Brynäs IF

724873 inlägg · 7959 ämnen

Brynäs IF - Rögle BK

266096 · » Till forumet


Sv: Brynäs IF - Rögle BK
Men så tråkig match det var igår! Blev ganska förbannad när man satt där och kikade på spektaklet! Maken till oinspererat och vilje löst lag får man leta efter! Ok att det inte gällde någonting och att det var många skador men jag anser att HOCKEY ÄR ALLTID HOCKEY! Och ska spelas för 100%!

Stannade kvar efter matchen och fick se klacken skrika "Vi vill ha Brynäs på isen" Några spelar kom ut och kastade upp blommor till fansen och skrev autografer! Ram bjöd mest på sig själv och gav bort 3 st målvaktsklubbor, han fick skriva mängder av autografer! Även till mig(för att ge till lillebrorsan he he)

Ganska trevlig avslutning på en rutten match och ett ruttet Elitseriespel!

Nästa säsong blir det Sm-Guld har jag hört enligt säkra källor ;)
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
7akkan: 3700
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
spookyMulder: Det är klart den kommer att finnas där. Egentligen borde det hängas upp två Larsson tröjor så mycket som den killen har gjort för vårt lag.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
RavenLord: Okay. jag blev lite orolig för att du inte var på matchen.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
Kan ingen se till att Floberg får till en ny slipning till nästa år eller måste vi sanda åt grabben?

Olof Mattson! Friskus som tacklade mer idag än vad Adam gjort på hela säsongen.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
Tor Karlström: ...enligt Keb på Gd så har Janne bestämt sig för att lägga av :-(. Jag hoppas verkligen att hans tröja återfinns bredvid Huss och Lundström nästa säsong...Ett STORT tack till dig Janne...du har betytt enormt mycket under din tid i BIF.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
lindberg: Var det en bra hockeymatch idag?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
RavenLord: Ja och det är bra jobbat av de utskällda Gävleborna! att komma och se sitt lag som legat sist i princip hela elitserien och kvalat sig kvar.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
Jef: om du bara kan hacka på Brynäs, lämnna då HS!!!

Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!

M.V.H Tor!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
lindberg: Tror ej det kommit så många 100 mer om de vunnit mot Skellefteå...Närmare 3700 i en totalt betydelselös match mot Rögle får nog ses som okej...Publikmässigt drog BIF mer den här säsongen än förra säsongen
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
Glömde Tommi, så jag säger specielt tack till Tommi.

Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!

M.V.H Tor!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
Tor Karlström: Håkan Wickberg skäms.Tigern skäms m.fl.skäms..
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
Blev som tidningarna skrev då, de 100000 klubben ville spara på att åka buss till Skellefteå förlorade man på publiken idag istället.

Jaja nu är det nya tag inför nästa säsong som gäller, några blivande spelare på läktaren idag? några nya rykten?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
Makkan: Här står burken på 24tim om dygnet serru :)
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
ruppe: 3718 (Inklusive mej)...bra tryck sista 5 minuterna samt under förlängningen!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
Tja!
TACK Gunnar,Micke,Jamie,Johan,Joakim,Tommy,Henrik Petre,Henrik Rehnberg,Daniel Johansson,Jussi,Adam,Veli-Pekka,Mattias,Stefan,Olle,Fredrik,Nicklas Danielsson,Jim,Patrik,Kristoffer,Jonas Floberg,Kyösti,Niklas Anger,Kenneth,Roger,Ove,Peter,Simon,Mikko,Janne,Daniel Wågström,Björn Danielsson,Pär för att ni lyckades hålla Brynäs kvar i Elitserien!!!

Jompe: insamlingen?

Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!

M.V.H Tor!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
Den som spyr galla och gnäller efter en vinst i sista ks matchen kan lika gärna byta lag, vad väntar ni er? vi saknade 7-9 ord spelare, nu vilar vi och laddar om för en ny (kval?)säsong.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
RavenLord: Okej. Du hade bara lämnat burken påslagen eller så var det någon annan som tjuvlånade ditt hockeysnack.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
Huge: Just det.

Själv ska jag FIRA med att raka av mitt kvalskägg - nu blir mamma glad.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
Håller med flera av skribenterna, så här får det f-n inte se ut.
Jag menar, sista matchen i KS och vi MÅSTE bara vinna denna match, det var ju vinna eller försvinna idag. Dessutom mötte vi ett lag som verkligen var i samma sits. Dessa förutsättningar brukar normalt sett borga för tillknäppt spel från båda håll. I stället blev det lite Hawaiihockey med rejäla svängdörrar.
Mkt konstigt....
Man kunde nästan tro att båda lagen inte hade ngt att spela för.

Och hur skall det nu bli med alla nyförvärv?
Några nya lär nog inte villja komma hit med tanke på insatsen i dagens oerhört viktiga match.
Undrar om inte Malmström, Lind och Casselståhl försöker riva sina kontrakt, om det går.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
Brynäs har verkligen inte gjort nån bra reklam för sig de här två sista matcherna. Ändå, trevlig semester, grabbar i laget!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
hur mycket folk var det idag?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
Undrar ifall nåt nytt och hett i spelarväg läckt ut under Gavlerinkens tak denna eftermiddag? Vi får väl snart veta från de som varit där och loggar in på HS.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
Makkan: Jo jag har varit på matchen och nyss kommit hem...
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
Jompe: Nu kan vi lägga den här skitsäsongen på hyllan och sikta in oss på en ny,förhoppningsvis lite roligare i höst.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
Sylf: Tack för det!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
Clarence: Sjödda avgör.Bra att han fick göra det.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
Att behöva spela sudden på hemmaplan mot ett lag som Rögle är bu och bä!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
Frisco: Sudden nu; 4-4 efter tre perioder.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
Frisco: Spelar ingen roll. Han är nästan den ende som kan göra mål i det här laget!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
Vilken härlig stämning det verkar vara på Gavlerinken. Jag själv skulle ha varit där men så blev man ju sjuk. :-(
Hoppas dom vinner nu på ÖT..
GO BRYNÄS
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
Clarence: Anger var under 50 elitseriematcher ner på egen planhalva en gång. Det har jag sett på bild.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
Anger är en klasspelare. Och han ska vi naturligtvis inte ha kvar nästa säsong...
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
Clarence: Bra fråga, men jag antar att 1-2 kommer att försvinna självmant...
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
DanS: Och vilka ska kickas då har du tänkt? Brynäs har ju pratat om att städa rejält i truppen? Men alla som får ett ryck var tionde match ska väl kontrakteras, antar jag...
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
Jompe: Wågström inblandad - igen! Jag är beredd att omvärdera homom. I rätt miljö verkar han rätt vass ändå. 1år till!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
4-4 Anger.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
Alltså det är inte sant!!
Läggmatch i Stockholm från SKAIKs sida. Om Hammarby vinner o Rögle förlorar så kommer vi att hamna sist ju!!!!!

taget från avdelningen LHC logik
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
Brynäs gör verkligen bra reklam för sig inför sina önskade nyförvärv...
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
That's the spirit, Clarence; varför vänta till hösten med att ta ut nederlagen när man kan göra det redan idag? Några tips inför nästa års kvalserie? När släpper de blijetterna?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
Är inte du på matchen Ravenlord ?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
Är det någon som har någon publiksiffra ?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
Jompe: Spelar ingen roll. Skulle de vinna är det här ändå en fingervisning om att vi har ett strykgäng även till hösten. För det är det här laget vi till största delen ska dras med nästa säsong också...
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
Clarence: Återstår faktiskt en period. Kanske litet tidigt att slänga yxan i sjön.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
Instämmer i det någon skrev tidigare: Ta semester nu, Brynäs! Det här är bara för dåligt!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
Vilket avstamp inför "nysatsningen"...
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
Utvisning på Ram nu.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
Jompe: Ja, usch vad skönt. Om man kan uttrycka sig så?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
Vi har haft fem PP mot ett AS-lag på hemmais utan resultat. Ganska fantastiskt. Ska bli intressant att höra matchreferaten från de som sett matchen.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Rögle BK
Bright: Det är tur att det bara återstår litet drygt en period av denna grymma säsong.
Kommentera

266096 · »