Slajsarn:
Jadu.... röra runt i grytan?..... hoppas han tagit bänkningen på rätt sätt o avgör matchen själv?
Tror inte det finns några enkla logiska trollspö att svinga i det här läget.... det gäller att inspirera och hoppas på det bästa.
Slajsarn:
Förstår heller inte tanken att sätta Lauritzen med Järnkrok och Lindholm, tre som vill ha pucken i samma lina, lär bli mycket rotande i hörnen där. Å andra sidan, nu gör ju TJ det många efterfrågat, rör om rejält i formationerna.
tompap71:Lauritz känns inte rätt spelare tillsammans med Järnkrok. Jag tror de behöver nån som kan bana väg. Inte en räka...
Ollas?
Jag tror iofs inte att göra om i formationerna spelar någon större roll, inte nu längre. Det hade kunnat gjort skillnad om man gjort det mycket tidigare men nu är det för sent, på de få omgångar som är kvar kan knappast någon avgörande skillnad ske.
Carl Lejonkräk:I så fall borde markeringen följts upp med att bänka nån annan. För att visa att det inte var en engångsgrej.
Widing har harvat u fjärdelinan länge nu och dethar inte gett resultat utan han lallar på som vanligt.
Huge: "Förmodligen som en elittränare och inte som en okunnig läktarcoach..."
Istället för att söka efter en massa jidder så kanske du själv kan ha en åsikt gällande att Nordqvist går direkt från bänken till center i 1:a linan?
Slajsarn: jag tror vi ställer in en trunk i målet, ställ granis fråmför för att vakta.
låt widde göra det han är bra på, öppna båsdörren.
Nu har det gnällts rejält på att TJ inte ändrar tillräckligt i formationerna. När han väl gör det så var det fel ändringar. Vi kan väl avvakta en bit in i matchen innan det börjar kluttras på klagomuren?
Herrejösses...
70 Rodrigues:
Näe, man kan ju inte påstå att det glöder om skenorna direkt.
Steenm:
Över 18 minuter utan mål, snart kommer väl 0-1:an
Sjukt patetiskt men föga oväntat att det står 0–0 efter första.
Citat från valfri Brynäsare i pausintervjun; "Vi spelar bra asså, vi ska bara fortsätta kötta så kommer målen så småningom. Snart sitter skotten!".