro, sedemera tränare i Brynäs, men det var länge sen. Nalle Johansson var inte så dum heller.
GAMEDAY. Vad tror ni om matchen, leker vi hem 3 poäng eller kommer vi att få stånga oss blodiga? Hur tippar ni?
Tips: 4-2
Man kan konstatera att föreningen inte lärt sig något av säsongen efter guldet 99.