Domarna av idag har till uppgift att blåsa sönder matcherna. Om jag varit domare hade jag inte hittat någon utvisning än i 1:a
Ser la okej ut detta. Men föreningen måste verkligen komma på något fiffigt sätt att få folk till kortsida sitt och ut mot hörnen på långsidan. Sänkta priser kanske är det enda alternativet.
Men skönt tryck iaf :) Och nu PP!
TobiasR:
Även om Saik känns väldigt starka så kommer ju även dom att förlora ibland. Klart att vi har en chans att vinna, men det allra mesta bör gå våran väg om det skall bli någon poäng ikväll..... hjärnan säger 1-4 men 3-3 är inom räckhåll. Ser fram emot att följa hur det går för vår nya förstafemma! Men, styrkan med årets Brynäs är nog att flera formationer kan bidra med poäng.... alltså, det räcker inte för motståndarna att konsentrera sig på att hålla koll på vår förstaline.
Brynäs går på knock ikväll och vinner med 5-1!
Målskyttar blir: Greg Scott, Christian Djoos, Johan Harju, Daniel Brodin samt Ryan Gunderson.
Har inte sett laget live ännu den här säsongen, men några matcher på webben har det blivit. Tycker vi är väldigt ojämna än så länge. Riktigt bleka periodvis och faktiskt riktigt riktigt bra vissa stunder. Bara hoppas att vi får ihop allt under längre perioder. Helst hela matcher. Skellefteå lär bli nåt att bita i, men jag hoppas att hemmapremiären bjuder på en stor och inspirerande publik. Det kan hjälpa.
Tippar sällan rätt, så jag klämmer till med 2-4....
5412 sittplatser sålda vid 9 tiden.
Källa: Jag har räknat på Brynäs biljettsida...
Kommer alltså bli över 6000 kan man konstatera.
Idag gäller det att vara på tårna, SAIK har väl inte förlorat en match sen de mötte LHC i slutspelet. Nån som har koll på live stream?
Har en känsla att det blir 3-3 efter full och vi vinner på straffar. Målskyttar Gunderson, Thure samt Scott.
Även om Leksand inte var alls bra i lördags så var jag imponerad av Brynäs sätt att spela, iaf period två och tre. Känns som att vi inte längre har en riktig leading-line (Silfverberg-Järnkrok) och nu näst intill gått över till enormt hårt jobbande kedjor istället.
1-8, rubrikerna i kvällspressen blir "out of this world"
Blade:
Samma lag
Kommer bli jävligt tufft...nöjd om vi spelmässigt kan hävda oss en hel match...bonus om vi dessutom får nån pinne